Uskaltaaks täällä

Meriläinen

enää nauraa ja pitää hauskaa.
Miul tuli ainakin ihan hassu naurahdus kun huomasin että oli otettu avauksen tekobannista pois.
Varmaan kaikki uhkaukset joita olen tuolla palstoilla heitellyt tehneet tehtävänsä Hih. Olen mie vaan niin pelottava :))
Olen jo siinä iässä ettei minun tarvii näytellä fiksumpaa kun olen onneksi.
Olen sanonut että tämä on hyvä ikä kun voi olla oma itsensä ja nauraa tyhjälle, nauraa itselle ja nauraa yhdessä muiden kanssa.
Jos joku ei minun huumorii ymmärrä se on sen ihmisen päässä ei minun.
Kutsun kaikki mukavat ihmiset taas nauramaan tälle palstalle kaiken uhallakin.
Tyhjän naurajat , asiasta naurajat, tilannekomiikka on kivaa ja sitä kyllä näkee jopa tällä palstalla.
Hyvää päivän jatkoa kaikille huumorin ystäville, ja te muut saatte mun puolesta valittaa tyhmää avausta tai vaikka ihan mitä vaan.

92

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaa päivän jatkoa sullekki:)) Tuli käytyy isännän kans kaupungissa, nyt väsyttää ja nälättää nii julmast jotta.. Tarttee mennä syömään nyt, mut toivottavasti tulis taas jottai mukavaaki tänne.. Nauramisiin :))))))

• Meriläinen

joten menen päikkäreille, ja mietin tulevaa.
        Jotain hauskaa pitää tässä nyt kehitellä kun kaikki menee niin vaikeaksi.
        Mulle on nauru ja ilo välttämätön elämän suola ja ilman sitä kuihdun.
        Vuosi sitten tämän koneen hommasin ja olen ehkä tullut liian riippuvaiseksi tästä palstasta joten aika ehkä muuttaa riippuvaisuuden lajia ja etsiä jutskia muualta.
        Onneksi koko maailmaa en ole vielä kiertänyt joten monet huumorinpaikat on kokematta.

• Meriläinen kirjoitti:

Vuosi sitten tämän koneen hommasin ja olen ehkä tullut liian riippuvaiseksi tästä palstasta joten aika ehkä muuttaa riippuvaisuuden lajia ja etsiä jutskia muualta.
        Onneksi koko maailmaa en ole vielä kiertänyt joten monet huumorinpaikat on kokematta.

kerkesin syödä jo, ja aattelin ihan samaa,,,, meinaan päikkäreitä. Miullaki on noin vuosi sitten hommattu tää kone, ja aikas riippuvainen taidan olla miekii tästä. Ei se mittää. Oon pikkuhiljaa alotellu taas kävelemisen, ainaski sen ajan oon sit vapaa-aikana pois täältä. Mistähä ne huumoripaikat sit löytäis? Kyl sitä töiden ja muun elämän vastapainoks kaipaa huumoria, tiukkapipoisuutta on ympärillä ihan tarpeeks. Mut nyt pienet päikkärit, jos vaik sais kattella huumori unta :))))

• kivellä.istuja
        Meriläinen kirjoitti:

rinnakkasijuttuja kokoajan niin ei palstalla olo pahaksi ole. Minäkin innostuin haastamaan itseni taas lukemaan ja nyt aion käyttää pimeät illat ja vessareissut lukemalla kirjoja joita en ennen ole uskaltanut lukea enkä katsoa niiden pohjalta tehtyjä elokuviakaan. Pieninä palasiin aluen ettei mene yöuniin kirjan hahmot, niin kuin pri palstan hahmoa on tehnyt.

Eka kirjani on nyt lukemisen alla:

* Tom Clancy: Näkymätön vihollinen.
        Kirja on terroristitarina. Peri miehisesti Clancy rakentaa raamit sellaiseksi että tämäkin kirja pitäisi lukea istuen jonkun sylissä.

• Meriläinen
        kivellä.istuja kirjoitti:

rinnakkasijuttuja kokoajan niin ei palstalla olo pahaksi ole. Minäkin innostuin haastamaan itseni taas lukemaan ja nyt aion käyttää pimeät illat ja vessareissut lukemalla kirjoja joita en ennen ole uskaltanut lukea enkä katsoa niiden pohjalta tehtyjä elokuviakaan. Pieninä palasiin aluen ettei mene yöuniin kirjan hahmot, niin kuin pri palstan hahmoa on tehnyt.

Eka kirjani on nyt lukemisen alla:

* Tom Clancy: Näkymätön vihollinen.
        Kirja on terroristitarina. Peri miehisesti Clancy rakentaa raamit sellaiseksi että tämäkin kirja pitäisi lukea istuen jonkun sylissä.

Tulin sulkemaan konetta.
        Olen miettinyt ottaa jonkun romaanin luettavkaseni, ongelma vaan on ollut että niitä on niin pilvin pimein paljon joita en ole pitkään aikaan lukenut että tuli mieleen mistä taas alottaa.
        Otankin tuon "Näkymättömän vihollisen" ensimmäisekseni, koska sen pitää olla juuri sellainen missä ei tarvi sillälailla miettiä. Teroristitarina sopii sii vallan mainiosti, kiitti vihjeestä.

• ny ollaan kusi sukassa hiljaa!!!
      (paitti ettei olla)

• Pissi sukassa,entäs jos on hätä käressä?saako huutaa paperia?

• -Minttupuu__
        koti-kiusattu kirjoitti:

Pissi sukassa,entäs jos on hätä käressä?saako huutaa paperia?

oon voinu massapostata? luulin ettei koko viesti ees lähteny.
        Kotikiusattu, jos hätä kädessä, siitä selvii kädenkäänteessä!!!

• -Minttupuu__ kirjoitti:

oon voinu massapostata? luulin ettei koko viesti ees lähteny.
        Kotikiusattu, jos hätä kädessä, siitä selvii kädenkäänteessä!!!

Eikä turhia räpistellä kun on huonot housuissa.

• Meriläinen

hiljaa äsken.
        Yksin nauroin taas ja jälleen kerran ihanan "Hyasintin" kohelluksia. Nyt tuolla veneiden maailmassa.
        Ja kun katselin äsken tuubista juttuja niin mietin että olisi varmaan ollut mahtavaa olla ylöisönä seuraamassa niitä, kun mokiahan sielläkin sattui;

http://www.youtube.com/watch?v=OqNga54DYc0&feature=related

(paitti ettei olla)

(paitti ettei olla)

• henri|

sushi hukasha

• Lenkkipolulta tultu ja suihkunraikkaana täs:))) En kait melunnu liikaa, shh... vai pitääks olla hiljaakii *?*....
      Mikäs on homman nimi tänäiltana.. Vide ku ei pääse kattoo sitä ilotulitus kilpailua, mut eiköhä ne näytä telkussa siitä...

• Päästä älynvälährys,mä tääl istuskelen hitsaus maski pääs ja orottelen.

• Meriläinen

mie lähen jonnekin katsomaan jotakin, kaikki on vielä auki.
        Meinaan "repästä" oikein kunnolla.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

Päästä älynvälährys,mä tääl istuskelen hitsaus maski pääs ja orottelen.

on sellainen välähdys ollut mielessä muutaman päivän että: Täällä alkais afrikkalaisen tanssin kurssit ja mieleni minun tekevi lähteä katsomaan minkälaista olisi.
        Autoiko maski :))

• Meriläinen kirjoitti:

on sellainen välähdys ollut mielessä muutaman päivän että: Täällä alkais afrikkalaisen tanssin kurssit ja mieleni minun tekevi lähteä katsomaan minkälaista olisi.
        Autoiko maski :))

Kauheeta tykitystä, sasus välkytteli kiiltäviä leikkaus sali välineitä. Samalla kerto hoitaja vitsejä,voi se varmaan kertoo muillekkin.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Päästä älynvälährys,mä tääl istuskelen hitsaus maski pääs ja orottelen.

Istuskelet hitsausmaski päässä, meinaatkos et iha kipunoita lentelis.. Oi, voi mitäs mie nyt nii räväkkää täs yhenäkin tempasen...
        Ai, joo, onks se sitä rekvisiittaa sinne Afriikkaa? Lupasithan tempasta oikein kunnolla:)))

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kauheeta tykitystä, sasus välkytteli kiiltäviä leikkaus sali välineitä. Samalla kerto hoitaja vitsejä,voi se varmaan kertoo muillekkin.

nyt siel vejätät toisia, hyyiii...sua....:)))

• sasus kirjoitti:

Istuskelet hitsausmaski päässä, meinaatkos et iha kipunoita lentelis.. Oi, voi mitäs mie nyt nii räväkkää täs yhenäkin tempasen...
        Ai, joo, onks se sitä rekvisiittaa sinne Afriikkaa? Lupasithan tempasta oikein kunnolla:)))

Monesti oon kuulut kun taivas lyö tulta ja kallioilta kuuluu ääni totuuren.

• Saaga 49-v

Hei, mikä tää Me Naurajat juttu oikein on? Pääseekö tähän kerhoon ihan kaikki?, nekin, jotka ei tiedä vielä mille kuuluisi nauraa? Siis, mille me nauretaa, kertokaa!

• jos osaa nauraa itelleen,mul on se viel hakusessa.

• Meriläinen

jotka vasta hakee sitä nauru suonta itsestään on tervetulleita.
        Jos tunnet mahan pohjassa jotain ihmeellistä joka vaatii ulostuloa suun kautta, se voi olla nauru.
        On erittäin vaarallista pitää sitä sisällään, sen pitää antaa vapautuneesti ulostua.
        Ja naurun lähteitä on kaikki, ensin voi mennä peilin eteen, siellä on yleensä jotain sellaista että mut se ainakin saa usein purskahtamaan nauruun.

• Tere tulemast:)))
        Mut tää on viel hakusessa ku ei tiedä mitä uskaltaa, mut aina parempi mitä enemmin on porukkaa, jos joku keksis sit erityisen hauskaa:)))

• Saaga 49-v
        Meriläinen kirjoitti:

jotka vasta hakee sitä nauru suonta itsestään on tervetulleita.
        Jos tunnet mahan pohjassa jotain ihmeellistä joka vaatii ulostuloa suun kautta, se voi olla nauru.
        On erittäin vaarallista pitää sitä sisällään, sen pitää antaa vapautuneesti ulostua.
        Ja naurun lähteitä on kaikki, ensin voi mennä peilin eteen, siellä on yleensä jotain sellaista että mut se ainakin saa usein purskahtamaan nauruun.

Aha, nyt mä hiffasin. Pitää siis osata nauraa ittelleen. Mä koitin tuota peili juttua ja mä purskahdin itkuun. VOI, EI! Tähänkö on tultu. Ensi vuonna 50- vuotta, siinäkö se elämä nyt oli. Enhän mä ole vielä päässyt alkuunkaan. Voisko joku antaa vinkkejä, miten tästä ikä kriisistä selviää ?,ja voisi joskus taas alkaa ihan oikeestikin nauramaan. Ei tää paljon naurata, eka harmaat löyty hiuksista ja saksin ne pois eilen. Ryppyjä alkaa oleen joka paikassa ja naama alkaa muistuttaa kummasti äitiäni.

• Saaga 49-v kirjoitti:

Aha, nyt mä hiffasin. Pitää siis osata nauraa ittelleen. Mä koitin tuota peili juttua ja mä purskahdin itkuun. VOI, EI! Tähänkö on tultu. Ensi vuonna 50- vuotta, siinäkö se elämä nyt oli. Enhän mä ole vielä päässyt alkuunkaan. Voisko joku antaa vinkkejä, miten tästä ikä kriisistä selviää ?,ja voisi joskus taas alkaa ihan oikeestikin nauramaan. Ei tää paljon naurata, eka harmaat löyty hiuksista ja saksin ne pois eilen. Ryppyjä alkaa oleen joka paikassa ja naama alkaa muistuttaa kummasti äitiäni.

Täs kun käytiin junamatkalla sen kulkuriveljeni kanssa niin mä painoin kasvoni junan ikkunaan ja veli laitto hanurinsa,lapset laiturilla ihasteli kaksosia.

• Meriläinen
        Saaga 49-v kirjoitti:

sulleko se ei tehonnut.
        Mua kyllä aina naurattaa varsinkin aamulla kun meen peilin eteen.
        Siis täähän on paras ikä mun mielestä.
        Ajattele jos elää vaikka sata vuotiaaks, niin meinaatko kaikki ne vuodet vaan surra vanhenemista?
        Mie kyllä meinaan iloita ja nauraa.
        Naurua löytyy pitkin maailmaa, tilannekomiikkaa näkee kun kulkee silmät auki.
        Kyllä se siitä vielä lähtee, usko pois.

• Saaga 49-v
        sasus kirjoitti:

Tere tulemast:)))
        Mut tää on viel hakusessa ku ei tiedä mitä uskaltaa, mut aina parempi mitä enemmin on porukkaa, jos joku keksis sit erityisen hauskaa:)))

Mitkä aiheet on jo käyty? Onko sellut ja läskiperse- osasto jo käyty? Entä lasten suusta totuus kuullaan? Entä aamut, miten selviitte niistä joka aamuisista kauhukohtauksista ja sydäreistä, kun meette Wc-peilin kirkasvalokeilaan? Shokkihoitoa heti aamusta, vai mitä?

• Saaga 49-v kirjoitti:

Mitkä aiheet on jo käyty? Onko sellut ja läskiperse- osasto jo käyty? Entä lasten suusta totuus kuullaan? Entä aamut, miten selviitte niistä joka aamuisista kauhukohtauksista ja sydäreistä, kun meette Wc-peilin kirkasvalokeilaan? Shokkihoitoa heti aamusta, vai mitä?

Tuuppas tähä ikää, enstekskii, kun on lyhyet hiukset, niiku miulla, isäntä sanoo aamul ekaks: ootku jukolan Jussi,,, oo sit siinä onnellinen *o*... sit kivasti puhaltelee sellanen helleaalto välil läpi, pyöritä pitkin yötä tyynyä puolelta toiselle,, hmm.. Ootaha vaa...

• Saaga 49-v
        sasus kirjoitti:

Tuuppas tähä ikää, enstekskii, kun on lyhyet hiukset, niiku miulla, isäntä sanoo aamul ekaks: ootku jukolan Jussi,,, oo sit siinä onnellinen *o*... sit kivasti puhaltelee sellanen helleaalto välil läpi, pyöritä pitkin yötä tyynyä puolelta toiselle,, hmm.. Ootaha vaa...

Voi kauheeta! Olen kuullut noita kauhujuttuja, kun alkaa ties mitkä allot ja hiet pursuilla. Koskako suottaapi alkoo odottaa.? Kiva murre. Oottako työ kaikki muolaisii täällä? Oon ite ihan keskeltä kaupunkii. Millasta siellä maalla on? Hiljastako? Ja jumankekka, että pitää joka kerta tuo yhteenlasku suorittaa! Jos vielä vähentämään pistävät, niin sitten lopetan!

Mut hei!, tässähän tätä oppii laskemaan!

• Saaga 49-v kirjoitti:

Voi kauheeta! Olen kuullut noita kauhujuttuja, kun alkaa ties mitkä allot ja hiet pursuilla. Koskako suottaapi alkoo odottaa.? Kiva murre. Oottako työ kaikki muolaisii täällä? Oon ite ihan keskeltä kaupunkii. Millasta siellä maalla on? Hiljastako? Ja jumankekka, että pitää joka kerta tuo yhteenlasku suorittaa! Jos vielä vähentämään pistävät, niin sitten lopetan!

Mut hei!, tässähän tätä oppii laskemaan!

Oon eteläkarjalainen:)) Kaupungis kyl ikäni asunu, mut nyt neljätoistavuotta asunu maalla, et sillee:)))
        Mut mitä ihmeen laskujuttuja tein täytyy suorittaa, en nyt ymmärrä *?*
        Nii, toho aaltoihin mennäkseni, sehän nyt riippuu ihmisestä, mut voit kysästä äidiltäs millo hänel alkoi aaltoilee, se alkaa monesti tyttärellä samoihin aikoihin, siitä sit voit alkaa ootella:)))

• Saaga 49-v
        sasus kirjoitti:

Oon eteläkarjalainen:)) Kaupungis kyl ikäni asunu, mut nyt neljätoistavuotta asunu maalla, et sillee:)))
        Mut mitä ihmeen laskujuttuja tein täytyy suorittaa, en nyt ymmärrä *?*
        Nii, toho aaltoihin mennäkseni, sehän nyt riippuu ihmisestä, mut voit kysästä äidiltäs millo hänel alkoi aaltoilee, se alkaa monesti tyttärellä samoihin aikoihin, siitä sit voit alkaa ootella:)))

Näihin viesteihin, kun vastaa, niin pitää toimittaa joku ihmeen yhteenlasku ennekun tää viesti menee perille. En tiedä miksi? Olen vasta tänne tullut ja tää kaikki on mulle ihan outoa. Karjalainen oli mun isäkin. Puhu kanssa tuolla tavalla. Äidillä ei ikänä mitään aaltoja ollut, kun kyselin, eikä ole mistään ikinä kärsinyt, kymmenen lasta synnyttänyt. Oon kaikessa ihan erilainen, kun äitini.

Mun tytär taas on ihan samanlainen kipukalle ,kun minä. Pitää kai sitten ootella ihan rauhassa.

