Syysyön pimeys
kuin luontaan työntyvä
ikkunoiden kasvottomuus
- ilman neonvaloja -
kauempaa lepattava liekki
yksinäisen vanhuksenko,
vaiko turvatun lasin kulhossa
pieni tuikku elämöi
- kuin vastasyntyneen kasvot -
vanhempien suudelmien jäljet
ikkunoiden pinnoilla
jokeltevilla äänillä
suojattuna ulkomaailmalta.
Onnellisuuden valojen heijastumaa
kulkee välitsemme
hyväellen elämänkaartamme
- maailmassamme on sittenkin
turvattua rakkautta -
voin hyvin nukahtaa tämän
maailman syliin,
pieni lapsi valottaa elämän
liekin suojissa huomisen aamun !
lapsen liekki
6
234
Vastaukset
- lindalinda1
on usein tunteiden kirjoa laidasta laitaan,
mutta tämä on mielestäni todella hieno
ja monivaiheinen runo.
Ensin syys omine elementteineen,
sitten meille kaikillekin varmaan tuttu
tunnelmanluoja - kynttilän liekki joka näkyy
pimeyden keskellä jossain akkunassa.
Ehdottomasti nostamisen arvoinen
' vanhempien suudelmien jäljet
ikkunoiden pinnoilla '
Minuun nuo sanat ja lauseet iskostui jollain kummallisella
haikeudella, myöskin kuvaus siitä miten tuikun ' elämöinti '
kuin vastasyntyneen kasvot '
Tämän runon laskisin ehdottomasti parhaimpiisi,
sen päätöskin on niin lempeä !Tämä on hyvinkin faktan tuotosta tähän vuodenaikaan
ja hyvin sopii - myös tämäm rr palstan maininkeihen -
että mikä todella on tärkeää kuin synnyttää uutta eikä
tuhota sitä mikä saadaan jopa hyvinkin pitkän ajan
kuluessa aikaan : luottamusta.
Todellinen uskottava ystävyys kuin vaitiolon kultainen
taito kun kuljetaan herkillä alueilla toisten ihmisten
seurassa,turhia vierittämättä kuin se mikä luotu ja
yhdessä on päätetty.
Runo hyvyyden puolesta kuin sen synnystä että kiinni
pitämisestä siitä mikä on kallista ja hyvää : Hengenmitta !
Kiitos Sinulle kun arvasit tätä kommentillasi kertoa.
- punaposkiN
Runosi kehdosta
hautaan kauniin
herkästi kertoi
Rakkaus niin monitahoinen
purppuraisen
värikylläinen
Kaiken sinä niin
elävästi silmiemme
eteen loit..Kiitos Sinulle tästä kommentistasi jota osoitit
runoani kohtaan,joka tuli syvältä kuin vahvana
tunteena kertomaan mikä maailmassa on kalleinta
että henkisenä rikkaimpana.
Kiitos sanoistasi ja kiva kun pidit.
Pimeys ja tyhjyys
ilman välkehdintää
liekki on kuitenkin olemassa
vaikkakin kaukana
turvallisesti ja pieni
leikö puhdaskin
ja vanhempien rakkaus
on suojamuurina lapsille.
Valon heijastuma
suo onnellisuutta
antaa rakkauden tunteen
elämälle
jossa on hyvä olla
lapsen lailla elää.
Kerran saavutettu läheisyys on kullanarvoinen asia,
jota kannatta vaalia ja pitää ehjänä, ei rikkinäisellä
ole enää samaa arvoa, korjattunakaan.
Hyvän runon kirjoitit, paljon puhuva, paljon kertova, minä pidin!Kirjoitit hyvänsydämmisen runon joka on enemmän
kuin pelkkä kommentti - osuit sinne missä herkkyys
saa synnyn kuin kertoakseen,missä rakkaus on syvin.
Tuo lauseesi on äärettömän tärkeä meille jokaiselle,
siinä on elämän kuin rakkauden yhteinen voimamme.
Kiitos Sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
