Vyö poikki

zöf

Kuinkahan yleistä on, että renkaasta menee vyö poikki. Nimittäin kohdalleni on tapahtunut kolme kertaa ja vika ei ole ollut halpis-renkaassa, vaan siinä laadukkaassa.

12

4780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gummi

Kerran on mennyt uudesta nokian nastarenkaasta joskus aikoja sitten.
      Hauskinta oli kun laitto vararenkaan paikoilleen (n.5v vanha kulunut kesärengas) niin se piti paremmin liukkaalla kuin toisella puolella ollut uusi nokialainen.

• on

Kun kukaan muu ei viitsinyt vastata "kysymykseesi", niin päätit itse kertoilla satuja?

Sori vaan, mutta olet ennenkin yrittänyt trollata samalla aiheella. Keksi joku uudempi tarina.

• zöf
        on kirjoitti:

Kun kukaan muu ei viitsinyt vastata "kysymykseesi", niin päätit itse kertoilla satuja?

Sori vaan, mutta olet ennenkin yrittänyt trollata samalla aiheella. Keksi joku uudempi tarina.

sinun tietosi mukaan renkaasta ei voi mennä vyö poikki. taisinpa eittää tänne kysymyksen, johon vastaa vain pölvästejä.

• vyötiäinen.
        zöf kirjoitti:

sinun tietosi mukaan renkaasta ei voi mennä vyö poikki. taisinpa eittää tänne kysymyksen, johon vastaa vain pölvästejä.

Miksi ensimmäinen vastaaja on mielestäsi pölvästi? Ai niin se olitkin sinä.

• zöf
        vyötiäinen. kirjoitti:

Miksi ensimmäinen vastaaja on mielestäsi pölvästi? Ai niin se olitkin sinä.

nyt hyvä pölvästi, että lääkitys on kunnossa. tollanen vainoharhaisuus vie ennenaikojaan taas hoitoon.
        ja vielä, en keskustele enään mielenvikaisten ja vainoharhaisten kanssa, yritä pärjätä nyt sitten ja älä ala epäillä kaikkea, mitä luet. se on kato rasittavaa sulle.

• musta vyö
        zöf kirjoitti:

nyt hyvä pölvästi, että lääkitys on kunnossa. tollanen vainoharhaisuus vie ennenaikojaan taas hoitoon.
        ja vielä, en keskustele enään mielenvikaisten ja vainoharhaisten kanssa, yritä pärjätä nyt sitten ja älä ala epäillä kaikkea, mitä luet. se on kato rasittavaa sulle.

Älä nyt yritä viedä keskustelua pois aiheesta.

Kysyin: Miksi pidät ensimmäistä vastaajaa pölvästinä?

• nim.varattu

hirmu yleistä ole. Omalla kohdallani oli useita vuosia sitten yksi. Auto oireili niin että hiljaisessa vauhdissa esiintyi harvataajuista vatkausta sivusuunnassa. Pitkään sitä ihmeteltiin ja alustaa ravisteltiin sekä renkaita pyöriteltiin, vasta katsastuksessa asia selvisi kun katselin autoa kun inssi ajoi takapyörät jarrudynolle. Siinä se näkyi selvästi kuinka rengas teki ikäänkuin mutkan.
      Ei hänkään asiaan puuttunut millään muotoa, leima tuli. Ja siitä rengaskaupoille samantien.

• Anonyymi

Ei se mitenkään yleistä ole, että renkaasta menee vyö poikki. Mutta niitä sattuu silloin tällöin. Kun omalle kohdalleni sattui sellainen tilanne, että rengas vemputti sivuttain, niin luulin ensin, että rengas on irti, mutta ei se ollut irti. Ja kun ilmanpaine oli ok, niin huomasin, että renkaassa oli patteja pinnassa. Rengasliikkeessä sanoivat, että renkaassa on vyö poikki, eikä sillä saa enää ajaa. Vaihdettiin tilalle uusi vähän ajettu rengas ja tarkasteltiin vanhaa rengasta, niin vanhan renkaan sisäpuolella olivat katkenneet vyön lankojen päät näkyvissä. Rengas oli sökö.

• Anonyymi

Ja sitten kaivoit 2009 vuoden ketjun ja kerroit tuon suuren tapahtuman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kaivoit 2009 vuoden ketjun ja kerroit tuon suuren tapahtuman.

En kertonut tapausta kaltaisillesi vittunaamoille.

• Anonyymi

joo ei tää vnnhene koskaan, kuin murha.

Nyt meni multa ekan kerran vyö ilmeisesti poilkki, toinen puoli renkaasta on turvonnut isommaksi koko renkaan kehän alueelta eli pitkittäis vyö varmastikin menny poikki, lisäksi rengas on kulunut siitä ihan sileäksi. Pitää koittaa kuinka pitkään sillä vielä ajaa ennenkuin räjähtää. Just ajoin sillä 195kmh motarilla yks päivä. Nokian hakkapelitta nasta talvirengas kyseessä. Olen nyppiny nastat pois jo vuosia sitten.

• Anonyymi

Pitkittäisvyö mennyt poikki? Mitähän muita vöitä vyörenkaassa mielestäsi on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe