Laurin 16.9.2009 julkaistava albumi on ihan täyttää rautaa! Kuuntelin tänään ennakkoon ja on pakko sanoa että pitkästä aikaa oikein ryhdikäs kotimainen albumi. Tästä ei kotimainen pop/rock parane. Jos en ennen ole ollut fani niin nyt olen.
-kiitos yhteensattumat-
Tänään ei huomisesta murehdita
3
606
Vastaukset
- Bebelaku
Tervehdys Suomen kansalaiset.
Pitkiä aikoja ulkomailla oleskelleena, n. 7kk vuodesta muualla kuin suomessa useita vuosia, olen päätynyt vakaasti siihen tulokseen että perus suomimusiikki, mm. Lauri Tähkän, on suunnattu suurimmaksi osaksi perus suomijunteille jotka eivät ole mantereen toisellapuolen vielä käyneet , tai edes menossa käymään. Suomi on hieno maa monine asioineen, mutta junttimusiikki näyttää olevan syystä tai toisesta Over-rated (yliarvostettua). Häpeän tällaista viulupoppia ja vielä ferrarilippiksiset suomijuntit sitä popittavat korvat hörölläänsä. Mikä ihmisiä vaivaa? Tällainen viulun ja rumpujen yhdistelmä on in?
Muiden mieliä en halune pahoittaa, tämä vain on yhden kosmopoliitin mielipide joka on kiertänyt palloa. Anteeksi mikäli niihin heikkoihin itsetuntoihin nyt kolahti. =) Päivänjatkoja.- kaikilla mantereilla käynyt
Voi hyvää päivää sinullekin, maailmankansalainen ja oikein kosmopoliitti!
Musiikki on niitä makuasioita, joista on aivan turha kiistellä. Tähkää kuuntelee niin pääministerimme Vanhanen, kuin sosiaalitoimiston asiakas Mäkinen, joka ei ole koskaan Pihtiputaata pitemmällä käynytkään. Niin Hankkija-lippikseen sonnustautunut maanviljelijä kuin EU-edustajakin.
Harmi, ettei sinulle ole suotu avarakatseisuutta ja toisten kunnioittamista siellä maailmalla! Pönkitätkö tuolla tarinallasi omaa itsetuntoasi vai miksi näit vaivaa haukkuaksesi Tähkän musiikista pitävät junteiksi? Osoittaa sinulta, kosmopoliitilta erittäin moukkamaista käytöstä. Toivottavasti maailmalla retostelusi kasvattaa sinua edes hiukan!
Terveisiä maailmalle!
Kerrohan terveisiä kaikille mantereille! - 96-69
kaikilla mantereilla käynyt kirjoitti:
Voi hyvää päivää sinullekin, maailmankansalainen ja oikein kosmopoliitti!
Musiikki on niitä makuasioita, joista on aivan turha kiistellä. Tähkää kuuntelee niin pääministerimme Vanhanen, kuin sosiaalitoimiston asiakas Mäkinen, joka ei ole koskaan Pihtiputaata pitemmällä käynytkään. Niin Hankkija-lippikseen sonnustautunut maanviljelijä kuin EU-edustajakin.
Harmi, ettei sinulle ole suotu avarakatseisuutta ja toisten kunnioittamista siellä maailmalla! Pönkitätkö tuolla tarinallasi omaa itsetuntoasi vai miksi näit vaivaa haukkuaksesi Tähkän musiikista pitävät junteiksi? Osoittaa sinulta, kosmopoliitilta erittäin moukkamaista käytöstä. Toivottavasti maailmalla retostelusi kasvattaa sinua edes hiukan!
Terveisiä maailmalle!
Kerrohan terveisiä kaikille mantereille!Jos olisin Lauri Tähkä, niin en pitäisi minään meriittinä sitä että Matti-69 kuuntelee mun musiikkiani. Pikemminkin se olisi koko bändille rasite,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817