Wacom Bamboo Fun Medium-piirtopöytä

Kazukikeyoki

Piirtopöytää olisin hankkimassa, tänään kävin Gigantissa jo vähän kyselemässä. Siellä oli vain yksi vähän parempi piirtopöytä, Wacom Bamboo Fun Medium. Onko kellään teistä kokemusta tästä piirtopöydästä? Tuleeko hyvää jälkeä, onko helppokäyttöinen? Onko kynä heti paskana, vai kestääkö vähän aktiivisempaakin käyttöä? Kysyn vain sen takia, koska en haluaisi maksaa mistään romusta melkein kahtasataa euroa...

Jos tämä piirtopöytä ei ole hyvä, niin mitä suosittelisit? Hinta? Mistä saa? Asun Kokkolassa, joten missään Helsingin liikkeissä en pääse heti ainakaan käymään.

11

3816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trent 500

      kannattaa jättää noi bamboot hyllyyn...osta vaan heti wacomin intuos 4 sarjan pöytä..maksaa muutaman kympin enemmän mutta eipä tartte jälkeenpäin haukotella..oikeesti.

      • dwqdwqdqdwwq

        Ostin just hiljan Bamboo One tabletin eikä ole moitteen sijaa. Eikä muuten maksanu ku 45 euroo verkkokaupasta. Mulla on myös vanha graphire tabletti ja tämä bamboo vastaa aika pitkälle sitä. Ei mitään ideaa ostaa kallista tabletti ellei omaa siihen sopivaa softaa, joka osaa hyödyntää tablettia kunnolla.


      • piirtellija
        dwqdwqdqdwwq kirjoitti:

        Ostin just hiljan Bamboo One tabletin eikä ole moitteen sijaa. Eikä muuten maksanu ku 45 euroo verkkokaupasta. Mulla on myös vanha graphire tabletti ja tämä bamboo vastaa aika pitkälle sitä. Ei mitään ideaa ostaa kallista tabletti ellei omaa siihen sopivaa softaa, joka osaa hyödyntää tablettia kunnolla.

        En ole koskaan aikaisemmin piirtänyt millään piirtopöydällä, joten sopiiko tuo meikäläiselle?
        Ainakin hinta olisi ihan kohtuullinen... Sopiiko tuo yhteen Paintshopin kanssa? Ei oo vara hommata mitään photoshoppia.


      • piirtelijjä
        piirtellija kirjoitti:

        En ole koskaan aikaisemmin piirtänyt millään piirtopöydällä, joten sopiiko tuo meikäläiselle?
        Ainakin hinta olisi ihan kohtuullinen... Sopiiko tuo yhteen Paintshopin kanssa? Ei oo vara hommata mitään photoshoppia.

        Olisin tilaamassa tuolta netAnttilasta tai Gigantista, siellä on ainakin tämä kolme:

        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, small piirtopöytä 119,90 €
        Wacom, Bamboo pen & touch piirtopöytä 99,95 €
        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, medium piirtopöytä 219,90 €


        Gigantissa Bamboo Fun Small Pen & Touch on vaan 99€, kannattaisiko tämä sitten tilata?
        Kuten jo sanoin olen ihan aloittelija, enkä tarviste mitään ihmeohjelmia.


      • -
        piirtelijjä kirjoitti:

        Olisin tilaamassa tuolta netAnttilasta tai Gigantista, siellä on ainakin tämä kolme:

        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, small piirtopöytä 119,90 €
        Wacom, Bamboo pen & touch piirtopöytä 99,95 €
        Wacom, Bamboo fun, pen & touch, medium piirtopöytä 219,90 €


        Gigantissa Bamboo Fun Small Pen & Touch on vaan 99€, kannattaisiko tämä sitten tilata?
        Kuten jo sanoin olen ihan aloittelija, enkä tarviste mitään ihmeohjelmia.

        Tuossa bamboo funissa tulee ihan ok ohjelmat mukana ja sopii hyvin aloittelijoille.. sain itse joululahjaksi juuri tuon bamboo fun small pen & touch ja hyvä on ollut


    • Kovia kokenut

      Minulla on pen & touch kokoa vissiinkin A5. Wacomin sivuilta pystyi rekisteröitymisen jälkeen lataamaan Photoshop elementsin ja Artragen :) Mun ainoa ongelma on, että koko pöytä ei toimi ku vaan joskus jonku parin tunnin ajan ja sit se lopettaa toimintansa. Ikää on mun pöydällä nyt vähän yli neljä kuukautta. Saattaa tosin johtua käyttöjärjestelmästäkin, ei ainakaan oo minkään ajurin vika. Samasta syystä vanha trust-piirtopöytäkin lensi kaappiin, että windows 7 ei ehkä ainakaan mun piirtopöydille välttämättä oo mikään paras :/

    • Sevella

      Olen hankkimassa Wacomin (bamboo?) piirtopöytää ja tarvitsisin nyt muutamaan kysymykseen vastauksen.

      1. Onko 200 ja viidenkympin piirtopöydillä mitään muuta suurta eroa kuin hinta?
      2. Kuinka iso kannattaisi hankkia?
      2. Onko piirtopöytä ollut helppokäyttöinen/ kestävä?
      3. Mikä on ollut paras malli?
      4. Käykö Piirtopöytä kaikille tietooneille?
      5. Tuleeko pöydän mukana joku kuvankäsittelyohjelma?

      Kiitos jos vastaatte.

    • joni verneri

      1. joo :D
      2. tarpeeks iso
      3. emt XD
      4. käy kaikille tietooneille
      5. tulee paint :D

    • Ollos hyvä.

      Sevella:
      1. Kyllä, tosi paljon eroa.
      2. Jos piirrustus käyttöön niin suosittelen A5, A6 liian pieni ja A4 ei mahdu minnekkään (ainakaan mulla)
      2. Mulla on ollut toi wacom bamboo fun pen & touch medium jo noin 2½ vuotta ja suosittelen tosiaan ostamaan tuon merkkisen :)
      3.Paras malli on piirrustus käytössä joko wacom bamboo fun pen & touch medium tai wacom intuos.
      4.Piirtopöydän myyntisivustoilla yleensä kerrotaan millaisen käyttöjärjestelmän se vaatii.
      5.Tulee, Useassa wacomissa tulee mukana Photoshop Elements joku paint ohjelma.

      Sitten muuta asiaa: Onko kukaan tilannut pixmaniasta mitään? Kauvan menee aikaa kun tulee perille ja tuleeko ehjänä? Jos tulee rikkinäisenä voiko palauttaa ja pyyttää uutta ehjää tilalle??

    • kännykkälä

      joskus tilannu pixmaniasta vuosia sitten viimeksi tosin, hyvin pakattuna tuli alle viikossa.

    • Muotoilija

      Mitähän eroa on Wacom Bamboo Pen & Touch ja Wacom Bamboo Fun Pen & Touch piirtopöydillä?

      Jompi kumpi olisi hankinnassa. Tuo intuos houkuttelee kyllä, mutta jää toistaiseki tulevaisuuteen sen hankinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      324
      3016
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2243
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      86
      1674
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      193
      1583
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1375
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe