Lottovoitto

Huolestunut 17v.

Heippa
Sain kännykkääni viestin joka kertoo minun voittaneen 800,000 euroa.

Tiedän osallistuneeni joihinkin nettiarvontoihin, mutta tämä ei sano mitään. Kyseisessä viestissä kehoitetaan soittamaan numeroon 34-672-851-616 tai meilaamaan osoitteeseen [email protected].

Tietysti ymmärrän olla tekemättä kumpaakaan tai luovuttamatta tietojani, mutta "mitäs jos kuitenkin..." -ajatus pomppaa päähäni tuon tuosta.

Tein siis maksuttoman internet-sähköpostiosoitteen valenimellä ja vastasin ylläolevaan osoitteeseen äsken. Nyt vähän kaduttaa.

Sanooko tämä teille mitään, onko kukaa saanut vastaavanlaisia? Lähettäjänä ei ole puhelinnumero vaan teksti "00bingospai" joten viesti on todennäköisesti laitettu netistä käsin. Mistä he ovat saaneet numeroni, varsinkin kun suuntanumerosta päätellen viesti on tullut espanjasta?!

2

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetus se on

Kusetushan tuo on.
      Numeron ne ovat saaneet generoimalla muutaman miljoonan numerosarjan, ja lähettäneet kaikkiin sokkona viestin.

• hyyysssaaaus

kannattaa lukea juttuja esim. www.419.bittenus.com siellä on mm. noista lotto sun muista arvonnoista. Todennäk. huijari pyytää jotain välimaksua, koska rahat ovat jumissa, eikä niitä saa ulos ennenkuin on vähän maksanut etukäteen. soitto johonkin epämääräiseen numeroon voi olla maks. 3€/min tai enemmänkin. iltalehdessä oli tänään juttua huijarista, joka laittoi huijausilmoituksia eri paikkoihin ja joihin soittaminen tuotti ison laskun. Huijaussumma oli n. 50 000€ muutamassa vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4