Ollaan yritetty mökillä laajentaa ryteikköistä pihaa leikkaamalla viikatteella heinää/pitkää "nurmikkoa", ja sen jälkeen sitten paikat tasaiseksi sellaisella työnnettävällä ruohonleikkurilla (jossa ei ole moottoria). Muuten ihan ok, mutta aina sinne jää viikatteen ulottumattomiin pitkiä korsia, jotka sitten kiertyy ruohonleikkurin telojen tms. ympärille ja alkaa jumittaa ruohonleikkuria. Niitä heiniä on todella vaikea saada revittyä pois, olisiko kellään mitään vinkkiä puhdistukseen? Tai vinkkiä miten voisi estää tämän?
Heinät jumittaa ruohonleikkurin
Apua*
1
264
Vastaukset
- viherpeukku
Sellainen tuli mieleen, että jos ne napsisi poikki ruoho- tai ihan keittiönsaksilla niin ei tarvitse repiä.
Tämä ei poista ongelmaa, mutta helpottaa sen hoitoa. Tuttu juttu työnnettävälle ruohonleikkurille ja erityisesti siimatrimmerille. Helpoiten ne lähtee jos poikki laittaa... puukkoa tai saksia olen paikasta riippuen käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671