Laurin 16.9.2009 julkaistava albumi on ihan täyttää rautaa! Kuuntelin tänään ennakkoon ja on pakko sanoa että pitkästä aikaa oikein ryhdikäs kotimainen albumi. Tästä ei kotimainen pop/rock parane. Jos en ennen ole ollut fani niin nyt olen.
-kiitos yhteensattumat-
Tänään ei huomisesta murehdita
3
620
Vastaukset
- Bebelaku
Tervehdys Suomen kansalaiset.
Pitkiä aikoja ulkomailla oleskelleena, n. 7kk vuodesta muualla kuin suomessa useita vuosia, olen päätynyt vakaasti siihen tulokseen että perus suomimusiikki, mm. Lauri Tähkän, on suunnattu suurimmaksi osaksi perus suomijunteille jotka eivät ole mantereen toisellapuolen vielä käyneet , tai edes menossa käymään. Suomi on hieno maa monine asioineen, mutta junttimusiikki näyttää olevan syystä tai toisesta Over-rated (yliarvostettua). Häpeän tällaista viulupoppia ja vielä ferrarilippiksiset suomijuntit sitä popittavat korvat hörölläänsä. Mikä ihmisiä vaivaa? Tällainen viulun ja rumpujen yhdistelmä on in?
Muiden mieliä en halune pahoittaa, tämä vain on yhden kosmopoliitin mielipide joka on kiertänyt palloa. Anteeksi mikäli niihin heikkoihin itsetuntoihin nyt kolahti. =) Päivänjatkoja.- kaikilla mantereilla käynyt
Voi hyvää päivää sinullekin, maailmankansalainen ja oikein kosmopoliitti!
Musiikki on niitä makuasioita, joista on aivan turha kiistellä. Tähkää kuuntelee niin pääministerimme Vanhanen, kuin sosiaalitoimiston asiakas Mäkinen, joka ei ole koskaan Pihtiputaata pitemmällä käynytkään. Niin Hankkija-lippikseen sonnustautunut maanviljelijä kuin EU-edustajakin.
Harmi, ettei sinulle ole suotu avarakatseisuutta ja toisten kunnioittamista siellä maailmalla! Pönkitätkö tuolla tarinallasi omaa itsetuntoasi vai miksi näit vaivaa haukkuaksesi Tähkän musiikista pitävät junteiksi? Osoittaa sinulta, kosmopoliitilta erittäin moukkamaista käytöstä. Toivottavasti maailmalla retostelusi kasvattaa sinua edes hiukan!
Terveisiä maailmalle!
Kerrohan terveisiä kaikille mantereille! - 96-69
kaikilla mantereilla käynyt kirjoitti:
Voi hyvää päivää sinullekin, maailmankansalainen ja oikein kosmopoliitti!
Musiikki on niitä makuasioita, joista on aivan turha kiistellä. Tähkää kuuntelee niin pääministerimme Vanhanen, kuin sosiaalitoimiston asiakas Mäkinen, joka ei ole koskaan Pihtiputaata pitemmällä käynytkään. Niin Hankkija-lippikseen sonnustautunut maanviljelijä kuin EU-edustajakin.
Harmi, ettei sinulle ole suotu avarakatseisuutta ja toisten kunnioittamista siellä maailmalla! Pönkitätkö tuolla tarinallasi omaa itsetuntoasi vai miksi näit vaivaa haukkuaksesi Tähkän musiikista pitävät junteiksi? Osoittaa sinulta, kosmopoliitilta erittäin moukkamaista käytöstä. Toivottavasti maailmalla retostelusi kasvattaa sinua edes hiukan!
Terveisiä maailmalle!
Kerrohan terveisiä kaikille mantereille!Jos olisin Lauri Tähkä, niin en pitäisi minään meriittinä sitä että Matti-69 kuuntelee mun musiikkiani. Pikemminkin se olisi koko bändille rasite,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285799Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1962032Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28971
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734