Tässä uudessa rakkauden kuin viidakon kehdossa
värien kuin sommitelmien risteytysasemalla
etsimme suuntaviittaamme
sataa vettä, lausuttuja ärräpäitä
kuin savuavat raunoit
joihin sade ropisten hohkaa
sekaisin tämä temmellyskenttämme
muuttuneet - suudelmat kuin
lyönnit - ilmansuuntamme
kadoksissa kuin hukuttuamme
tähän uudistuneeseen miljööseen.
Apuva - tunteet sanoiksi ja hymyt saatteeksi
uudistuneeseen tantereeseemme,joissa
kohtaavat vanha kuin uusi:
Kasvotonna
tunteetonna tässä
uudistuneessa ilmeessä
joka meitä nyt hapuilee
luokseenko
- kaikki yhtä
tyynni !
viidakon kehtomme
10
201
Vastaukset
- entinen käyttäjä
Kaikki ei ole ei ole yhtä eikä hyvä tyynni,
tämä on suuri ihmetyksen aihe, miksi muutettiin
tämä palsta huonompaan suuntaan, niinkuin etusivukin.
Olkoot Suomi24 minun puolestani, etsin jotain parempaa.Hei - ja tämä runonketaleeni sai alkunsa tästä uudistuneesta
ilmeestä kuin käytännön takeltavuudesta,kun ei anna niin ei
otakkaan...juu - Ei tyyntä ole ei ainakaan vielä,siis lue minun
käänteisenä.
Kiitos...kyllä minunkin tämä osittainen ajanviettoni täällä
on nyt kovassa puntarissa.
- *MURUKULTA*
Koita tässä sitten tuntoja tulkita kun kaikki häviää jonnekin miljoonen toimintojen syövereihin,
vilkkuviin 'tarpeellisiin' mainoskyltteihin; 'ilmaiseksi' 'rajoitettu erä' 'osta osta', runoihminen: älä tunne! OSTA!
Rakkauden viidakko - -
"sataa vettä, lausuttuja ärräpäitä
kuin savuavat raunoit
joihin sade ropisten hohkaa"
Muutama muukin voi olla samaa mieltä.........
Mutta sinulle : hyvää aurinkoita huomenta minä vilkutan, niin kuin aina ennenkin! :)Juuri kirjoitin mutta ei lähtenyt ja nyt uudestaan yritän kuin
tuohon edelliseen yritin vastata mutta ei pelittänyt,joten jäi
laittamatta,ellen jotain löydä.
Ja nyt tämä runoni sai alkunsa eilisestä tästä - "ikihanasta""-
käytännön Suomi.fi ...piip... no arvannet miksi piippaa.
Vastaan näin nyt - ettei kukaan reagoisi että olisi tarkoitettu
yksittäiselle runoilijalle,vaan omani lähtevät ehkä monienkin
niin kuviteltujen kuin vähemmän sellaisten yhteisenä
sillisallaattina - miten milloinkin.
Kiitos tästä kuin edellisestä...jota nyt en vain löytänyt,sillä
tapaa että olisin saanut täältä lähtemään.
Kukka sulle kukka mulle...mutta näille uudistuksille niitä
ei kyllä jaeta....piip.
- Minanoita
Sie olet Dolan taas tempaissut runon joka
ilmiselvästi ottaa kantaa tähän muutoksen ärsyttävään
rumbaan....
Jes=)))Joo - minä perskules taas täällä ns.kähmin ja nyt sitten
oikein asialla - totuudenmukaisesti - tästä uudesta Suomi.fi
kasvojenleikkauksesta kuin käytännön...no ainakin vähintäin
alku hankaluuksista.
Eilenkin yhden nootin kirjoitin,niin lähti peräti 3kpl ja varmaan
en itse tehnyt mitään väärin.
Sitten tämäkin runoni meni 2 kpl.no sen toisen poistin,kuten
varmaan on huomattu....vai näkyykö vielä en ole edes
katsonutkaan...kun jo tässäkin oli vaikeuksia.
Kiitos - Ja minä olen nyt se "pahanmielen kukkanen" mutta
menkööt samaan kööriin...sillä tämä Suomi.fi tuottaa itsekullekin
säpinöitä...nyt sitten manaus loitsu ilmoille kuin savuna ilmaan.
- kaaru
tässä syksyn värisessä aamussa
uudistumisen ihmeessä
vaellamme rakkaudessa
etsien sitä sytykettä
joka ohjaa meidät
oppimaan uutta
kulkemaan kehityksen
kengissä
hapuillen etsii nappuloita
missä lukee esikatselu
ei löydä sitä
vaikka syysaurinko
valaisee huoneen
kirkastaa ruudun
siis rakkaus
virheineen päivineen
takaa verhojen
työnnetään estraadille
kaiken kansan katseltavaksi
tätä kaikkea runosi synnytti tänään;)Hei ... juuri tästä kuin tuostakin tämä runoketaleeni
kirjoitin että pääseekö saatille vai ei...rukkasia
pärstä täynnä että oikein käkiää.
Pitemmittä puheitta osuit runoni suoneen ja luulenpa
että eloni kuin oloni muuttuu vielä viheliäsempään
suuntaan - runopalstoillakin - tämä uudistus tekee
sellaisen tuntemuksen etten taida viihtyä kyydissä
enään mukana ... mutta yritän jotenkin päristellä,
vaikka sitten harvemmin.
Kiitos Sinulle kaaru kuin hyviä syystunnelmia.
- Laudi
..temmellyskenttämme :)))...sinua aivan selvästi
pännii :))))))
Kovasta kuumeesta olen toipumassa
ja oon samaa mieltä kuten suurin osa.
Huonompaan suuntaan meneeJoo - pännii ja tuletko terapioimaan että pääsen Suomi.fi
voitolle kuin että saan tahdonvoimaa täällä jotenkin jossain
määrin jatkaa...risoo kuin risusavottametsässä pajujen
viidakossa,joissa oksat lyövät jälkiään näkökenttääni.
Kiitos Sinulle ja Toivon jotta entistä ehompana
nouset taistelemaan tämän elon ihanuuden puolesta...
hyviä päiviä kuin tulevia hetkiä on meille kaikille
kuitenkin jossain varattu - Tätä toivoa Sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463
