Eli Audin oma webasto kaukosäätimellä. Vähän aikaa pitää kovaa ääntä, mutta sitten sammuu. Voisiko johtua huonosta akusta?
webasto ei lähde käyntiin kunnolla
4
599
Vastaukset
- Mulkku-Antero
Webastohan toimii jos se saa polttoainetta, sytytyksen ja happea.
Ja jos se ei toimi niin vikaa voi lähteä purkamaan noista.
Kova ääni viittaa... ...hmm... ...mihin tahansa. - sdsdsdsdsdsdee
juuh, eipä tuosta ollut paljoa apua. kenelläkään samanlaisia kokemuksia? aluksi n.10sekkaa pitää sellaista melko kovaa ääntä ja sitten se sammuu.
- mm
webaston pakoputki pohjapanssarinläpi audeissa yleinen vika on että menee tukkoon pakoputken päästä, tarkista se ensin voit käynnistää webaston ja laittaa käden pakoputken eteen pitäisi tuntua virtausta, ja kun webaston käynnistää niin se pitää ensin hetken kovaa ääntä kun tuulettaa palopesän ja sitten muutaman minuutin sisällä syttyy. en tiedä tarkemmin että onko joku lämpötila ettei syty sitä ylemmäs ja olihan autosi moottori kylmä
- eerops
Epäilen Webastosi hehkutulppaa. Minulla oli just samat oireet edellisen Avensiksen Eberissä. Hehkutulppa oli mennyt kabut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947