Rikollisen saamaa tt-tuen perusosaa voitava käyttää 10-20% korvausten maksamiseen:
http://www.adressit.com/rikosvahinko
Rikosvahinkokorvaus
3
337
Vastaukset
- eijummijammi
Ne rikolliset jotka yleensä saavat pelkän tt tuen jatkavat uraansa ja heidän velkakasaumansa on aika suuri. siis tuosta summastahan narkkari sitten jakaa 0,20 euroa per uhri ja varastelee silti kaupasta. No aja asiaasi. Osa rikollisista saa kuitenkin työmarkkinatukea, yms. tai tekee pimeitä töitä. Jos et itse ole koskaan elänyt kriminaalin elämää, et tiedä että rahattomuus ajaa hankkimaan lisää rahaa väärin keinoin.
Päin vastoin tuo tt tuesta revittävä raha olisi käytetävä ensisijaisesti heidän työllistämiseen jolloin jokainen entinen narkkarin uhri saisi korvauksia peräti sen 10 euroa kuukaudessa. Eikä tuo laki mene ikinä millään adressilla läpi. Onhan suomessa valtionkonttori josta osan korvauksista saa jos rikollinen on maksukyvytön. Eli adressisi on mielestäni aika turha.
Elä kuukausi joskus juopon tai narkkiksen elämää, niin tiedät.....- justjoo...
...miksi rikollisia laitetaan vankilaan? Se maksaa yhteikunnalle paljon enemmän kuin jos rikolliset saisivat jatkaa elämäänsä muiden joukossa ja annettaisiin heille tonni kuukaudessa rikoksentekokorvausta.
- roistoksi syntynyt
Tietysti.
Miksi rikollisen pitäisi osallistua korvausten maksamiseen kun kerran valtiokonttori ne verorahoilla maksaa. Toki järjestelmä pitäisi ulottaa myös työssä käyviin ym. rikollisiin niin, että kaikki korvaukset maksaisi valtiokonttori eikä niitä perittäisi keneltäkään takaisin.
Tämä adressi ei tule kannatusta saamaan. Syy on, että aloitteen tekijä itsekin on rikollinen ja tunnettu siitä, että puuttuu viranomaisten toimintaan. Turha adressi siis. Ehkä viiden vuoden päästä jos joku "täysjärkinen" tekee vastaavan aloitteen niin homma luonnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275