Olemme hankkimassa uuteen asuntoon nettiyhteyttä ja kun olen katsonut noita hintoja, että saako enään mistään 1M yhteyttä alle 30€ mistään?
Tai mikä olisi laatusuhteeltaan hyvä yhteys netissä satunnaiseen netissä surffailuun, laskujen maksuun ja sähköpostin lukemiseen.
Ei oikein oo kokemusta noista langattomista tai nettitikuista, että saako nettiyhteyden kaapelin avullakin jos taloudessa on kaapeliverkko?
Kunhan sais kohtuu nopean yhteyden alle 30€.
Halpa internetyhteys ? (Oulun alueella)
1
731
Vastaukset
- itara
Minulla on kaapelilaajakaista hitain nopeus palvelusopimuksessa lukee nopeus 256, Speed testissä 0,32 Mb/s olen itsekin vähän tietämätön näissä nopeusasioissa. Tuo edellä mainitsemani nopeus on hitain nopeus ja sain modeeminkin puoleen hintaan kun olin taloyhtiön esittelytilaisuudessa eli n. 35 euroa. Tässä hitaimmassa nopeudessa ei ole kk-maksua lainkaan mikä on minulle taloudellisen tilanteeni huomioon ottaen todella hyvä asia. Olen vuoden käyttänyt tätä nettiä kotona ja se on toiminut moitteettomasti. Videot pätkii, mutta sähköposti ja laskujen maksu toimii hyvin.
Pohdin itse nyt tekniikasta hyvin vähän tietävänä, että miten on kun poika haluaa oman koneen, pärjätäänkö tällä nopeudella voiko sitä enää jakaa kahden koneen välillä? Jos joku osaisi neuvoa niin olen todella kiitollinen. Tietysti saan tietoa ko filmalta joko käymällä liikkeessä tai sähköpostilla mutta epäilempä että ehdottavat jotakin heille tuottavampaa liittymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820