Alanya / Mayflower

hellehullu

Antakaa neuvoja!!!! Ollaan menossa Finnmatkojen kautta heinäkuussa ko. hotelliin...Kertoisitteko siellä asustaneet hotellista??? Onko se ok? Kuten esitteet antavat ymmärtää...Tahtoisin tietää esim. hotellin varustetasosta, palvelun tasosta, hotellin ravintoloiden hinta-laatutasosta ja kaikesta mikä voisi olla kertomisen arvoista!!!! Tahtoisin kuulla mielipiteitä myös roskiksen viereen majoitetuilta...Meillä kun meinaa olla sellainen tuuri että löydämme itsemme aina hotellin varjoisalta sivulta, roskiksen vierestä...Ja iltojen ilo on pling pling auton kuuntelu (siis kakkakuskien tuijottelu...) Eli hyvät muut hellehullut...APUA!!!!

4

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amanda

      Kiva hotelli kaikenkaikkiaan. Palveluja löytyy pesulasta internetiin. Kauppa on alakerrassa, ainakin 2½v. sitten hintataso melko kallis, mutta
      tuli käytettyä kun oli niin lähellä.Hyvin aidattu hotellialue.2uima-allasta, isomman ympärillä ravintola,ei ihan kiva mennä esiintymään uikkareissa,kun ympärillä istutaan, jos on näitä luojan luomia makkaroita vartalolla!Pikkuallas toisella puolella rakennusta lämpimämpi ja muksujen kans kiva, esim.kellukeikäisille. Pienempi ala vahtia. Palvelu pelaa kummallekin puolelle jos ei itse jaksa jolkotta baaritiskille.Henkilökunta mukavaa,sen pakollisen turkkilaisillankin voi käydä katsomassa. Baari auki ympäri vuorokauden. Pikkualtaan puolella voi liikenteen melu häiritä täydellistä rauhoittumista,vilkasliikenteinen katu aidan takana. Tilasin ison parvekkeen tai terassin,että olisi muksuille enemmän leikkitilaa. Se oli valtava,ks.esitteen kuva.Parveke 2xisompi kuin huoneisto! Muuten kiva, mut yläparvekkeilta lensi palavia tupakantumppeja, pähkinänkuoria yms!!
      Kadun toisella puolella, 50m risteyksestä ihana
      Mimoza-hamam, eli turkkilainen sauna.Pitää ehdotomasti kokeilla, tulee taivaallinen olo! Ota reilusti aikaa siellä käymiseen,2-3 tuntia.Saat myös saunan jälkeen manikyrin ja pedikyrin sekä kampaajan palvelut.Baari yläkerrassa,josta saa juotavaa myös "kauneussalongin" puolelle. Turkissa homma toimii. Saunaan kannattaa otta vesipullo mukaan, jos edellinen ilta on mennyt ns."pitkään"! Kaikenkaikkiaan suosittelen,tosi siisti hotelli ja henk.kunta tekee sen vielä mukavammaksi! Aurinkoista Turkin-lomaa!

    • si

      HEI,ollaan kesäkuussa menossa Mayflover-hotellin,ihan mukavalta kuulostava hotelli ja hyvä palvelu,mutta kysyisin että onko siisti,onko torakoita näkynyt,onko keskustassa?

    • et

      Hei

      Olen ollut Alanyassa n. 20 kertaa viimeisen 20 vuoden aikana, Mayflowerissa sekä muissakin hotelleissa. Koskaan en ole torakoita nähnyt. Siisteystaso yleisesti huomattavasti parempi kuin esim. Espanjassa.
      Hotelli on ns. keskustassa, rantaan on hieman käveltävää mutta ei kovin pitkä matka.

    • kattkatt

      Oltiin itse muutama vuosi sitten villa sunflowerissa siinä rinnettä ylempänä ja usein käveltiin ohitse tuosta mayflowerista. Rantaan tuli kävelymatkaa noin 10-15 minuuttia matkanvarrella kunnon ruokakauppa. Tosiaan aika vilkasliikenteisen kadun vieressä mutta muuten rauhallinen ja se mimoza hamam on kyllä aivan ihana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe