Levottomalta tämä tuntuu

pilvi*

vaikea vielä tietää, yhtä mainosten vilinää

9

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tplkjiuyt

kun jokaisen pitää saada tehdä oma aloitus samasta asiasta.

• pil*

Nähdäkseni täällä kehoitettiin mielipiteeseen.

Kiitos rakentavasta kannanotosta, rumamerkkinen.

• pilvi*
        pil* kirjoitti:

Simät kun tottuivat, ei paha! Värien raikkaus uudet sijoitukset oikealla puolella piristävät irti totutusta .

Kyllä hyvksyn, valkoinen pohja antaa selkeyttä textille. Mainokset ei enää häiritse yhtään,eipähän ole stiltje :D

Tarkoitan pysähtyneisyyttä.

• minä vaan**
        pil* kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että turhaan monta aloitusta samasta. Turhaa selailua tulee.
        Palautetta on pyydetty kuten sanoit ja sillä on oma paikka,

Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla. (klikkaa tuota Uusi keskustelu)

• pilvi*
        minä vaan** kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että turhaan monta aloitusta samasta. Turhaa selailua tulee.
        Palautetta on pyydetty kuten sanoit ja sillä on oma paikka,

Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla. (klikkaa tuota Uusi keskustelu)

Katselin palautteita, eipä ole enää kommentoitavaa. Hieman tuntui hankalalta selailla, varsinkaan kun ei itselläni ole uusia ehdotuksia. Kiitos opastuksesta.

• Rivivälejä en saa onnistumaan. Aloitus ei onnistu ensinkään.

Tosta laskutehtävähölmöilystä pääsee käyttämällä rekattuu nikkii.

• pilvi*

Jotakin on vielä uutta, mutta iltaa myöten on parantunut jonkin verran. Joskus ei asetu millään kohdalleen, mutta täällähän me jokainen sumplataan, päästäksemme perille. Ilta on jo pimeä. minä täällä mökilläni sinnittelen
        yksinäni, kaipailen jo kodin mukavuuksia, vaan kun täällä on tuo luonto ja vaatimaton elämänmuoto kantovesineen ja sellaista.

Eiköhän tästä vielä hyvä tule, silmäni pitävät valkoisesta pohjasta kyllä. Voikaahan hyvin siellä t. pilvi

• hölyn pölyä????
        pilvi* kirjoitti:

Jotakin on vielä uutta, mutta iltaa myöten on parantunut jonkin verran. Joskus ei asetu millään kohdalleen, mutta täällähän me jokainen sumplataan, päästäksemme perille. Ilta on jo pimeä. minä täällä mökilläni sinnittelen
        yksinäni, kaipailen jo kodin mukavuuksia, vaan kun täällä on tuo luonto ja vaatimaton elämänmuoto kantovesineen ja sellaista.

Eiköhän tästä vielä hyvä tule, silmäni pitävät valkoisesta pohjasta kyllä. Voikaahan hyvin siellä t. pilvi

Ompas kumman sekava uudistus.... ja mitäs tuo sitte merkkaa, kun täytyy tuonne alas yhteenlaskun tulos laittaa? Onkos tämä joku mensan kerho vai.... hullun hommaa rupee olemaan koko osallistuminen tänne palstoille, kait se on tarkoituskin, ettei osallistuttaisi vai.....?

• pilvi*
        hölyn pölyä???? kirjoitti:

Ompas kumman sekava uudistus.... ja mitäs tuo sitte merkkaa, kun täytyy tuonne alas yhteenlaskun tulos laittaa? Onkos tämä joku mensan kerho vai.... hullun hommaa rupee olemaan koko osallistuminen tänne palstoille, kait se on tarkoituskin, ettei osallistuttaisi vai.....?

Katsos kun ne yhteenlaskutehtävät estää häiriköiden massapostituksen. Sehän on meille eduksi. Ei sen kummempaa. Hyvää yötä sinnekinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe