viidakon kehtomme

Tässä uudessa rakkauden kuin viidakon kehdossa
värien kuin sommitelmien risteytysasemalla
etsimme suuntaviittaamme

sataa vettä, lausuttuja ärräpäitä
kuin savuavat raunoit
joihin sade ropisten hohkaa

sekaisin tämä temmellyskenttämme
muuttuneet - suudelmat kuin
lyönnit - ilmansuuntamme
kadoksissa kuin hukuttuamme
tähän uudistuneeseen miljööseen.

Apuva - tunteet sanoiksi ja hymyt saatteeksi
uudistuneeseen tantereeseemme,joissa
kohtaavat vanha kuin uusi:

Kasvotonna
tunteetonna tässä
uudistuneessa ilmeessä
joka meitä nyt hapuilee
luokseenko

- kaikki yhtä
tyynni !

10

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen käyttäjä

      Kaikki ei ole ei ole yhtä eikä hyvä tyynni,
      tämä on suuri ihmetyksen aihe, miksi muutettiin
      tämä palsta huonompaan suuntaan, niinkuin etusivukin.
      Olkoot Suomi24 minun puolestani, etsin jotain parempaa.

      • Hei - ja tämä runonketaleeni sai alkunsa tästä uudistuneesta
        ilmeestä kuin käytännön takeltavuudesta,kun ei anna niin ei
        otakkaan...juu - Ei tyyntä ole ei ainakaan vielä,siis lue minun
        käänteisenä.

        Kiitos...kyllä minunkin tämä osittainen ajanviettoni täällä
        on nyt kovassa puntarissa.


    • *MURUKULTA*

      Koita tässä sitten tuntoja tulkita kun kaikki häviää jonnekin miljoonen toimintojen syövereihin,
      vilkkuviin 'tarpeellisiin' mainoskyltteihin; 'ilmaiseksi' 'rajoitettu erä' 'osta osta', runoihminen: älä tunne! OSTA!
      Rakkauden viidakko - -
      "sataa vettä, lausuttuja ärräpäitä
      kuin savuavat raunoit
      joihin sade ropisten hohkaa"

      Muutama muukin voi olla samaa mieltä.........

      Mutta sinulle : hyvää aurinkoita huomenta minä vilkutan, niin kuin aina ennenkin! :)

      • Juuri kirjoitin mutta ei lähtenyt ja nyt uudestaan yritän kuin
        tuohon edelliseen yritin vastata mutta ei pelittänyt,joten jäi
        laittamatta,ellen jotain löydä.

        Ja nyt tämä runoni sai alkunsa eilisestä tästä - "ikihanasta""-
        käytännön Suomi.fi ...piip... no arvannet miksi piippaa.

        Vastaan näin nyt - ettei kukaan reagoisi että olisi tarkoitettu
        yksittäiselle runoilijalle,vaan omani lähtevät ehkä monienkin
        niin kuviteltujen kuin vähemmän sellaisten yhteisenä
        sillisallaattina - miten milloinkin.

        Kiitos tästä kuin edellisestä...jota nyt en vain löytänyt,sillä
        tapaa että olisin saanut täältä lähtemään.

        Kukka sulle kukka mulle...mutta näille uudistuksille niitä
        ei kyllä jaeta....piip.


    • Minanoita

      Sie olet Dolan taas tempaissut runon joka
      ilmiselvästi ottaa kantaa tähän muutoksen ärsyttävään
      rumbaan....

      Jes=)))

      • Joo - minä perskules taas täällä ns.kähmin ja nyt sitten
        oikein asialla - totuudenmukaisesti - tästä uudesta Suomi.fi
        kasvojenleikkauksesta kuin käytännön...no ainakin vähintäin
        alku hankaluuksista.
        Eilenkin yhden nootin kirjoitin,niin lähti peräti 3kpl ja varmaan
        en itse tehnyt mitään väärin.
        Sitten tämäkin runoni meni 2 kpl.no sen toisen poistin,kuten
        varmaan on huomattu....vai näkyykö vielä en ole edes
        katsonutkaan...kun jo tässäkin oli vaikeuksia.

        Kiitos - Ja minä olen nyt se "pahanmielen kukkanen" mutta
        menkööt samaan kööriin...sillä tämä Suomi.fi tuottaa itsekullekin
        säpinöitä...nyt sitten manaus loitsu ilmoille kuin savuna ilmaan.


    • kaaru

      tässä syksyn värisessä aamussa
      uudistumisen ihmeessä
      vaellamme rakkaudessa
      etsien sitä sytykettä
      joka ohjaa meidät
      oppimaan uutta
      kulkemaan kehityksen
      kengissä

      hapuillen etsii nappuloita
      missä lukee esikatselu
      ei löydä sitä
      vaikka syysaurinko
      valaisee huoneen
      kirkastaa ruudun

      siis rakkaus
      virheineen päivineen
      takaa verhojen
      työnnetään estraadille
      kaiken kansan katseltavaksi


      tätä kaikkea runosi synnytti tänään;)

      • Hei ... juuri tästä kuin tuostakin tämä runoketaleeni
        kirjoitin että pääseekö saatille vai ei...rukkasia
        pärstä täynnä että oikein käkiää.

        Pitemmittä puheitta osuit runoni suoneen ja luulenpa
        että eloni kuin oloni muuttuu vielä viheliäsempään
        suuntaan - runopalstoillakin - tämä uudistus tekee
        sellaisen tuntemuksen etten taida viihtyä kyydissä
        enään mukana ... mutta yritän jotenkin päristellä,
        vaikka sitten harvemmin.

        Kiitos Sinulle kaaru kuin hyviä syystunnelmia.


    • Laudi

      ..temmellyskenttämme :)))...sinua aivan selvästi
      pännii :))))))
      Kovasta kuumeesta olen toipumassa
      ja oon samaa mieltä kuten suurin osa.
      Huonompaan suuntaan menee

      • Joo - pännii ja tuletko terapioimaan että pääsen Suomi.fi
        voitolle kuin että saan tahdonvoimaa täällä jotenkin jossain
        määrin jatkaa...risoo kuin risusavottametsässä pajujen
        viidakossa,joissa oksat lyövät jälkiään näkökenttääni.

        Kiitos Sinulle ja Toivon jotta entistä ehompana
        nouset taistelemaan tämän elon ihanuuden puolesta...
        hyviä päiviä kuin tulevia hetkiä on meille kaikille
        kuitenkin jossain varattu - Tätä toivoa Sinulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe