Miksi Canon syö patruunoita?

Mitä tehdä?

Minulla on Canonin Pixma IP4000. Laite on kyllä jo useamman vuoden vanha, mutta on mielestäni toiminut tähän asti ok. Nyt vain viimeisen parin kolmen kuukauden sisällä patruunoita on saanut vaihtaa todella tiheään. Käytän aina alkuperäispatruunoita ja mieleeni on tullut että täytetäänkö/valmistetaanko patruunat nytkyään vajaammiksi kuin ennen? Onko jollakin ollut samanlaista ongelmaa eli että patruunat eivät kestä kuten ennen?
Kuvien määrä on pysynyt suht samana jollei jopa vähentynytkin ja silti patruunoita kuluu ja kuluu. Erittäin harmillista kun laite on tehnyt niin hyvää jälkeä aina joten en haluaisi siitä luopua.... tosin kukkaro ei taida enää kestää tuollaista syöppöä.
Kuvapalveluiden ongelma on mielestäni se että kuvaa ei saa heti ja yhtä tai kahta 10x15 kuvaa ei edes kannata tilata.

0

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        90
        1359
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        46
        738
      3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        659
      4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        49
        650
      5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        81
        639
      6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        53
        618
      7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        47
        591
      8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        50
        573
      9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        132
        568
      10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        192
        553
      Aihe