Kuulin että tällä hetkellä ei uuden Alfan ostaminen tai edes koeajo onnistu. Deltaa on kuulemma tehtaan puolesta kielletty antamasta autoja koeajolle tai myymästä asiakkaille. Loppu häämöttää.
Uutta Alfaa ei voi ostaa Suomesta
11
946
Vastaukset
- AL=FA
Uusi maahantuoja selvinnee lähiaikoina. Näyttää vahvasti siltä, että italialaisten ja Kian maahantuonti siirtyy Automaalle.
- Kuinkahan käy
..allikkoon.
- poityu
näyttää, mistä näitä automaa juttuja oikein sikiää
- nissan..
poityu kirjoitti:
näyttää, mistä näitä automaa juttuja oikein sikiää
olisi hyvä vaihtoehto, mut taitaa mennä aro-yhtymälle
- alfafan
Ei se oikein onnistunut ennen tätä saneerausuutistakaan. Heinäkuussa yritin päästä ajamaan Mitoa ja Deltan myyjää ei olis voinut vähempää kiinnostaa. Kiaa olisi kai pitänyt haluta.
- täh?
Kuka järkevä ihminen osataa fiat konsernin tuotteita? Taitaa olla melkoinen itsetuho-vietin omaava henkilö.
- harmaa varpunen not
täh? kirjoitti:
Kuka järkevä ihminen osataa fiat konsernin tuotteita? Taitaa olla melkoinen itsetuho-vietin omaava henkilö.
Tarkoitatko, että mun pitää ostaa Audi, tai Toyota?
- Pitäisihän sinun tietää
harmaa varpunen not kirjoitti:
Tarkoitatko, että mun pitää ostaa Audi, tai Toyota?
Oikeita Autoja ovat -90-luvun tai 2000-luvun alun Bemarit ja -80-luvun Toyotat.
- Marxgf
täh? kirjoitti:
Jahas ja tässä on taas yksi isältä perittyjen ennakkoluulojen vanki joka on kykenemätön itsenäiseen ajatteluun.
- Grrr...
Marxgf kirjoitti:
Jahas ja tässä on taas yksi isältä perittyjen ennakkoluulojen vanki joka on kykenemätön itsenäiseen ajatteluun.
tououto auto merkin puolella aika kovaa vauhtia, teitäneeköhän monikaan heistä että ehkäisy on keksitty.
- hullupullu......
Pitäisihän sinun tietää kirjoitti:
Oikeita Autoja ovat -90-luvun tai 2000-luvun alun Bemarit ja -80-luvun Toyotat.
Entäs jos en halua millään? Olenko hullu? Hoitoa vailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818