Kaverien horoskooppimerkit?

kyselisin

Ajattelin kysäistä, että minkä horoskooppimerkin parhaimmat ystäväsi omaavat? :D Ja sano myös oma horoskooppi.

Itse olen rapu ja minulla on ainakin härkiä, skorpioneja, vaakoja ja kauriita kavereina. Olen huomannut että tulen härkien kanssa kaikista parhaiten toimeen. Minun on tosi helppo olla heidän seurassaan ja jotenkin tunnen olevani jokaisen tuntemani härkäihmisen kanssa samalla aaltopituudella. Skorpionien kanssa taas tuntuu, että on tietynlainen yhteys, jossa molemmat osapuolet tuntevat toistensa tarpeet.
Kauriiden kanssa on mielestäni todella helppo puhua luottamuksellisia asioita. Ja suurin osa tuntemistani vaa'oista ovat tosi ystävällisiä, mukavia ja huomaavaisia ihmisiä !

5

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vuan

      enimmäkseen vesimiehiä ja rapuja... Itse olen neitsyt.

    • taivaan kappale

      minäkin olen rapu ja samat on ajatukset härkä on åkkipikainen ja rapu rauhallinen.tarkoitan että härkä kun suuttuu se ei paljon ajattele .se voi tehdä mitä vain ,mutta muuten härkä säyseä ,sen kanssa pärjää hyvin ei oo nalkuttaja .28 v kokemus.

      • Comment

        Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.


      • Nti september
        Comment kirjoitti:

        Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.

        Parhaimpiin ystäviin lukeutuu, oinaita, kaloja, skorpioni, leijonia ja toinen neitsyt. Suhde härkään, joka ennen tätä oli sanailua ja mielenkiintoa tarjoava hyvä ystävä.

        Neitsyen kanssa yhteys on sanaton, kaikki toimii. Kalojen kanssa ei riidellä koskaan, eikä mikään hypi silmille yleensäkään. Tarjoavat myös visuaalista tyydytystä lentävällä ideoinnilla ja keskustelulla. Oinaat eivät myöskään ärsytä koskaan, toisen harkitsemattomuutta tasoitan omalla harkinta kyvylläni. Eivät ole ikinä suvaitsemattomia.
        Skorpionille olen henkinen tuki ja hän tarjoaa minulle rakastettavaa vilpittömyyttä ja näkökantoja, riitelyä ei koskaan. Ainoastaan leijonissa ottaa useammin asiat kaaliin, mutta kyllä niistäkin selvitään, huonompi juttu on silloin jos sanomisia ei oteta rakentavasti vastaan vaan tehdään siitä isompi numerol Juuri leijonat ovat niitä joiden menoa saa välillä hyssytellä, rauhassa vaan.
        Yhtä kaikki, kaikilla sama huumorintaju ja sen voimalla mennään.


    • dsaa

      ja parhaimmat ystävät..neitsyt,kalat,skorpioni ja rapu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe