Jäähyväiset palstalle

pilvi*

Kirjoitan nyt palstaystävilleni, koska lähteä vain hyvästelemättä tuntuu liian kylmältä.

On minun aika luopua. Syksy tuo uuden ajanjakson elämääni, joskaan en vielä tiedä mitä se tuo tullessaan.

Kiitän lämpimästi palstaystäviäni kaikesta ,----ja hauskoistakin hetkistä, joita olen saanut kanssanne kokea.

Olen vakuuttunut, että on monia jotka iloitsevatkin ,jätänhän toki tilaa muille, kovin aktiivinen kun olen luonteeltani. Palsta seilaa omalla voimallaan,uusia tulee koko ajan lisää. Joissakin asioissa olen epäonnistunut,
ehkä pahimmin rasittaessani ymmärtämättömyydessäni palstan kantavia voimia. En luettele ketään erikseen
lämpimät kiitokseni heille, jotka ovat nähneet minussa edes jotakin ihmiselle arvokasta.

Hyvää alkavaa syyskautta! t pilvi*

97

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seku

      Ei hyvästi, vaan näkemiin!

      Niin toivon ainakin minä.

      Harvoin tapaa noin dramaattista lähtöä palstalta, oikein jäähyväispuhe ja kaikki.

      Tule sitten takaisin , kun olet jonkin aikaa huidellut muualla.

      Tänne on luullakseni tervetullut jokainen vaikka olisi "erilainen nuori."

      • kysymyksessä

        ollut vaan sairas tapa mittauttaa suosiotaan. Eikös se ole taas täällä. Vai joku feikki sitten esiintyy pilvenä ?


    • päivi*

      Audi miehen kannanotoista miten hän luonnehtii naisia, pitää nyt paikkansa teesi nro 7:

      "Naisilla on oma logiikkansa, ja tietyissä tilanteissa sitä on vaikea ymmärtää. En myöskään pidä naisten välisestä peruskateudesta. Tämä liittyy myös niin sanottuun lasikatto-ilmiöön: naiset ovat huonoja verkostoitumaan keskenään."

      Näytetään ettei meitä kateus ja lasikatto-ilmiö vaivaa, kirjoitellaan vaikka piruuttaan.

    • pilven kultareuna
      • pilvi*

        Merja Ranki on tuttuni Keravan Kuvataiteilijoiden ajalta. Eron hetki on kaunis niinkuin sanoit kuin rakkauskin....
        tuon pojan silmät sanovat kaiken. Kiitos kun toit tuon aspektin tähän.

        Oman itseni kannalta on välttämätöntä tämä lähtö. Kiitos vielä. On tää kauheata kun kyyneleet valuu käsivarsille.
        On pakko nauraa itselleen.


    • Frederika...

      Elä nyt leikistä suutu.

      • pilvi*

        enkä taatusti sinulle:) Ei, jos sinä olet tosiaan olemassa on se hyvä. Olet kultainen kun minulle kirjoitat, tämä on

        ´vain oman elämäni ratkaisu. Katsos kun tämä leskeytymiseni aiheutti niin suuren muutoksen, ja vielä tämä nettielämä, niin vieraannuin realyelämäst'ä. Enkä halua elää joidenki pilvilinnojen varassa, inhoittaa koko ajatus.

        Uskon sen olevan tervettä ajattelua. Kiitos Fredriikka ja kaikkea hyvää.

        P.S. Toivon ettei minua taas " vedätetä" niinkuin täällä olen joutunut oppimaan. Mistä en pidä yhtään. Heippa


    • Surullisena olen lukenut viestejäsi. Olen kauhistellut myös niitä monia loukkausviestejä, joita Sinulle on kohdistettu. Loukattunakin jaksoit vastata kohteliaasti ja ystävällisesti.

      No, muutama kirjoittaja sai taiteilijatemperamenttisi kuohahtamaan. Mielessäni näin sinut paketoivan ko:t muutamat pakettin ja pyyhkäisit taiteilijapensselillä kylkeen osoitteeksi HP. "Sinne" menivät!

      Ajattelin joskus puolustaakin sinua, mutta huonon maineeni tuntien oletin, että se vain pahentaa asemaasi.

      Hävetköön tuo sekä mahdolliset muut! Kun apea mielesi rauhoittuu, palaa kirjoittamaan!

      • Sitä miksi Pilvellekin* jaksetaan aina ilkeillä. On ikään kuin vakio p-läpien kanta. Siitä riittää jokaiselle kirjoittajalle oma häirikkönsä.
        Pidän Piveä ihan sielunsisarena hänen vilpittömyytensä takia. Palaillaan.
        cc


      • pilvi*
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Sitä miksi Pilvellekin* jaksetaan aina ilkeillä. On ikään kuin vakio p-läpien kanta. Siitä riittää jokaiselle kirjoittajalle oma häirikkönsä.
        Pidän Piveä ihan sielunsisarena hänen vilpittömyytensä takia. Palaillaan.
        cc

        On ollut hyvä päivä, ja muutenkin ottaa etäisyyttä kaikenlaisiin sekoiluihin :D on tehnyt hyvää.Olen syönyt rapuja n:päivällä, paahtoleivän päällä oli pelkkiä ravunpyrstöjä :D Alkuruokana juustokeitto, ei muuten olisi nälkä lähtenyt! Palaan jossakin välissä taas. Voi hyvin, niin minäkin:D


      • pilvi*

        Surullinen olin minäkin, vaan nyt se on ohi. Olen liikuttunut harkitsevaisuudestasi, ettet halunut lisätä vaikeuksia sillä hetkellä asettumalla puolustamaan minua.
        Se onkin parasta Sinussa :D Nyt on kaikki jo hyvin, ja toki haluan palata palstalle, kun siltä tuntuu.Kaikki me joudumme kasvamaan, muidenkin ihmisten huomioon ottamisella.

        Jossakin vaiheessa, kun minulla on jotakin annettavaa palaan taas. Hyvää viikonloppua :) pilvi*


    • niin,aika on aikaasaäin,ninhän itekukin,
      Hyvää matkaa!
      Minäkin sinne Prahaan,jo luoja suo.
      Terveisin sus!

    • tuomas epäilijä

      Ei kai vaan tässä Pivin lopettamisnäytelmässä ole kysymys silmänkääntötempusta?
      Täällä on moni muukin nikki "lopettanut" kirjoittamisen, mutta ilman dramatiikkaa, ja sitten jatkanut kirjoittamista uudella nikillä.

    • main-eko*

      Väliaikainen hyvästijättö tulee minulta,olen totaalisen tyytymätön palstan uudistuksiin,aivoni eivät noin vain taivu näihin uusiin juttuihin.Eniten ärsyttää kirjoittaessa tekstin ilmestyminen viiveellä,enkä tuosta laskutoimituksestakaan tykkää,päässälaskutaitoni osakuinkin luokkaa nolla.Laskinta en koneen viereen ota jonkun Suomi 24 n takia.Taukoa pidän,tarkistellen silloin tällöin edistyykö mikään.
      Voikaatte hyvin kaikki palstaystävät,ketään erikseen mainitsematta.

    • kerta

      keksi jotain uutta onhan sinulla mielikuvitusta.

      • Suorasuu

        Paussille kannattaa lähteä täältä, ja sitä varmaan nuo toisetkin tarkoittaa, antaa pölyn laskeutua ja jos vaikka uusia voimakkaita persoonia ilmestyisi tänne, hyvillä totuuden mukaisilla mielipiteillään ilahduttamaan.
        Nämä keskustelut alkaa olla hölynpölyä suurin osa, ainakin nuo ala-arvoiset henkilöön kohdistuvat huomautukset.

        Ostan ihka uuden mietintämyssyn asetan sen keikkumaan päähäni ja odotan ihmettä!

        Viihtyvyys palstalla vähenee päivä päivältä


      • Lukija xx
        Suorasuu kirjoitti:

        Paussille kannattaa lähteä täältä, ja sitä varmaan nuo toisetkin tarkoittaa, antaa pölyn laskeutua ja jos vaikka uusia voimakkaita persoonia ilmestyisi tänne, hyvillä totuuden mukaisilla mielipiteillään ilahduttamaan.
        Nämä keskustelut alkaa olla hölynpölyä suurin osa, ainakin nuo ala-arvoiset henkilöön kohdistuvat huomautukset.

        Ostan ihka uuden mietintämyssyn asetan sen keikkumaan päähäni ja odotan ihmettä!

        Viihtyvyys palstalla vähenee päivä päivältä

        Minäkin olen tullut, ollut ja kohta mennyt. Ei siitä sen enempää, mutta ei täällä ole mitään tekoa, ainakaan uudistuksen myötä.
        Ynnälaskua en kannata, vähennyksenä taas yksi poistunut.


      • pilvi*

        Koko päivä oltu lietsussa:D Mielikuvituskin saanut ravintoa...


    • Vakinikki

      Ethän vaan oleta (tiedä?) sairastuneesi vakavansorttiseen nettiriippuvuuteen, jonka takia pyriskelet nyt palstalta pois? Jos nettiaddiktio on lievää laijia, se kyllä pysyykin sellaisena ihan oman tahdon voimalla - harkitse siis itse tykönäsi, mistä on kyse vai onko mistään kyse, heh. (Just niin, kuten Sus sanoi jossain: Pitää kirjoittaa tuo "heh" silloin, kun hymyn karetta on naamalla, muuten tosikot eivät huumoriksi älyä)

      Jos, siis jos, olet ruvennut notkumaan koneesi äärellä ja meidän netti-ihmisten varassa (huom. siis edelleen: jos), onkin se sitten semmoinen juttu, että porise asiasta siellä live-ihmistesi kanssa, tai vaikkapa Googlen polkuja pitkin käyös nettiriippuvaisten palstoille asiasta juttelemaan. Kyllähän meillä addiktiomme saa olla, sen haitta mitataan vain ja ainoastaan sillä, miten se omaa ja läheistemme elämää haittaa.

      Arvaa oma tilasi...Eiku hyvää matkaa Omaan Itseen niin sulle ku mullekki!

      • Syksyllä linnutkin lähtevät etelään.. Sinnekö täältäkin lähdetään.. Mistä ihneen laskutoimituksista puhutte?
        Olen ihan pihalla.. Ei ole vielä minulta kysytty mitään..Älkää nyt turhaan lähtekö..Tähän uuteen systeemiin tottuu nopeasti ja kivahan se on talvella kirjoitella,kun ulkona on räntäsadetta,ynnä muuta..
        Yritetään keksiä kiinnostavia aiheita.. Onhan nytkin kyllä.. On kysymys niskasta esim.. Meillä on kaikilla vähän erinäköinen.. Joitakin tekee ,heti mieli tarttua niskasta kiinni.. Joku kyseli,mikä on parasta parisuhteessa..
        Aihe on vähän vaikea,kun ei tässä kehtaa alkaa kertoa,mikä olisi parasta..Joten jätämme mielikuvituksellekin,jotain tehtävää....Lähtöä tekevät,älkää nyt turhaa menkö muuttolintujen matkaan..
        Pitäähän tännekin jäädä,talvea viettämään.. Iloista päivää..toivottelee Irkku


      • udumbara

        Ja täälläkö sinä päivystät ketä liikkuu palstalla, tämä suomi24 on vain kärpäsen kengän kokoinen alue mitä seuraan netistä.
        Ohos jos kaltaistesi seurassa olisin tekisin samoin aloittaja, no siihen on hänellä varmasti syynsä, ala-arvoista on tehdä toisista analyysiä jos itse elää tässä hengessä, eihän muuten tiedä ketä kirjoittelee kokopäiväisesti ellei seuraa vieressä


      • JOSsitteli se Vakinikki
        udumbara kirjoitti:

        Ja täälläkö sinä päivystät ketä liikkuu palstalla, tämä suomi24 on vain kärpäsen kengän kokoinen alue mitä seuraan netistä.
        Ohos jos kaltaistesi seurassa olisin tekisin samoin aloittaja, no siihen on hänellä varmasti syynsä, ala-arvoista on tehdä toisista analyysiä jos itse elää tässä hengessä, eihän muuten tiedä ketä kirjoittelee kokopäiväisesti ellei seuraa vieressä

        Ymmärrätkö JOS-sanan merkityksen? Kuukleta se sana, johan se selviää, JOS äidinkielen semanttinen puoli on noin alikehittinyt. Vai ilkeilykö sulla nyt on päällä? JOS niin on, mieti mistä kenkäsi puristavat :)

        Nettiriippuvuuttako siis sinullakin ? Kun noin älähdit.


      • Seku
        JOSsitteli se Vakinikki kirjoitti:

        Ymmärrätkö JOS-sanan merkityksen? Kuukleta se sana, johan se selviää, JOS äidinkielen semanttinen puoli on noin alikehittinyt. Vai ilkeilykö sulla nyt on päällä? JOS niin on, mieti mistä kenkäsi puristavat :)

        Nettiriippuvuuttako siis sinullakin ? Kun noin älähdit.

        Ainakin jos koneella vietetty aika määrää riippuvuuden ja sen riippuvuusasteen vakavuuden.

        Jalkani loukkaantumisen jälkeen olen ollut tuntikausia päivässä tässä koneen äärellä.

        ....Minä ainakaan Googlettamaan rupea (kaksi g-kirjainta)........
        Kerro sinä äidinkielen semanttisesta puolesta JOS ystävällisesti viitsit!


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Ainakin jos koneella vietetty aika määrää riippuvuuden ja sen riippuvuusasteen vakavuuden.

        Jalkani loukkaantumisen jälkeen olen ollut tuntikausia päivässä tässä koneen äärellä.

        ....Minä ainakaan Googlettamaan rupea (kaksi g-kirjainta)........
        Kerro sinä äidinkielen semanttisesta puolesta JOS ystävällisesti viitsit!

        En kyllä uskonutkaan olevani nettiriippuvainen, ja testin tulos oli--- kohtuukäyttäjä.

        Seku hei, et voi tällä hetkellä kun joudut istumaan enemmän kuin normaalisti, arvioida tilannettasi.

        terv. pilvi


      • Seku
        pilvi* kirjoitti:

        En kyllä uskonutkaan olevani nettiriippuvainen, ja testin tulos oli--- kohtuukäyttäjä.

        Seku hei, et voi tällä hetkellä kun joudut istumaan enemmän kuin normaalisti, arvioida tilannettasi.

        terv. pilvi

        Niin arvelin itsekin.

        Hyvä kun et häippäissytkään.

        Jää vaan palstalle! Täällä on sinulla monia kavereita.


      • Ei väliä
        pilvi* kirjoitti:

        En kyllä uskonutkaan olevani nettiriippuvainen, ja testin tulos oli--- kohtuukäyttäjä.

        Seku hei, et voi tällä hetkellä kun joudut istumaan enemmän kuin normaalisti, arvioida tilannettasi.

        terv. pilvi

        Kuinka monta kertaa olet sanonut hyvästit. En ole ollut täällä neljää kuukautta kauemmin ollut mutta siina ajassa olet ainakin pari hyvästiä jättänyt.
        Onko muisti mennyt?


      • Atolfia
        Seku kirjoitti:

        Niin arvelin itsekin.

        Hyvä kun et häippäissytkään.

        Jää vaan palstalle! Täällä on sinulla monia kavereita.

        Jos olet kyllästynyt noihin irvailijoihin, niin pidä pieni lepotauko. Pian täällä löytyy uusi irvailtava.

        Tule takaisin mietittyäsi ja levättyäsi, olet ihan mukava kirjoittelija. Minä luen sujuvasti tekstejä, en niinkään kirjoittele.

        Alkoi juuri sataa isoilla pisaroilla. Ikkunaan rapisee ja syksyltä tuntuu.

        Syksy tuo muutenkin muutoksia elämäämme. Uudet kuviot tulevat taas mukaan.
        Tavataan kuitenkin täällä joskus. Minä vain näin yömyöhällä käyn kirjoittelemassa harvakseltaan.

        Hyvää syksyä sinulle!


      • Seku
        Ei väliä kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa olet sanonut hyvästit. En ole ollut täällä neljää kuukautta kauemmin ollut mutta siina ajassa olet ainakin pari hyvästiä jättänyt.
        Onko muisti mennyt?

        Tämä ketju on kuitenkin kerännyt osanottajia, joten aloituksena Pilvin jäähyväispuhe puolustaa paikkaansa mielenkiintoisten keskustelunaiheiden joukossa.

        Taiteilijatemperamentti sai pilvin päättämään, että tämä nokkiminen saa nyt riittää. Nokerrelkaa toisianne.

        En kuitenkaan usko, että pilvi on jättänyt meidät. Varsinkaan en toivo sitä.


      • pilvi*
        Ei väliä kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa olet sanonut hyvästit. En ole ollut täällä neljää kuukautta kauemmin ollut mutta siina ajassa olet ainakin pari hyvästiä jättänyt.
        Onko muisti mennyt?

        Tauot on kivoja, että kerkii tulla ikävä teitä :) ihan pikuliitte= pikkuriikkisen.....


    • mutta luulenpa että toivotan turhaan, sillä epäilen että, teet
      "juju jutun" ja vaihdat nikkiä ja olet edelleen joukossamme,
      oletha näin tehnyt ennekin.

      Olit niin vilkas kirjoittelija, niin on vaikea ymmärtää mitä olet keksinyt
      se tyhjiön tilalle joka syntyy jos lopetat.

      Olet ollut avomielinen kertoessasi asioistasi, mutta nyt olet ollut hiljaa,
      siksi epäilykseni heräsi.

      Uskon että olisit kyllä siitäkin puhunut, etkä vain yhtä-äkkiä kertonut lopettavasi.
      Ja uskon senkin että luet vielä minunkin kirjoitukseni, ja minun jälkeenkin tulevat.

      Joten en sano hyvästi enkä näkemiin vaan kuulemiin.

      • pilvi*

        Tartteehan täällä käväistä, katsomassa, tuttuja.) Mukavaa iltaa;D


    • Lööpperi

      Olet aiemminkin puheitasi ja suunnitelmiasi pyörtänyt, semmoinen pilvenhattara olet 9. Tässä taannoin kerroit, ettet enää käytä pilvi*-merkkiäsi, mutta eihän siitäkään mitään totta tullut. Niin että moikka vaan vähäksi aikaa, saitpa taas täältä kaipaamaasi palautetta (nostetta?) minuudellesi. Tämä ihan kaikellä ystävyydellä, minun palautteeni sinulle.

      • Pilvi*

        Moi! kirjoitti sillä, kyllä sen sanoinkin!


      • selvästi
        Pilvi* kirjoitti:

        Moi! kirjoitti sillä, kyllä sen sanoinkin!

        on sitten häirikkö koska oikea pilvi* on jättänyt palstan.


      • Seku
        selvästi kirjoitti:

        on sitten häirikkö koska oikea pilvi* on jättänyt palstan.

        Kuka oikea pilvi?

        Minä olen lukenut vain tämän yhden pilvin(tähtipilvin kirjoituksia). Siis tähden merkki nimen oikeassa yläkulmassa.
        Eikö vaan olekin pakko myöntää, että pilvi on sopuisa ihminen.
        Häirikonkin on se myönnettävä, vaikka pitkin hampain.


      • sekoilee
        Seku kirjoitti:

        Kuka oikea pilvi?

        Minä olen lukenut vain tämän yhden pilvin(tähtipilvin kirjoituksia). Siis tähden merkki nimen oikeassa yläkulmassa.
        Eikö vaan olekin pakko myöntää, että pilvi on sopuisa ihminen.
        Häirikonkin on se myönnettävä, vaikka pitkin hampain.

        ja pilvin perässä pörrää, hän kyllä pärjää omillaan.


      • se pilvi*
        sekoilee kirjoitti:

        ja pilvin perässä pörrää, hän kyllä pärjää omillaan.

        meen perustammaan uuven kerhon. Sen nimenki mä jo keksin.Ilmottauttuu saap sit ko syrän jaksaa.

        Mää viäl nukun sen päälle. Aamul nährään. Tervehenkinen sen pittää olla. Kait meit löytys muutama siihenki.


      • pilvi*
        se pilvi* kirjoitti:

        meen perustammaan uuven kerhon. Sen nimenki mä jo keksin.Ilmottauttuu saap sit ko syrän jaksaa.

        Mää viäl nukun sen päälle. Aamul nährään. Tervehenkinen sen pittää olla. Kait meit löytys muutama siihenki.

        Juu, det gör jag. Det är aldeles turha att vänta minua tilbaka. Minä kommer inte.
        Jag har saanut tarpeekseni av ni alla.
        Zo longzo!


      • pilvi* kirjoitti:

        Juu, det gör jag. Det är aldeles turha att vänta minua tilbaka. Minä kommer inte.
        Jag har saanut tarpeekseni av ni alla.
        Zo longzo!

        nu....jag mycke bra


      • susmorsian kirjoitti:

        nu....jag mycke bra

        ain hyvä olo


      • pilvi*
        susmorsian kirjoitti:

        nu....jag mycke bra

        Jag tänker somna till tonerna av Exodus, och önskar dig också, god natt!


      • etsivivä-amadeus
        pilvi* kirjoitti:

        Jag tänker somna till tonerna av Exodus, och önskar dig också, god natt!

        niin toinen ottaa.
        Minkätähden olla palstanhaltijana jollei ole mitään sanottavaa?
        En jää kaipaamaan kommenttejasi,kiitos että tajusit itsekin.
        Meillä kaikilla on omat aivot ja niitä pilvilinnoja me rakenamme ihan itse.
        Anna meille se mahdollisuus toivoo amateus


    • Pilvetön

      Kertoisitko meille, minkä uuden ajanjakson olet aloittanut elämässäsi?

      • pilvi*

        kuin itsenäisemmän ja tasapainoisemman.


      • lämpimästi,,,
        pilvi* kirjoitti:

        kuin itsenäisemmän ja tasapainoisemman.

        päivän poissa palstalta ja noin huima kehitys ihmisenä!


    • Frederika alias Ruunaperi

      Kyllä me täällä pärjätään ilman sinuakin.

      • pilvi*

        mutta yhtä hauskaa ei teillä olisi!


      • 1+0 = ½

        Frederika on ruunen alter ego, sivuperoona nikki. Säälittävä tapaus.


      • sivusta seurannut
        1+0 = ½ kirjoitti:

        Frederika on ruunen alter ego, sivuperoona nikki. Säälittävä tapaus.

        ilman, että tietää,on aivan turhaa tehdä johtopäätöksiä , niin monta naista kuin tälläkin palstalla on aikojen saatossa ollut, viittaa tuo nimimerkki enemmänkin mustasukkaiseen naiseen!


      • vuosia mukana
        sivusta seurannut kirjoitti:

        ilman, että tietää,on aivan turhaa tehdä johtopäätöksiä , niin monta naista kuin tälläkin palstalla on aikojen saatossa ollut, viittaa tuo nimimerkki enemmänkin mustasukkaiseen naiseen!

        jos käyttäsi pseudonyymiä olemattomasta puoli!sosta


      • huomattu on
        sivusta seurannut kirjoitti:

        ilman, että tietää,on aivan turhaa tehdä johtopäätöksiä , niin monta naista kuin tälläkin palstalla on aikojen saatossa ollut, viittaa tuo nimimerkki enemmänkin mustasukkaiseen naiseen!

        rakkausrunoja Ruuneperille, ja kyllä löytyy monen muunkin helliä viestejä tälle herralle. Luultavasti monet häiriköistä ovat vaille palstan miesten huomiota jääneitä naisia.


      • yx mies
        huomattu on kirjoitti:

        rakkausrunoja Ruuneperille, ja kyllä löytyy monen muunkin helliä viestejä tälle herralle. Luultavasti monet häiriköistä ovat vaille palstan miesten huomiota jääneitä naisia.

        näin se varmaan on! Naispoloiset, myötätuntoni heille.


      • kyrpiintynyt
        pilvi* kirjoitti:

        mutta yhtä hauskaa ei teillä olisi!

        tajua ? eikö mene kaaliisi. Hävy nyt palstalata kun lupasit älä ole mikään sanansa pitämätön ruikku perse.


      • osataan,
        huomattu on kirjoitti:

        rakkausrunoja Ruuneperille, ja kyllä löytyy monen muunkin helliä viestejä tälle herralle. Luultavasti monet häiriköistä ovat vaille palstan miesten huomiota jääneitä naisia.

        Frederikka nikkinä ei muuten esiinnykään kuin silloin kun ruuneperin hakee nikilleen suosiota. Kyllä tämä ruuneperi pitää muita palstalaisia aivan aivottomina. Tuon Frederikkana oman perseen nuolemisen voi kuka hyvänsä tarkastaa laajalla haulla.


      • edellinen
        osataan, kirjoitti:

        Frederikka nikkinä ei muuten esiinnykään kuin silloin kun ruuneperin hakee nikilleen suosiota. Kyllä tämä ruuneperi pitää muita palstalaisia aivan aivottomina. Tuon Frederikkana oman perseen nuolemisen voi kuka hyvänsä tarkastaa laajalla haulla.

        Frederikan viesti on tullut väärään ketjuun. Tämä ketju kun näyttää olevankin omistettu jo ammoin palstan jättäneelle pilvelle*. On näemmä kuitenkin tullut takaisin kuten koira joka palaa oksennukselleen.


      • Olempahan vielä elossa
        edellinen kirjoitti:

        Frederikan viesti on tullut väärään ketjuun. Tämä ketju kun näyttää olevankin omistettu jo ammoin palstan jättäneelle pilvelle*. On näemmä kuitenkin tullut takaisin kuten koira joka palaa oksennukselleen.

        on hakea aina vain ikäviä asioita ja vielä esittää ne noin tympeästi.
        Onko sekään mitään kaunista ja pidätkö tosiaankin meitä muita niin 'onnellisinin' ettei tiedetä noita Ruunen nikkejä?
        Mitä olet viime päivinä syönyt, sitä haisevaa lihaa vai citykaneja, kun noin oksettaa?


      • pilvi*
        Olempahan vielä elossa kirjoitti:

        on hakea aina vain ikäviä asioita ja vielä esittää ne noin tympeästi.
        Onko sekään mitään kaunista ja pidätkö tosiaankin meitä muita niin 'onnellisinin' ettei tiedetä noita Ruunen nikkejä?
        Mitä olet viime päivinä syönyt, sitä haisevaa lihaa vai citykaneja, kun noin oksettaa?

        Miri heränneenä hämmästelee kun vanha ketju pidetään hengissä ilman avaajan ksi ketjuani käytetään kaikenlaisiin herjauksiin ja riitelyihin? Eikö teillä ole rohkeutta avata oma riitaketjunne?
        Juuri koneen aukaisseena hämmästyy kun ketju nostetaan omiin tarkoituksiin! Avatkaa oma.


      • vaan¤¤¤
        pilvi* kirjoitti:

        Miri heränneenä hämmästelee kun vanha ketju pidetään hengissä ilman avaajan ksi ketjuani käytetään kaikenlaisiin herjauksiin ja riitelyihin? Eikö teillä ole rohkeutta avata oma riitaketjunne?
        Juuri koneen aukaisseena hämmästyy kun ketju nostetaan omiin tarkoituksiin! Avatkaa oma.

        alatko lähetellä kaikille avoimia haukkuma kirjeitä! Olet saanut justiin mitä olet tilannut.


      • pilvi*
        vaan¤¤¤ kirjoitti:

        alatko lähetellä kaikille avoimia haukkuma kirjeitä! Olet saanut justiin mitä olet tilannut.

        nyt mitään. Haukkumakirjeistä en tiedä mitään! No, sekaavaahan tämä on, mutta miksi minulle rähjäät?


      • muisti,
        pilvi* kirjoitti:

        nyt mitään. Haukkumakirjeistä en tiedä mitään! No, sekaavaahan tämä on, mutta miksi minulle rähjäät?

        on lyhyt ja äly puuttuu tykkänään.
        Narttu !


      • häätänyt
        muisti, kirjoitti:

        on lyhyt ja äly puuttuu tykkänään.
        Narttu !

        Jepuliuksenkin pois palstalta. Syytti Jepulista palstan valtauksesta. Ruuneperin kanssa yhteisvoimin häätivät.


      • pilvi*
        häätänyt kirjoitti:

        Jepuliuksenkin pois palstalta. Syytti Jepulista palstan valtauksesta. Ruuneperin kanssa yhteisvoimin häätivät.

        koskaan tehnyt yhteistyötä nim.m. Ruuneperin kanssa! Moitin kyllä tyyliä, jolla nim,m, Jepulis astui kuvioihin, syynsä kai hänellä....en tiedä enkä haluakaan tietää palstan menneistä kiistoista ! Iloista päivän jatkoa! Jepulikselle tervetuloa vaan, pyysi jopa anteeksi:D


      • oletkin
        pilvi* kirjoitti:

        koskaan tehnyt yhteistyötä nim.m. Ruuneperin kanssa! Moitin kyllä tyyliä, jolla nim,m, Jepulis astui kuvioihin, syynsä kai hänellä....en tiedä enkä haluakaan tietää palstan menneistä kiistoista ! Iloista päivän jatkoa! Jepulikselle tervetuloa vaan, pyysi jopa anteeksi:D

        valehtelijana ja paskan puhujana olet yhteistuumin Ruuneperin kanssa onnistunutt pilaamaan koko 70 palstan. Onko nämä ketjut jotka palstalla nyt ovat mielestäsi asiallisia. Kysyn vaan. Oli miten oli, ilmeisesti olet kuitenkin nälvinnälläsi saavuttanut tavoiteesi pitämällä palstan naisia narttuina.


      • sylttytehtaalle jäljet
        oletkin kirjoitti:

        valehtelijana ja paskan puhujana olet yhteistuumin Ruuneperin kanssa onnistunutt pilaamaan koko 70 palstan. Onko nämä ketjut jotka palstalla nyt ovat mielestäsi asiallisia. Kysyn vaan. Oli miten oli, ilmeisesti olet kuitenkin nälvinnälläsi saavuttanut tavoiteesi pitämällä palstan naisia narttuina.

        Katsohan nyt siihen peiliin! Pilvin kannattaja.


      • sylttytehtaalle jäljet kirjoitti:

        Katsohan nyt siihen peiliin! Pilvin kannattaja.

        näitä Pilven ym. kirjoittajia kuinka he lähtevät SUURIN OTSIKOIN.
        Näin saava jonkinlaista huomioo kirjoituksiinsa.
        Nämä samat lähtiät ,heitä ei saisa näiltä palstoilta lähtemään ,vaikka pyydettäis.
        Mutta täälähän on tilaa meille kaikille,eikövaan.
        Olen huomannut ett tämä lähtö ilmiö on tullut nyt ihan lähivuosina.
        Ennen vaan lähdettiin ,sitten jonkunaikaa ihmettelimme,että mihinkääs hänkin on kadonnut ,sieltä jostain kun ei terveisiä enään kerrota.


      • sylttytehtaalle jäljet kirjoitti:

        Katsohan nyt siihen peiliin! Pilvin kannattaja.

        "Sinä pilvi* valehtelijana ja paskan jauhajana" jne.

        Aika erikoinen kannanotto pilven* viesteihin!

        Mikä niissä provosoi noin erikoisen katkeriin kannanottoihin?

        Keneltä ne ovat pois?


      • aiheellinen
        capt.cöpenick kirjoitti:

        "Sinä pilvi* valehtelijana ja paskan jauhajana" jne.

        Aika erikoinen kannanotto pilven* viesteihin!

        Mikä niissä provosoi noin erikoisen katkeriin kannanottoihin?

        Keneltä ne ovat pois?

        mikä rouva pilveä provosoi nimittämään nartuksi erästä naiskirjoittajaa.


      • pilvi*
        aiheellinen kirjoitti:

        mikä rouva pilveä provosoi nimittämään nartuksi erästä naiskirjoittajaa.

        että vastauksena kyseisen rouvan hyökkäyksiin minua kohtaan, aiheetta, sanoin hänen käyttäytyvän narttumaisesti! Liioittelemalla ikääni ym ym . En viitsisi enää niin alhaisiin aseisiin joita hänellä oli silloin palata, mutta jatka vain jos se sinua tyydyttää. Mutta pysy Herran tähden totuudessa!


      • tähden
        pilvi* kirjoitti:

        että vastauksena kyseisen rouvan hyökkäyksiin minua kohtaan, aiheetta, sanoin hänen käyttäytyvän narttumaisesti! Liioittelemalla ikääni ym ym . En viitsisi enää niin alhaisiin aseisiin joita hänellä oli silloin palata, mutta jatka vain jos se sinua tyydyttää. Mutta pysy Herran tähden totuudessa!

        työnnät itsesi joka ainoaan ketjuun holhoamaan muita palstalaisia. Uskoisit jo vähemmällä ja painuisit tältä palstalta vaikka hevonperseeseen.


      • SE SAMA*
        tähden kirjoitti:

        työnnät itsesi joka ainoaan ketjuun holhoamaan muita palstalaisia. Uskoisit jo vähemmällä ja painuisit tältä palstalta vaikka hevonperseeseen.

        tuonkaltaisia itse painumaan. Ja tiedät sen olevan oikeutettua! Sattumoisin luin vielä mitä palstalaiset kirjoittavat.

        Miksi ei kehoitus hyvään saa vastakaikua? Siksi, että on niin paljon PAHUUTTA!


      • se just
        tähden kirjoitti:

        työnnät itsesi joka ainoaan ketjuun holhoamaan muita palstalaisia. Uskoisit jo vähemmällä ja painuisit tältä palstalta vaikka hevonperseeseen.

        yksiä laumasieluja on palsta tulvillaan! Helpollahan pääsisitte, jos kaikki niinkuin maalaismies jättäsi palstan!

        Voi teitä, ettekö voisi no jaa, turha puhua. Nuku kuitenkin hyvin!


      • loppuu
        se just kirjoitti:

        yksiä laumasieluja on palsta tulvillaan! Helpollahan pääsisitte, jos kaikki niinkuin maalaismies jättäsi palstan!

        Voi teitä, ettekö voisi no jaa, turha puhua. Nuku kuitenkin hyvin!

        aikanaan, paitsi pilven juupas eipäs leikki se on iänkaikkista, huomasin sen taas palanneen.


      • hyvät ihmiset
        loppuu kirjoitti:

        aikanaan, paitsi pilven juupas eipäs leikki se on iänkaikkista, huomasin sen taas palanneen.

        jos samalla ahkeruudella kuin pilvin sanomisiin, asiallisiin kirjoituksiin vastattaisiin , olisi vilkas monipuolinen palsta. Viisas on hiljaa toisen mokista eikä lisää vettä myllyyn. Ette te ketään voi täällä muuttaa, mutta voi keskittyä asioihin, ei ihmisten ominaisuuksiin ja omituisuuksiin.


      • istuu
        hyvät ihmiset kirjoitti:

        jos samalla ahkeruudella kuin pilvin sanomisiin, asiallisiin kirjoituksiin vastattaisiin , olisi vilkas monipuolinen palsta. Viisas on hiljaa toisen mokista eikä lisää vettä myllyyn. Ette te ketään voi täällä muuttaa, mutta voi keskittyä asioihin, ei ihmisten ominaisuuksiin ja omituisuuksiin.

        kuin tatti paskassa tämä pilvi*tällä palstalla. Kun ei nyt ole tälle päivälle muuta keksinyt niin on ryhtynyt NARTUNSA kanssa riitelemään.


      • pilvi*
        istuu kirjoitti:

        kuin tatti paskassa tämä pilvi*tällä palstalla. Kun ei nyt ole tälle päivälle muuta keksinyt niin on ryhtynyt NARTUNSA kanssa riitelemään.

        Olen mökillä ja pistäydyn ulkohuusissa.


      • Puihdasrotuinen
        pilvi* kirjoitti:

        Olen mökillä ja pistäydyn ulkohuusissa.

        hävetä nuo todella nimittelevät sekarotuiset, en usko niiden olevan terveitä, ja niitä ei hiljennä kuin olla vastaamatta noihin aivan ala-arvosiin kirjoituksiin.
        Narttu tai ei tuo on tosiaankin jo liikaa


      • pilvi*
        Puihdasrotuinen kirjoitti:

        hävetä nuo todella nimittelevät sekarotuiset, en usko niiden olevan terveitä, ja niitä ei hiljennä kuin olla vastaamatta noihin aivan ala-arvosiin kirjoituksiin.
        Narttu tai ei tuo on tosiaankin jo liikaa

        kaikki surut ja murheet takana päin. Oon onnellinen, kuinkas muuten, sitähän olen ollut koko ikäni! Siksi olen saanut kolme aviomiestänikin, kaikki ovat olleet onnellisia. Se onkin taitolaji, siihen pitää syntyä.

        Kyllä olen kadehdittava! Alan ihan ymmärtää teitä. Rakkaudella pilvi*


      • pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

        kaikki surut ja murheet takana päin. Oon onnellinen, kuinkas muuten, sitähän olen ollut koko ikäni! Siksi olen saanut kolme aviomiestänikin, kaikki ovat olleet onnellisia. Se onkin taitolaji, siihen pitää syntyä.

        Kyllä olen kadehdittava! Alan ihan ymmärtää teitä. Rakkaudella pilvi*

        Olen edelleen onneni kukkuloilla ihanaa vatsakin toimi hyvin aion vielä illalla pulahtaa Vantaan jokeen uimaan. Aamulla juoksen piiloon tulevat taas noutamaan, Helu rei ja tipityy ! Vapaus on ihanaa !


      • arvaa*
        muisti, kirjoitti:

        on lyhyt ja äly puuttuu tykkänään.
        Narttu !

        Etkös parempaa keksi. araitahan tässä ollaan ja oikein hyvin voidaan! Suorastaan paksusti! :D


      • pilvihän se tässä
        arvaa* kirjoitti:

        Etkös parempaa keksi. araitahan tässä ollaan ja oikein hyvin voidaan! Suorastaan paksusti! :D

        meillä huolta ei
        elämä se on kuin silkkiä vaan
        sylillisen tahtoisin kerrallaan.....
        Yx Ruunekin menis siinä eikös vaan
        trallala trallala trallallaa......


      • 60: lukija
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        tajua ? eikö mene kaaliisi. Hävy nyt palstalata kun lupasit älä ole mikään sanansa pitämätön ruikku perse.

        kyllä täytyy olla voimakas vaikutus tällä Pilvillä* Taitaa olla hyvä lääke kun noin puree:)))))


      • Seku
        pilvihän se tässä kirjoitti:

        meillä huolta ei
        elämä se on kuin silkkiä vaan
        sylillisen tahtoisin kerrallaan.....
        Yx Ruunekin menis siinä eikös vaan
        trallala trallala trallallaa......

        Noin laulelen minäkin:))

        Eivät puskasta huutelevat muunlaista tekstiä ymmärräkään.

        Heittäydytään vaan samalle tasolle!

        Hilirimsus ja kikkelis kukkelis kuu.

        Puskaukkoin ja akkain on vehnäsellä suu.

        Joku kun lauluun heitä johdattaa, niin

        ärhyt ämmät ja äijät jotain hupia saa.


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Noin laulelen minäkin:))

        Eivät puskasta huutelevat muunlaista tekstiä ymmärräkään.

        Heittäydytään vaan samalle tasolle!

        Hilirimsus ja kikkelis kukkelis kuu.

        Puskaukkoin ja akkain on vehnäsellä suu.

        Joku kun lauluun heitä johdattaa, niin

        ärhyt ämmät ja äijät jotain hupia saa.

        ihanaa oli pulahtaa rakkaaseen jokiveteen sen verran oli jo hämärää että sai uida nakuna harrastatteko te naku uintia ?


      • himo ukko
        pilvi* kirjoitti:

        ihanaa oli pulahtaa rakkaaseen jokiveteen sen verran oli jo hämärää että sai uida nakuna harrastatteko te naku uintia ?

        oi kaunispilvi, ihana yllätys kun kerroit olevasi jo pois mökiltä, säikähin jo että narrasit. tule tänne nakuileen, himoan kaheksan kymppisen naisen ihanaa vartalooo.


      • pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

        ihanaa oli pulahtaa rakkaaseen jokiveteen sen verran oli jo hämärää että sai uida nakuna harrastatteko te naku uintia ?

        kuin nyt noustessani vedestä raikkaana ja puhdistautuneena! Kiitos Vantaan juomaveden!


      • pilvi* kuivatellen joen törmäällä....
        pilvi* kirjoitti:

        kuin nyt noustessani vedestä raikkaana ja puhdistautuneena! Kiitos Vantaan juomaveden!

        vain tunteen kautta saavuttaa minut ja järjen!


      • capt. cöpenick
        pilvi* kuivatellen joen törmäällä.... kirjoitti:

        vain tunteen kautta saavuttaa minut ja järjen!

        Ihmettelen sitä, että kirjoittajien joukossa on sinullakin pilvi* on palstalla sinua hillittömästi vihaava tyyppi.
        Pitää toivoa, että vihan osoittaminen on hänelle terapeuttista.


      • pilviskä*
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Ihmettelen sitä, että kirjoittajien joukossa on sinullakin pilvi* on palstalla sinua hillittömästi vihaava tyyppi.
        Pitää toivoa, että vihan osoittaminen on hänelle terapeuttista.

        minulle sanoi palstakonkari heti alkuunsa, että kateuskin on ansaittava.
        En nyt oikein näitä ymmärrä, mutta toivottavasti se helpoittaa häntä, minkäs minä sille voin!


      • Ava*
        pilviskä* kirjoitti:

        minulle sanoi palstakonkari heti alkuunsa, että kateuskin on ansaittava.
        En nyt oikein näitä ymmärrä, mutta toivottavasti se helpoittaa häntä, minkäs minä sille voin!

        tuolla
        Kateus on ansaittava
        lauseella, olisi mukava jos mainittaisiin oikea lähde.


    • erkki...

      Purjehdit uusille vesille
      mutta tule joskus esille
      me sua kaipaamme niin
      saat silmät kyyneliin

      • pilvi*

        iloa silmiisi! Silloin ne ovat kauneimmillaan:) On pakko mennä eteenpäin, on tullut uusiakin ihmisiä elämääni, en vielä tiedä mitä tuo elämä, mutta katselen ja punnitsen.Kiitos kauniista runostasi:)


      • postimerkki herkko
        pilvi* kirjoitti:

        iloa silmiisi! Silloin ne ovat kauneimmillaan:) On pakko mennä eteenpäin, on tullut uusiakin ihmisiä elämääni, en vielä tiedä mitä tuo elämä, mutta katselen ja punnitsen.Kiitos kauniista runostasi:)

        suo mullekkin
        silmäys armollinen
        suloinen nuoruuteis
        mua vietteleepi
        itken jos en
        suutelmaasi saa
        montakos neliötä
        sulla sitä maata
        ja manttaali onkaan..


      • pilvi*
        postimerkki herkko kirjoitti:

        suo mullekkin
        silmäys armollinen
        suloinen nuoruuteis
        mua vietteleepi
        itken jos en
        suutelmaasi saa
        montakos neliötä
        sulla sitä maata
        ja manttaali onkaan..

        saunasta tullessani, ei paljon mitään, mikä olisi arvokasta siinä mielessä! Mitään en ole pyytänyt, ekonomimieheni vain on halunnut minut turvata. Se, ei kuitenkaan koskaan ole ollut pääomaani, mitään arvokasta ei ole minulla ole kuin itseni.


      • pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

        saunasta tullessani, ei paljon mitään, mikä olisi arvokasta siinä mielessä! Mitään en ole pyytänyt, ekonomimieheni vain on halunnut minut turvata. Se, ei kuitenkaan koskaan ole ollut pääomaani, mitään arvokasta ei ole minulla ole kuin itseni.

        vielä noista miehistäni. Ensimmäinen oli tohtori, toinen insinööri ja viimeinen ekonomi. Ihanan avioliitot elin näiden miesten kanssa. Tohtori pienen pippelinsä kanssa jäi erityisesti mieleeni. Olinhan itsekin silloin lähes piikainen mitä jos vähän olin kokeilutkin. Ihanaa oli. Nyt kuitenkin taas nukkumaan sauna puhtoisena kädet peiton päällä ihania miehiäni muistellen.


      • Seku
        pilvi* kirjoitti:

        vielä noista miehistäni. Ensimmäinen oli tohtori, toinen insinööri ja viimeinen ekonomi. Ihanan avioliitot elin näiden miesten kanssa. Tohtori pienen pippelinsä kanssa jäi erityisesti mieleeni. Olinhan itsekin silloin lähes piikainen mitä jos vähän olin kokeilutkin. Ihanaa oli. Nyt kuitenkin taas nukkumaan sauna puhtoisena kädet peiton päällä ihania miehiäni muistellen.

        Olet aina ollut avoin, ja sitä arvostan.

        Vai oli sinun ensimmäinen miehesi oikein tohtoris mies.

        Minulla vaan tuollainen lettutieteen vihtori. Hän siis paistaa usein lettuja ja on vähän sellainen vihtorityyppi.

        Tulee mieleen vanha sarjakuva Vihtori ja Klaara.


      • selvän näkijä
        Seku kirjoitti:

        Olet aina ollut avoin, ja sitä arvostan.

        Vai oli sinun ensimmäinen miehesi oikein tohtoris mies.

        Minulla vaan tuollainen lettutieteen vihtori. Hän siis paistaa usein lettuja ja on vähän sellainen vihtorityyppi.

        Tulee mieleen vanha sarjakuva Vihtori ja Klaara.

        katsoin gallerian kuvaasi. Tylsyys sinusta kauas paistaa, ei auta vaikka pilveä varjostat.


      • onhan näitä
        selvän näkijä kirjoitti:

        katsoin gallerian kuvaasi. Tylsyys sinusta kauas paistaa, ei auta vaikka pilveä varjostat.

        nähty !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2127
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1740
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      257
      1063
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      988
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      951
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      895
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      825
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      811
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      774
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      729
    Aihe