Kiertääkö sinusta?
Lähestulkoon jokainen on joskus juorun kohteena...omakohtaisista kokemuksista voin kertoa, että olen elämäni aikana saanut kuulla itsestäni mitä kirjavimpia juoruja, joista voin kuitenkin todeta vain, että asian lähtökohta muuttaa ikään kuin muotoaan juorun matkan varrella, eikä läheskään jokainen aloite juorusta ole pitänyt paikkaansa, edes lähtöviivalla.
Oletko kokenut saman?
juoru
30
2462
Vastaukset
- Kyklooppi
ja kaikista kiertää juoruja oli aihetta tai ei. Ihan seko akka ja oikea sika!
- yleensä
Et kertonut sen tarkemmin aluettasi, mutta todennäköisesti Oulun alueella. Eikö siellä juorut kuitenkin ole aikalailla suoraviivaisia juoruja, kun taas tuolla juorut ensin kypsytellään, paisutetaan, lämmitellään ja kaikenpäälle mehustaan...näin olen ymmärtänyt : )
- o se vissi ja varma
yleensä kirjoitti:
Et kertonut sen tarkemmin aluettasi, mutta todennäköisesti Oulun alueella. Eikö siellä juorut kuitenkin ole aikalailla suoraviivaisia juoruja, kun taas tuolla juorut ensin kypsytellään, paisutetaan, lämmitellään ja kaikenpäälle mehustaan...näin olen ymmärtänyt : )
osataan juoruilu muutamien vätyksien taholta. Koko kylän juoruilua mehustaa ja pyörittää muutama tantta joille ei kuria tunnu löytyvän. Ikävää toimintaa näiltä pahansuovilta kyttäriperkeleiltä.
- Huu
o se vissi ja varma kirjoitti:
osataan juoruilu muutamien vätyksien taholta. Koko kylän juoruilua mehustaa ja pyörittää muutama tantta joille ei kuria tunnu löytyvän. Ikävää toimintaa näiltä pahansuovilta kyttäriperkeleiltä.
on kyse siitä, että joku haluaa siirtää huomion pois itsestään ja asioistaan, joista on myös juoruttu ja se on koskenut niin...? Ehkä juorutauti on juuri tällainen murretun ihmisen keino vapautua ahdistuksestaan, joka päivä?
- Huhhuu
Huu kirjoitti:
on kyse siitä, että joku haluaa siirtää huomion pois itsestään ja asioistaan, joista on myös juoruttu ja se on koskenut niin...? Ehkä juorutauti on juuri tällainen murretun ihmisen keino vapautua ahdistuksestaan, joka päivä?
miten ikävän roolin vangiksi ammatikseen juoruavat ovat jääneet. En ainakaan itse tykkäisi, että minut nähtäisiin niin. Eivätkä he onnellisilta vaikutakaan, vai mitä? Keinotekoinen ivavirnistys ei vain hämää.
- kateus vie kalat
Huhhuu kirjoitti:
miten ikävän roolin vangiksi ammatikseen juoruavat ovat jääneet. En ainakaan itse tykkäisi, että minut nähtäisiin niin. Eivätkä he onnellisilta vaikutakaan, vai mitä? Keinotekoinen ivavirnistys ei vain hämää.
kateus kun pitää keksiä perättömiä juoruja.itellä menee huonosti jos pitää keksiä toisistperättömiä juoruja se on eri asia jos pitää paikkaa. mutta kun keksitään.minusta se on joku kateus. minusta se ei ole viksu hihminen keksii juoruja jos niissä ei ole perää.ite ainakin tunnustan että en kerro perättömiä juttuja.
- raimo iistä
kateus vie kalat kirjoitti:
kateus kun pitää keksiä perättömiä juoruja.itellä menee huonosti jos pitää keksiä toisistperättömiä juoruja se on eri asia jos pitää paikkaa. mutta kun keksitään.minusta se on joku kateus. minusta se ei ole viksu hihminen keksii juoruja jos niissä ei ole perää.ite ainakin tunnustan että en kerro perättömiä juttuja.
Juoruajan porofiilihan on juuri sellainen lihava toimeton ei pidetty katkera kotiäiti/ Yh tai sitten katkeroitunut eläkeläinen. Omassa elämässä on epäonnistuttu jo syntymästä alkaen ja luurankoja on kaapissa. Siksi kyylätään muita ja kerrotaan paisuteltuja juoruja toisista ja nautitaan toisten mollaamisesta. Toisen epäonni on voitto tällaisille sairaille persoonille.
Suosittelen että ei ota päänvaivaa juoruajista, koska eihän niitä kukaan usko ja ovat sellaisia yleisiä naurunaiheita pienessä elämässään ja tyhmyydessään. - lihava akka
Mistä ??sinä tiedät että juoruja kulkee ja se akka on syypää? Ettet itse ole se juoruaja ? Ethän sinä muuten voi tietää jotta juoruja kulkee!jos et itse juorua, levitätkö itse ja siemmennät niitä kateuksisas,ja syytät toisia niistä.
- kotiäitee
raimo iistä kirjoitti:
Juoruajan porofiilihan on juuri sellainen lihava toimeton ei pidetty katkera kotiäiti/ Yh tai sitten katkeroitunut eläkeläinen. Omassa elämässä on epäonnistuttu jo syntymästä alkaen ja luurankoja on kaapissa. Siksi kyylätään muita ja kerrotaan paisuteltuja juoruja toisista ja nautitaan toisten mollaamisesta. Toisen epäonni on voitto tällaisille sairaille persoonille.
Suosittelen että ei ota päänvaivaa juoruajista, koska eihän niitä kukaan usko ja ovat sellaisia yleisiä naurunaiheita pienessä elämässään ja tyhmyydessään.Ei pidä paikkaansa. Kyllä juoruajia löytyy useimmin juuri työelämän pyörteissä olevista. Mitä paskempi duuni = juoruaminen päästää höyryt pois. No kyllä muakin vituttais.
Itse en harrasta juoruilua, mutta olen kyllä joutunut niiden kohteeksi. Myös keksittyjen ja perättömien. Muut tuntuvat näet tietävän elämäni paremmin kuin jopa minä itse. No, sellaista se on liian helposti, pienempikin kateus.
Jos toisella on näennäisesti helpompaa tai muuten jokin seikka paremmin, täytyyhän siinä ihmisessä silloin olla jotain arveluttavaa. Se on vaan ikävää, jos joku menee juoruja uskomaan. Toisaalta oma on tappionsa. - Asioiden sotkijan naapuri
Sama täällä, kunhan edes ottaisi ensin selvää asianomaisilta, että puhuu muille naapureille edes totuuksia; mutta kun ei.
- Välttelen juoruilijoita
raimo iistä kirjoitti:
Suosittelen että ei ota päänvaivaa juoruajista, koska eihän niitä kukaan usko ja ovat sellaisia yleisiä naurunaiheita pienessä elämässään ja tyhmyydessään.Hyvinpä olet itseäsi peilistä tiiraillut, kun tunnet juoruilijan profiilin. Esiintyisit edes naisen nimimerkillä.
Ei ihmisen aseman perusteella voi tietää hänen juoruilutaipumuksestaan, aivan pötypuhetta, sitä paitsi itse olen ollut miesvaltaisilla työpaikoilla ja kuin myös naisvaltaisillakin, mutta ihme ja kumma eniten miehet juorusivat toisistaan kuin naiset vastaavasti.
Juoruilijan ei myöskään tarvitse olla lihava. Se, ettei hänestä muut ihmiset pidä, se on kyllä totta, koska eihän sellaisen ihmisen kanssa voi olla tekemisissä, jolla ei muita puheenaiheita olekkaan kuin muiden ihmisten asiat, joista juoruilija on kehitellyt omat versionsa.
Nimittäin koskaan ei tiedä, millaisia asioita juoruiluun taipuvainen ihminen vie eteenpäin esim. minunkin asioistani, muunnellen ja käännellen niitä oman mielensä mukaan, ja joskus jopa ilkeyttään saattaen kertojan "mustaan valoon". - Ihannepaino lukemissa täällä!
Vaikka et kiinnosta ihmisenä, tyhmyytesi on pöyristyttävää....
- minustapa
raimo iistä kirjoitti:
Suosittelen että ei ota päänvaivaa juoruajista, koska eihän niitä kukaan usko ja ovat sellaisia yleisiä naurunaiheita pienessä elämässään ja tyhmyydessään.juorusi sinkku, keholtaan sopusuhtainen itseäni nuorempi nainen. Minä taas olin tuo yh. ;o)
Väänsi niin paksua soopaa, ettei hyvä tosikaan. Huippuna vielä, ettei tämä kyseinen ihminen edes tuntenut minua kuin päällisin puolin yhteisen ystävämme kautta.
- YETSKA
taas tossa kuvassa..., YEAH!
- Ei vankkurista pudonnut
Itse olen myöskin joutunut ilkeämielisten,perättömien juorujen
kohteeksi alueen HML-Forssa-Loppi-Riihimäki tuntumilla.
Olisikin suotavaa,jos muitalöytyy,ruveta miettimään oikeustoimia,
mikäli riittävästi porukkaa,vaikka yhteiskanteeseen.. - juuu..
no näinhän se athtoo olla, eipä kait sellaisesta pääse koskaan eroon. Aina löytyy ihminen, joka on juuri sinulle kateellinen, tai löytyy näitä peruskateellisia tyyppejä, jotka kaikille jostain kateellisisa.
Juuri kateus pistää juoruilemaan. - juorua löytyy
Juu, juoruttu on vaikka ja mitä, mutta ei ne tutut eikä kaverit vaikka toki välillä saa itsestään asioita kuulla..mutta ne SUKULAISET. Olen suvun "mustalampaan" lapsi ja kuulemma
-käytän huumeita
-olen alkoholisti
-minusta ei tule mitään
-tulen nukkumaan sillan alla
-olen raskaana
-elän itseäni 30-vuotta vanhemman miehen kanssa ja maksan asumiseni luonnossa
Totuus tulee tässä:
-En ole eläessäni huumeita käyttänyt, en polta edes tupakkaa
-jos alkoholistiksi luetellaan saunasiiderin juonti kerran viikossa niin mikäs siinä. Baareissa käyn...kuskina
-ei minusta mitään tullutkaan..ammattiini valmistuin ja sitä ammattia olen harjoittanut jo 12-vuotta vakituisessa työsuhteessa saman työnantajan palveluksessa
-asun omistuskämpässä, omistan auton ja ajokortin.
-raskaana..hmm..mielenkiintoinen väite sinäänsä, sillä en voi saada mitä todennäköisimmin lapsia. Sen sijaan koiria löytyy:)
-elän itseäni vuotta vanhemman miehen kanssa. Mistäköhän tuonkin ovat keksineet..niin ja asunnon ostin itse omiin nimiini, ikinä en ole alivuokralaisena ollut vaan ihan itse vuokrani maksanut enkä edes luonnossa...
Suku on todellakin pahin ja näitä juoruja on vuorotellen pistänyt liikkeelle yksi sun toinen sukulainen. Ei sen puoleen, katkaissut olen välini sukulaisiini ja kun eivät tiedä asioista niin keksivät niitä...varsin hienoa:)- poljettu maahan
minusta kertoi eräs mies, kun en halunnut olla tekemisissä ihmisen kanssa, laittoi melkoisen juoromyllyn liikkeelle, missä ei sanoja ja haukkuja säästelty. Täytyy vain toivoa että kuulijat ymmärsivät juoruajan kertovan katkerana vain itsestään eikä juorun kohteesta. Kipeetä teki, mitään niille ei voi.
- Cati_is_sad
Mun suku myös on musta tuota mieltä. Varsinkin tää huume asia riivaa mua, sillä myöskään en ole ikinä moiseen typeryyteen sortunut, paitsi jos särkylääkkeet, kahvi ja tupakka luetaan huumeiksi niin sitten joo olen tosi tosi syyllinen. Tämän huumejuorun pisti alulle serkkuni joka itse käytti kovia aineita joitain vuosia sitten ja nyt hän on pienen pojan äiti. Toisen serkkuni mies väittää että syön kovia särkylääkkeitä ja juon viinaa niiden kanssa saadakseni pääni sekaisin. No, minusta tuli näin suvun silmissä sekakäyttäjä. Totuus on etten ole sellaistakaan koktailia kokeillut, alkoholi kun ei oikein maistu. Alkoholistiksi minua on myös haukuttu, juonhan sentään siideriä 4 kertaa vuodessa, viime juhannuksenakin jopa 3 tolkkiä! Että näin!
- AngelBitch
Itse olen myös ollu sukulaisten juorun kohteena minkä mukaan kuulemam olisin käyttänyt jo yli vuoden huumeita, näinhän asia ei ole!
Minun kohdallani tilanne paisui siihen mitta kaavaan että isäni pyysi minua käymään seuloissa!
Harmittaa että sukulaiset eivät usko totuutta vaikka sen heille kertoisi kuka tahansa!!
Itse olen ollut juorun kohteena joka kiersi .. en edestiedä kuinka kauan tässä kaupungissa.
toisaalta en tiedä kiertääkö vielä nyky päivänäkin .. mutta en ole kuullut asiasta ainakaan pitkään aikaan.- minni03
Olen todellakin,muutama vuosi taaksepäin silloinen paras ystäväni puhui musta aivan älyttömiä juttuja ja kohteena oli sen hetkinen poikakaverini joka loppujen lopuksi uskoi kaiken.Tää ex-ystäväni kun osaa manipuloida ihmistä kuin ihmistä jos jotakin haluaa.Ja niinhän siin kävi et molemmat menetin.Jälkeenpäin ajatellen tapahtunutta oon tyytyväinen et näin kävi,elämäni on paljon parempaa ja antoisempaa kun ei tarvi enää kumpaakaan ajatella :)
- blondeistablondein72hki
nuorempana mutta siinäkin oli takana kaverini eli periaatteessa en koskaan ja ite en moiseen alennu.Typerää touhua ja juoruajat pönkittävät vain omaa huonoa itsetuntoa.
- Sellanen! Jus sellanen hän on!
Ne henkilöt joille on siunaantunu meedion kyvyt. Nämä tällaiset "meediot" ovat yllätys yllätys nais puoleisia ja osaavat lukea katseesta mukamas toisen ihmisen ajatukset. Meedio voi olla myös oma sukulainen joka voi vetää joistakin katseista omat johtopäätöksensä ja juoruaa sen faktana eteen päin ja seurauksena on paljon kaikenlaisia väärin käsityksiä, kun eihän se ennustus mennytkään ihan nappiin. Tietenkin tämä meedio on todella vakuuttunut omista kyvyistään, jopa niin vakuuttunut, että sanoja ei tarvita vaan hän omasta mielestänsä lukee kaikkia ihmisiä kuin avointa kirjaa. Perkele miksi kukaan ei uskalla puhua ja siitä vetää omat johtopäätökset, olis ainankin jotakin totuus pohjaa jota kertoa muille eteenpäin.
Ja sitten toinen asia. Jos joku on tehnyt jotain sopimatonta tai vastaavaa, niin hänen niskaansa tuskin kannattaa kaikkia maailman syntejä sentään vierittää. Tolleen juorut saa lisää tulta alleen ja palaa iloisesti, kun kokoajan tulee kaikkea uutta joka ei välttämättä edes pidä paikkaansa. Mutta onhan sitä kiva toiselle kuoppaa kaivaa. Ja tämäkö muka hyvinvointiyhteiskunta? Kohta taas joku kilahtaa ja lahtaa tuolla oppilaita. Joku raja se on vedettävä paskan jauhamisellekkin.
Enemmän suoraa puhetta ja vähemmän omia johtopäätöksiä. Puhumalla saa aina paremman kuva toisesta, tuskin kukaan oikeasti mikään meedio sentään on?- heissulivei
Niin se on totta.Nykyään koitetaan arvata toisten ajatukset ja sitten toimitaan,niinkuin ne ajatukset olisi sanottu ääneen.Uhh ei mitenkään kivaa,mutta omaperäistä ja korkealentoista kylläkin.Hyvin harva on oikeasti meedio.Sen sijaan nykyisin tehdään melko nopeita päätelmiä puolesta sanasta melkein.Minä syytän ainakin kännykulttuuria ja minun mielestäni kännysäteilyllä on oma arvonsa asiasta ja faktaa on tutkimuksella todistettu.Ihmisistä on tullut levottomia.
- Naapurista Katsoja
heissulivei kirjoitti:
Niin se on totta.Nykyään koitetaan arvata toisten ajatukset ja sitten toimitaan,niinkuin ne ajatukset olisi sanottu ääneen.Uhh ei mitenkään kivaa,mutta omaperäistä ja korkealentoista kylläkin.Hyvin harva on oikeasti meedio.Sen sijaan nykyisin tehdään melko nopeita päätelmiä puolesta sanasta melkein.Minä syytän ainakin kännykulttuuria ja minun mielestäni kännysäteilyllä on oma arvonsa asiasta ja faktaa on tutkimuksella todistettu.Ihmisistä on tullut levottomia.
Hei, Sinä Joka Liikut Mustalla Corolla FX:llä Et Vaihda Vaatteita, varo siellä Casperissa ja K-marketissa ja Matkahuollossa Mitä Sanot Sillä Ne Huhut Kulkevat Eteen Päin.
- mollattumaija
Naapurista Katsoja kirjoitti:
Hei, Sinä Joka Liikut Mustalla Corolla FX:llä Et Vaihda Vaatteita, varo siellä Casperissa ja K-marketissa ja Matkahuollossa Mitä Sanot Sillä Ne Huhut Kulkevat Eteen Päin.
Musta on juoruttu aina; osittain myös kiusattu nuorempana koulussa ja harrasteiden parissa.
Nykyiset juorut:
-lesbo, joka sitten myöhemmin vaihtuikin huoraan kun asun miehen kanssa---> huora?, saman miehen kanssa olen ollut kohta 6 vuotta.
-alkoholisti, joskus kyllä otin alkoholia joskus reilustikkin, mutta tänäkin vuonna olen kaksi kertaa maistanut alkoholia
-köyhä, tästä ei olla varmoja, välillä mulla ei ole kuulemma rahaa ja sitten välillä puhutaan, että on sillä rahaa?!
-Raskaana; olen 36-vuotias, ei lapsia, enkä niitä halua!! Usean kerran on väitetty että olen raskaana, eräs vielä väitti päin naamaa, vaikka itse sanoin hänelle suoraan, etten todella ole raskaana. Intti ja intti kuinka olen...? Käsittämätöntä!!
-läski ja lehmä, vaikka olin 20kg laihempi tätä hoettiin, olen vaan aika isokokoinen, nykyisin kun on läskiä jonkinverran niin vielä enemmän haukutaan läskiksi, sellaisetkin jotka ovat minua lihavampia!
JA TIES MITÄ TÄMÄN LISÄKSI!
Joka paikkaan minne menen, alkaa juoruaminen; toinen asia on että sanoin mitä hyvänsä, niin sanoihini ei uskota; ihan pomosta lähtien...siispä en nykyisin puhu juuri mitään, ja ihmisiä olen alkanut vihata. Diakoni sanoi aikanaan vaikealla hetkellä, että 'hyvähän se on että puhutaan, tai pääasia että puhutaan...?' Itse olen siihen todella väsynyt ja kuten sanoin olen alkanut vihata ihmisiä! Juuri näitä paskanpuhuja-ääliöitä. Kunnianloukkaus-syytekin on käynyt mielessä; mutta toisaalta uskon että kaikki pahat puheet ja muut kiertää takaisin näihin ihmisiin itseensä! Ja jollei muuta niin vihani on heidän yllään; ja ylenkatson heitä todella. Pienet säälittävät ihmispoloiset, kun omassa elämässä ei ole sisältöä, eikä oikein peiliin uskalleta katsoa ja elää sitä omaa elämää, niin aletaan sitten elää toisten elämää. Säälittävää paskaa!!
Usein olen huomannut, että mistä toista haukutaan ja juorutaan, niin se asia usein koskee omaa elämää. - mollattumaija
mollattumaija kirjoitti:
Musta on juoruttu aina; osittain myös kiusattu nuorempana koulussa ja harrasteiden parissa.
Nykyiset juorut:
-lesbo, joka sitten myöhemmin vaihtuikin huoraan kun asun miehen kanssa---> huora?, saman miehen kanssa olen ollut kohta 6 vuotta.
-alkoholisti, joskus kyllä otin alkoholia joskus reilustikkin, mutta tänäkin vuonna olen kaksi kertaa maistanut alkoholia
-köyhä, tästä ei olla varmoja, välillä mulla ei ole kuulemma rahaa ja sitten välillä puhutaan, että on sillä rahaa?!
-Raskaana; olen 36-vuotias, ei lapsia, enkä niitä halua!! Usean kerran on väitetty että olen raskaana, eräs vielä väitti päin naamaa, vaikka itse sanoin hänelle suoraan, etten todella ole raskaana. Intti ja intti kuinka olen...? Käsittämätöntä!!
-läski ja lehmä, vaikka olin 20kg laihempi tätä hoettiin, olen vaan aika isokokoinen, nykyisin kun on läskiä jonkinverran niin vielä enemmän haukutaan läskiksi, sellaisetkin jotka ovat minua lihavampia!
JA TIES MITÄ TÄMÄN LISÄKSI!
Joka paikkaan minne menen, alkaa juoruaminen; toinen asia on että sanoin mitä hyvänsä, niin sanoihini ei uskota; ihan pomosta lähtien...siispä en nykyisin puhu juuri mitään, ja ihmisiä olen alkanut vihata. Diakoni sanoi aikanaan vaikealla hetkellä, että 'hyvähän se on että puhutaan, tai pääasia että puhutaan...?' Itse olen siihen todella väsynyt ja kuten sanoin olen alkanut vihata ihmisiä! Juuri näitä paskanpuhuja-ääliöitä. Kunnianloukkaus-syytekin on käynyt mielessä; mutta toisaalta uskon että kaikki pahat puheet ja muut kiertää takaisin näihin ihmisiin itseensä! Ja jollei muuta niin vihani on heidän yllään; ja ylenkatson heitä todella. Pienet säälittävät ihmispoloiset, kun omassa elämässä ei ole sisältöä, eikä oikein peiliin uskalleta katsoa ja elää sitä omaa elämää, niin aletaan sitten elää toisten elämää. Säälittävää paskaa!!
Usein olen huomannut, että mistä toista haukutaan ja juorutaan, niin se asia usein koskee omaa elämää.Juoruajia on Suomessa varmaan miljoona; pakko löytyä tältä palstalta joku Juoru! Kerroppa arvoisa paskanpuhuja, että miksi puhut sitä paskaa, eikö käy mielessä tarkistaa ensin faktoja kun puhut? Mitä siitä saat elämääsi kun haukut muita, pönkitätkö itseäsi paremmaksi ihmiseksi? Onko oma kaappi täynnä luurankoja, vai eikö siellä kaapissa ole mitään muuta kuin tuulen suhinaa?
Pistäppä vastausta tulemaan Juorun näkökulmasta. Olisi kerrankin hauska kuulla perustelut tälle paskanjauhannalle!!!!
- AngelBitch
Itse olen joutunut juorun kohteeksi. Pahimmillaan juoru pilasi elämäni hyvin pahasti, sen vuoksi en voi enää luottaa kunnolla edes parhaimpiin kavereihini. Sukulais suhteenikin on osittain karilla tämän vuoksi.
Itse en yleensä juoru kenestäkään, ehkä silloin vähän jos siihen on aihetta tai tiedän että se voi auttaa jota kuta.
Kyseisen juorun takia joudun vaihtamaan puhelin numeronikin ja muuttamaan. Kun nämä tiedot muuttuvat ne menevät vain tarkkaan valittujen ihmisten titetoon.- jeerasta moi
kunhan puhuvat juoruja sitten kun niihin on aihetta eivätkä olettele mitään ja paisuttele asioita.
Meillä naapurissa sellainen perhe, että ne juoruaa suurinpiirtein senkin jos juos saunakaljaa kuistilla. Joka kerta kun tällaisen raportoi, niin tuleehan siinä pikkuhiljaa toiselle alkkiksenmaine. Mutta ei tuotakaan paksu-Berttaa kukaan usko:) Nauravat vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456