Aina hakkaavat kättäpidemmän avulla tai joukolla uhrejaan. Miksi näitä tyyppejä pelätään kun eivät ne uskalla yksin mitään tehdä, luottavat samaan pelotevaikutteeseen kuin mongoolit aikoinaan. Eli hurja maine takaa sen että uskaltaako kukaan sanoa vastaan, eikä se että ne olisivat oikeasti kovia heppuja.
Prätkäjengiläiset kovia hemmoja?
7
1194
Vastaukset
- HHL
sulla kanttia mennä sanomaan kyseistä mielipidettä jollekkin prätkäjengiläiselle tai ylensä jengiläiselle päin naamaa kahden kesken...?
- Propellihattu
Lahdessa noita oli kaikenlaisia. Kun en antanut yhdelle liivimiehelle kännykkää niin aikansa uhosi ja sitten poistui.
- härli-d
Propellihattu kirjoitti:
Lahdessa noita oli kaikenlaisia. Kun en antanut yhdelle liivimiehelle kännykkää niin aikansa uhosi ja sitten poistui.
Nykäskää parrasta vaa. Ei ne suutu.
Oon mäkin nykiny. Tosin se on kaveri..
- MissJJ
prätjäjengeihin ei pääse jos ei ole tehnyt jotain millä osoittaa kunnioituksensa ja mahdollisella tulevalla jengiläisellä on oltava valmius menemään tarvittaessa minkälaiseen tilanteeseen tahansa, esimerkiksi tappamaan joku jos on tilanne sellainen.
Osa jengiläisistä ei halua edes tavallisiin tallaajiin kiinittää mitään huomiota, osa provosoi urputtamalla ja katsomalla miten urpot siihen reagoi että pääseekö tappalemaan vai
Et pääsääntöisesti kannattaa prätjäjengiläisiä kunnioittaa sekä myös supporttaajia koska heillä on omat kytkökset itse jengin sisäpuolellekkin- BÖRJE69
JUU NIIDEN POIKIEN HANURIA KANNATTAA NUOLLA OIKEIN KIELI PITKÄNÄ!
- mitähänvielä
No eihän noi oikeasti ole kovia hemmoja jos/kun porukalla hakkaavat ja kättäpidemmällä. Surkeita raukkoja ne on sellaiset. Oikea kova hemmo tappelisi mies miestä vastaan.
- HV
nyt aikasi kuluksi vaikka yksikin linkki uutiseen jossa joku/jotkut mp-jengiläiset olisivat jonkun hakanneet?
Niin ei löydy ei,kaiva poika kaiva vaan,routa ei lopu milloinkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294