Wacom Bamboo Fun Medium-piirtopöytä

Kazukikeyoki

Piirtopöytää olisin hankkimassa, tänään kävin Gigantissa jo vähän kyselemässä. Siellä oli vain yksi vähän parempi piirtopöytä, Wacom Bamboo Fun Medium. Onko kellään teistä kokemusta tästä piirtopöydästä? Tuleeko hyvää jälkeä, onko helppokäyttöinen? Onko kynä heti paskana, vai kestääkö vähän aktiivisempaakin käyttöä? Kysyn vain sen takia, koska en haluaisi maksaa mistään romusta melkein kahtasataa euroa...

Jos tämä piirtopöytä ei ole hyvä, niin mitä suosittelisit? Hinta? Mistä saa? Asun Kokkolassa, joten missään Helsingin liikkeissä en pääse heti ainakaan käymään.

11

4000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trent 500

      kannattaa jättää noi bamboot hyllyyn...osta vaan heti wacomin intuos 4 sarjan pöytä..maksaa muutaman kympin enemmän mutta eipä tartte jälkeenpäin haukotella..oikeesti.

      • dwqdwqdqdwwq

        Ostin just hiljan Bamboo One tabletin eikä ole moitteen sijaa. Eikä muuten maksanu ku 45 euroo verkkokaupasta. Mulla on myös vanha graphire tabletti ja tämä bamboo vastaa aika pitkälle sitä. Ei mitään ideaa ostaa kallista tabletti ellei omaa siihen sopivaa softaa, joka osaa hyödyntää tablettia kunnolla.


      • piirtellija
        dwqdwqdqdwwq kirjoitti:

        Ostin just hiljan Bamboo One tabletin eikä ole moitteen sijaa. Eikä muuten maksanu ku 45 euroo verkkokaupasta. Mulla on myös vanha graphire tabletti ja tämä bamboo vastaa aika pitkälle sitä. Ei mitään ideaa ostaa kallista tabletti ellei omaa siihen sopivaa softaa, joka osaa hyödyntää tablettia kunnolla.

        En ole koskaan aikaisemmin piirtänyt millään piirtopöydällä, joten sopiiko tuo meikäläiselle?
        Ainakin hinta olisi ihan kohtuullinen... Sopiiko tuo yhteen Paintshopin kanssa? Ei oo vara hommata mitään photoshoppia.


      • piirtelijjä
        piirtellija kirjoitti:

        En ole koskaan aikaisemmin piirtänyt millään piirtopöydällä, joten sopiiko tuo meikäläiselle?
        Ainakin hinta olisi ihan kohtuullinen... Sopiiko tuo yhteen Paintshopin kanssa? Ei oo vara hommata mitään photoshoppia.

        Olisin tilaamassa tuolta netAnttilasta tai Gigantista, siellä on ainakin tämä kolme:

        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, small piirtopöytä 119,90 €
        Wacom, Bamboo pen & touch piirtopöytä 99,95 €
        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, medium piirtopöytä 219,90 €


        Gigantissa Bamboo Fun Small Pen & Touch on vaan 99€, kannattaisiko tämä sitten tilata?
        Kuten jo sanoin olen ihan aloittelija, enkä tarviste mitään ihmeohjelmia.


      • -
        piirtelijjä kirjoitti:

        Olisin tilaamassa tuolta netAnttilasta tai Gigantista, siellä on ainakin tämä kolme:

        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, small piirtopöytä 119,90 €
        Wacom, Bamboo pen & touch piirtopöytä 99,95 €
        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, medium piirtopöytä 219,90 €


        Gigantissa Bamboo Fun Small Pen & Touch on vaan 99€, kannattaisiko tämä sitten tilata?
        Kuten jo sanoin olen ihan aloittelija, enkä tarviste mitään ihmeohjelmia.

        Tuossa bamboo funissa tulee ihan ok ohjelmat mukana ja sopii hyvin aloittelijoille.. sain itse joululahjaksi juuri tuon bamboo fun small pen & touch ja hyvä on ollut


    • Kovia kokenut

      Minulla on pen & touch kokoa vissiinkin A5. Wacomin sivuilta pystyi rekisteröitymisen jälkeen lataamaan Photoshop elementsin ja Artragen :) Mun ainoa ongelma on, että koko pöytä ei toimi ku vaan joskus jonku parin tunnin ajan ja sit se lopettaa toimintansa. Ikää on mun pöydällä nyt vähän yli neljä kuukautta. Saattaa tosin johtua käyttöjärjestelmästäkin, ei ainakaan oo minkään ajurin vika. Samasta syystä vanha trust-piirtopöytäkin lensi kaappiin, että windows 7 ei ehkä ainakaan mun piirtopöydille välttämättä oo mikään paras :/

    • Sevella

      Olen hankkimassa Wacomin (bamboo?) piirtopöytää ja tarvitsisin nyt muutamaan kysymykseen vastauksen.

      1. Onko 200 ja viidenkympin piirtopöydillä mitään muuta suurta eroa kuin hinta?
      2. Kuinka iso kannattaisi hankkia?
      2. Onko piirtopöytä ollut helppokäyttöinen/ kestävä?
      3. Mikä on ollut paras malli?
      4. Käykö Piirtopöytä kaikille tietooneille?
      5. Tuleeko pöydän mukana joku kuvankäsittelyohjelma?

      Kiitos jos vastaatte.

    • joni verneri

      1. joo :D
      2. tarpeeks iso
      3. emt XD
      4. käy kaikille tietooneille
      5. tulee paint :D

    • Ollos hyvä.

      Sevella:
      1. Kyllä, tosi paljon eroa.
      2. Jos piirrustus käyttöön niin suosittelen A5, A6 liian pieni ja A4 ei mahdu minnekkään (ainakaan mulla)
      2. Mulla on ollut toi wacom bamboo fun pen & touch medium jo noin 2½ vuotta ja suosittelen tosiaan ostamaan tuon merkkisen :)
      3.Paras malli on piirrustus käytössä joko wacom bamboo fun pen & touch medium tai wacom intuos.
      4.Piirtopöydän myyntisivustoilla yleensä kerrotaan millaisen käyttöjärjestelmän se vaatii.
      5.Tulee, Useassa wacomissa tulee mukana Photoshop Elements joku paint ohjelma.

      Sitten muuta asiaa: Onko kukaan tilannut pixmaniasta mitään? Kauvan menee aikaa kun tulee perille ja tuleeko ehjänä? Jos tulee rikkinäisenä voiko palauttaa ja pyyttää uutta ehjää tilalle??

    • kännykkälä

      joskus tilannu pixmaniasta vuosia sitten viimeksi tosin, hyvin pakattuna tuli alle viikossa.

    • Muotoilija

      Mitähän eroa on Wacom Bamboo Pen & Touch ja Wacom Bamboo Fun Pen & Touch piirtopöydillä?

      Jompi kumpi olisi hankinnassa. Tuo intuos houkuttelee kyllä, mutta jää toistaiseki tulevaisuuteen sen hankinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe