Tämä hetki
juuri tässä ja nyt
kiitänkö siitä koskaan kylliksi..
vaatimus ja nurinamieli
kuurot korvat
ei kuulu mulle..
onko se tämänpäivän
trendi ??
Vastuu elämästä
onko se jo
vanhanaikaista..?
Kiitosmieli kumppanina
iloa ja onnea ilmaiseksi
muille sitä voi jakaa
Otetaan elonreppuun
sitä kaikki
niin Matti kuin Maikki
Kiitosmieli
6
213
Vastaukset
- lindalinda1
kunpa me muistaisimmekin kyllin usein kiittää
ja antaa arvoa Ystävyydelle, sille aidolle ja
avoimelle tunteelle kuten rakkaudellekin.
Ei vastuu elämästä ole vanhanaikaista,
ei suinkaan. Me elämme vaan niin hektisessä
maailmassa, että se turruttaa meistä niin
paljon.
Kiitos Sinulle paljonpuhuvasta ja sanomallisesta runostasi.- punaposkiN
kiitosmieli annetaan
niin pienistä asioista
kun olemme elämän
edessä nöyriä
auringopaiste linnunlaulu
veden kohina
tulen rätinä
elämän se jo
liitelemään
melkein suo
Kiitos runo-ystäväni linda,,olet tärkeä osa runoelämässäin :)
- runo64-1
... siitä mihin olen päässyt
minkälaiseksi olen tullut ?
korkeimman johdatuksesta
' en kiitä häntä päivistäni
en niihin kuuluvista jokaisesta hetkestä
unohdan niin helposti kun olen vain pieni ihminen
äiti maassa'
sinulla on nyt kultaa kalliimpia sanoja
ja aloin miettimään pysäyttäviä sanojasi
kun aina nurisee, kitisee ja on tyytymätön yms
pitäisi iloita kiitollisuudella niistä huonoistakin hetkistä
koska ne kuuluu vain elämään ...
olipa hyvä ja suorastaan loistava runo taas sinulta
joten
hyvä upea punaposki !!!- punaposkiN
on meille
suuri lahja
siitä kiitollisuus
jo mieleni täyttää
kaikki mittatilaustyönä
meille annetaan
ei enempää
ei vähempää
vaan juuri se minkä
jaksamme kantaa..
Nöyrinmielin vastauksesi luin
ja kiitos kiitos runo64 sinulle
Siitä mitä on?
Osaammeko tyytyä
siihen mitä ei ole?
Olemmeko koskaan tyytyväisiä?
Edes itseemme?
Tai ! Emme edes itseemme.
Kiitetään ja liitetään
käsi käteen,
toivotaan,muistetaan
tuo aamu uuden säteen.
Kiitos lukuhetkestä.- punaposkiN
Jos runoni herätti
sinussa kysymyksiä..
Silloin ei turhia
olleet sanani nää
jotka jostakin
mulle annettiin..
Kauniisti lopetit vastauksesi
samoin toivon sulle
joka hetki
niin arvokas meille
ON..
Kiitän sinua halausm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481