Kaverien horoskooppimerkit?

kyselisin

Ajattelin kysäistä, että minkä horoskooppimerkin parhaimmat ystäväsi omaavat? :D Ja sano myös oma horoskooppi.

Itse olen rapu ja minulla on ainakin härkiä, skorpioneja, vaakoja ja kauriita kavereina. Olen huomannut että tulen härkien kanssa kaikista parhaiten toimeen. Minun on tosi helppo olla heidän seurassaan ja jotenkin tunnen olevani jokaisen tuntemani härkäihmisen kanssa samalla aaltopituudella. Skorpionien kanssa taas tuntuu, että on tietynlainen yhteys, jossa molemmat osapuolet tuntevat toistensa tarpeet.
Kauriiden kanssa on mielestäni todella helppo puhua luottamuksellisia asioita. Ja suurin osa tuntemistani vaa'oista ovat tosi ystävällisiä, mukavia ja huomaavaisia ihmisiä !

5

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vuan

enimmäkseen vesimiehiä ja rapuja... Itse olen neitsyt.

• taivaan kappale

minäkin olen rapu ja samat on ajatukset härkä on åkkipikainen ja rapu rauhallinen.tarkoitan että härkä kun suuttuu se ei paljon ajattele .se voi tehdä mitä vain ,mutta muuten härkä säyseä ,sen kanssa pärjää hyvin ei oo nalkuttaja .28 v kokemus.

• Comment

Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.

• Nti september
        Comment kirjoitti:

Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.

Parhaimpiin ystäviin lukeutuu, oinaita, kaloja, skorpioni, leijonia ja toinen neitsyt. Suhde härkään, joka ennen tätä oli sanailua ja mielenkiintoa tarjoava hyvä ystävä.

Neitsyen kanssa yhteys on sanaton, kaikki toimii. Kalojen kanssa ei riidellä koskaan, eikä mikään hypi silmille yleensäkään. Tarjoavat myös visuaalista tyydytystä lentävällä ideoinnilla ja keskustelulla. Oinaat eivät myöskään ärsytä koskaan, toisen harkitsemattomuutta tasoitan omalla harkinta kyvylläni. Eivät ole ikinä suvaitsemattomia.
        Skorpionille olen henkinen tuki ja hän tarjoaa minulle rakastettavaa vilpittömyyttä ja näkökantoja, riitelyä ei koskaan. Ainoastaan leijonissa ottaa useammin asiat kaaliin, mutta kyllä niistäkin selvitään, huonompi juttu on silloin jos sanomisia ei oteta rakentavasti vastaan vaan tehdään siitä isompi numerol Juuri leijonat ovat niitä joiden menoa saa välillä hyssytellä, rauhassa vaan.
        Yhtä kaikki, kaikilla sama huumorintaju ja sen voimalla mennään.

• dsaa

ja parhaimmat ystävät..neitsyt,kalat,skorpioni ja rapu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      56
      4406
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2901
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2633
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1553
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      115
      1467
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1106
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1087
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe