Aina hakkaavat kättäpidemmän avulla tai joukolla uhrejaan. Miksi näitä tyyppejä pelätään kun eivät ne uskalla yksin mitään tehdä, luottavat samaan pelotevaikutteeseen kuin mongoolit aikoinaan. Eli hurja maine takaa sen että uskaltaako kukaan sanoa vastaan, eikä se että ne olisivat oikeasti kovia heppuja.
Prätkäjengiläiset kovia hemmoja?
7
1160
Vastaukset
- HHL
sulla kanttia mennä sanomaan kyseistä mielipidettä jollekkin prätkäjengiläiselle tai ylensä jengiläiselle päin naamaa kahden kesken...?
- Propellihattu
Lahdessa noita oli kaikenlaisia. Kun en antanut yhdelle liivimiehelle kännykkää niin aikansa uhosi ja sitten poistui.
- härli-d
Propellihattu kirjoitti:
Lahdessa noita oli kaikenlaisia. Kun en antanut yhdelle liivimiehelle kännykkää niin aikansa uhosi ja sitten poistui.
Nykäskää parrasta vaa. Ei ne suutu.
Oon mäkin nykiny. Tosin se on kaveri..
- MissJJ
prätjäjengeihin ei pääse jos ei ole tehnyt jotain millä osoittaa kunnioituksensa ja mahdollisella tulevalla jengiläisellä on oltava valmius menemään tarvittaessa minkälaiseen tilanteeseen tahansa, esimerkiksi tappamaan joku jos on tilanne sellainen.
Osa jengiläisistä ei halua edes tavallisiin tallaajiin kiinittää mitään huomiota, osa provosoi urputtamalla ja katsomalla miten urpot siihen reagoi että pääseekö tappalemaan vai
Et pääsääntöisesti kannattaa prätjäjengiläisiä kunnioittaa sekä myös supporttaajia koska heillä on omat kytkökset itse jengin sisäpuolellekkin- BÖRJE69
JUU NIIDEN POIKIEN HANURIA KANNATTAA NUOLLA OIKEIN KIELI PITKÄNÄ!
- mitähänvielä
No eihän noi oikeasti ole kovia hemmoja jos/kun porukalla hakkaavat ja kättäpidemmällä. Surkeita raukkoja ne on sellaiset. Oikea kova hemmo tappelisi mies miestä vastaan.
- HV
nyt aikasi kuluksi vaikka yksikin linkki uutiseen jossa joku/jotkut mp-jengiläiset olisivat jonkun hakanneet?
Niin ei löydy ei,kaiva poika kaiva vaan,routa ei lopu milloinkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972