Suche Arbeit !!

Frank aus Köln

Bin Schlosser-Schweisser (Deutscher) Kann Finnisch reden,Schreiben naja !! Ich mache auch Klimaanlagen Arbeit (ilmastointiasentaja) Hast du Arbeit fuer mich ?! Ich Wohne in Kuopio, Danke

4

732

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipa01

Rufe doch alle Baufirmen in Deiner Gegend an. Es gibt doch Leute, die Englisch sprechen. Auf Mails von Unbekannten antworten die Finnen nicht...
      Bekanntlich herrscht Flaute. Gute Fachkräfte werden dennoch dringend gebraucht. Dank Kotitalousvähennys - also dass die ins Eigenheim investierten Dienstleistungen bei Steuern abzugsfähig sind, lassen sehr viele Zur Zeit Reparaturarbeiten ausführen.

Viel Glück!

• Frank aus Köln

Danke für deinen Tip ! Habe es schon so gemacht ( Anrufen) Hat Leider nicht so gut geklapt . Ich Probiere weiter !! Nur nicht Aufgeben !!!!!!! Grüsse aus Kuopio

• NPP
        Frank aus Köln kirjoitti:

Danke für deinen Tip ! Habe es schon so gemacht ( Anrufen) Hat Leider nicht so gut geklapt . Ich Probiere weiter !! Nur nicht Aufgeben !!!!!!! Grüsse aus Kuopio

Dort hättest du gute Möglichkeiten etwas bei einer deutschen Firma zu finden da gute deutschesprachige Schweisser gesucht werden , falls du Montage bereit bist. Hier ein link finnisches Arbeitsamt: http://www.mol.fi/toimistot/rauma/ol3sf/ol3fi/index_sf.htm
        Und solltest auch deutsche Firmen kontaktieren. Wie KAM, Babcock, BHr usw.

• Frank aus Köln
        NPP kirjoitti:

Dort hättest du gute Möglichkeiten etwas bei einer deutschen Firma zu finden da gute deutschesprachige Schweisser gesucht werden , falls du Montage bereit bist. Hier ein link finnisches Arbeitsamt: http://www.mol.fi/toimistot/rauma/ol3sf/ol3fi/index_sf.htm
        Und solltest auch deutsche Firmen kontaktieren. Wie KAM, Babcock, BHr usw.

Danke für den Tip !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1793
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      280
      942
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      867
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      119
      710
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      567
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      559
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      532
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe