Koska hormonihoidon vaikutus alkaa tuntua?

Itse olen käyttänyt hormonihoitoa nyt reilun viikon...vielä en huomaa mitään parempaa (yöhikoilu vaivaa)...koskahan vaikutus pitäisi tuntua?
2380
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Itse olen käyttänyt vähän aikaa Novofempillereitä ja hikoilu poistui jo muutamassa päivässä.
Et kirjoittanut mitä hoitoa aloit käyttämään. Hoidoissa on huomattavasti eroja ja se mikä auttaa toiselle nopeasti ei välttämättä tuokkaan kolmannelle nopeasti apua. Me naisetkin ollaan erilaisia. Luultavasti voit hyvinkin joutua odottmaan vaikutuksen alkamista muutaman viikon, tai joudut, ehkä vaihtamaan vahvuutta tai merkkiä.

Äänestä
  • Minulla on hoitona Femoston 2/10, tämä on ensimmäinen hormonikokeilu itselläni. Kuitenkin nyt jo viime yönä huomasin,ettei hikoilua ollut...ehkä reilu viikko sittenkin auttoi....

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


maisa 55 kirjoitti:

Itse olen käyttänyt hormonihoitoa nyt reilun viikon...vielä en huomaa mitään parempaa (yöhikoilu vaivaa)...koskahan vaikutus pitäisi tuntua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu