VALKOPÄÄT...AUTTAKAA:(((

epäitoivonen...........

mulla on suun ympärillä valkopäitä ja kävin näyttämässä niitä mehiläisen ihotautilääkärille joka sitten anto sen nimistä voidetta kun differin. NYT OON KÄYTTÄNY 2 PUTKILOO EIKÄ AUTA!!! kellään kokemuksia kyseisestä vaivasta ja voiteesta että auttaako ollenkaan..olen epätoivonen kun iho on kamala ja varsinkin valokuvissa epätasasuuden huomaa selvästi...APUA:(( niin ja sit valkopäät ei oo sellasii finnifinnei vaan vähän ku mustapäät mut tavallaan niinku ihost kohollaan vähän sillee, vaikee selittää mut sellast talipäät niis ei siis oo.....

4

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossupossuhhhh

Mullaon kanssa noita valkopäitä suun ympärillä. Joskus huomasin ne kun kerran jäin peilin eteen töllöttämään naamavärkkiäni. Ei niistä ainakaan minulle ole ollut mitään haittaa. Huomasin vielä tarkemmin katsottuna, että nuo valkopäät jatuvat vielä suun sisällekin. Voisiko olla jotenkin, että suunsisäinen kudos on ikään kuin levinnyt vielä suun ylkopuolellekin. Tuo nyt oli ihan vain heitto, mutta kuka tietää.

Jos nuo putkilot eivät ole auttaneet niin anna olla. Älä käytä enää.

• aloittaja....

No on se kyllä aika ikävää kun iho ei ole tasainen kuten ennen eli mua ainakin haittaa ne kyllä..:(

• jjojojojojo

itsekin käytin sitä about 2 kk ja lopetin sen jälkeen. tosi turhaa, onneksi meni vakuutukseen, mutta ihonsa sillä vaan tukkii, aivan turha paskamömmö jota taas kaupitellaan epätoivosille akneetikoille.lopeta sen käyttö nyt niin ei harmita vielä niin paljon

• aloittaja....

Miks sitä sitten määrätään jos se ei muka auta kellään?? Must tuntuu et parantunu on vähän mut pois ne ei oo kokonaan lähteny! Lisäks siitä tulee "kiusaus" räplätä näppylöitä koska Differin tavallaan nopeuttaa finnien kehittymistä ja siis noista valkopäistäkin tulee sen kanssa sellasii et niistä saa talin puristettuu ulos tai sillee, vaikkei ne siis muuten koskaan oo sellasii.:D Mut sit ne kyl hävii. Ja mulla ainakin vasta nyt 2kk jälkeen iho on tottunu tohon niin ettei enää kuiva sellaseks kauheeks kun alussa..ja ihohan voi myös pahentuu aluks, se kertoo siitä et toimii. Mutsiis edelleen haluisin tietää onks toi kellään auttanu valkopäihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      181
      8062
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      254
      4210
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      72
      3460
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      90
      3211
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2341
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2175
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      26
      2012
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1631
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      49
      1535
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1507
    Aihe