Täällä on joku ihmeen härdelli ollut, josta puhutaan, mutta eihän siitä kukaan ulkopuolinen mitään tiedä, mikä juttu se on ollut? Tiedätkös sinä? Muksu jo huutaa nukkumaan, pitää kai lopetella.

• viivatiina

sitäpaitsi yritin kirjoittaa ilman rekattua nimmaria kysy multa yhteenlaskun tulosta 2 13= kirjoitin 15 mutta yhteenlaskun tulos oli kuulemma virheellinen mitähän laskuoppia täällä käytetään ei kelpaa näköjään ojalan.

• Saaga 49-v

Heitti kauheat varotuskolmiot äsken, kun minun matikkataitodollani ei lasketa noin vaikeita. Pistäsivät vähän helpompia samperi, eihän täällä mitään ekonomeja olla!

• Meriläinen

suostu edes yrittämään noita laskutehtäviä.
        Mun päällä ei menis kanssa läpi mikään.
        Se on vaan meikäläisen oltava täällä koko ajan rekattuna.

• on ollu eri kirja :)
        Kyllä huvitti..:))

• Meriläinen
        Pirrejuupas kirjoitti:

on ollu eri kirja :)
        Kyllä huvitti..:))

että on myös rekattuna täällä ja ei hyväksykään enää muuten. Tästä tulikin hyvä salaliitoteoria, kirjoittaiskohan ihan kirjan:))

• shenille

olla rekattunakaan. Näyttää kuulemma nimmarin tilalla ajoittain käyttiksen. Mä en ainakaan halua niin. Noo, ei kai mulle kukaan kirjoittaisikaan.
        Toi on kans aika väärin, että pitää aina ruksia , etten halua s-pstiini tietoa jos mulle vastataan.

Noista voi näetsen äkkiä posti täyttyä jos ahkera on.

.............
        prrkk..nyt mä unohin laskea.

• viivatiina

täällähän nykyään arvostellaan ihmisiä oikeen kovalla kädellä löytyy porukasta masentuneita siipirikkoja tais vaan mennä väärään osoitteeseen aika kumma nimitys vahvasta älyttömän hyvällä huumorintajulla varustetusta naisesta joka uskaltaa olla oma itsensä tilanteessa kun tilanteessa meillä olis kaikilla opittavaa häneltä mitenkä tämä elämä eletään masentumatta ja siipeen ottamatta ja meillä kaikilla oli niin mukavaa oli se kiva että sain olla mukana eikä ollu ensimmäinen eikä viimeinen kerta tuli vaan tää siitä uskaltamisesta mieleen.

• Sä puhut asiaa,mä seison takanasi kun mettän puu.

• Meriläinen

se menikin ja jotenkin siitä lähti ajatus että uskaltaako täällä huumoria laskea.
        No ainahan on joka hauskaan ketjuun tulleet omat huutajansa, ja joskus sellaiseenkin mikä ei ole hauskaksi tarkoitettu.
        Multa vaan ei mun huumoria vie kukaan, kukaan ei ole niin mahtava että voisi vaikuttaa siihen minkä koen huumoriksi. Jokainen voi olla ihan omaa mieltä mutta se mikä naurattaa mua se naurattaa vaikka kuinka alas tai ala-arvoseks sen joku toinen katsoo
        Sitäpaitsi se ketju oli hauska, siitä ei pääse mihinkään.

• viivatiina
        Meriläinen kirjoitti:

se menikin ja jotenkin siitä lähti ajatus että uskaltaako täällä huumoria laskea.
        No ainahan on joka hauskaan ketjuun tulleet omat huutajansa, ja joskus sellaiseenkin mikä ei ole hauskaksi tarkoitettu.
        Multa vaan ei mun huumoria vie kukaan, kukaan ei ole niin mahtava että voisi vaikuttaa siihen minkä koen huumoriksi. Jokainen voi olla ihan omaa mieltä mutta se mikä naurattaa mua se naurattaa vaikka kuinka alas tai ala-arvoseks sen joku toinen katsoo

ymmärrä miksi pitää ottaa kantaa huumoriketjuihin jos kerta tuntee olevansa itse niiden yläpuolella olis sit vaan sellaiset ihmiset ihan rauhassa omine fiksuine asioineen ja mielipiteineen asiaan mun mielestä voi ottaa kantaa mutta toisiin ihmisiin arvostelevasti se on jo mauttomuuden huippu jokainen meistä on oma persoonansa vähän vaikee ruveta tekeen arveluita ihmisestä kirjoitusten perusteella mutta toiset vaan on just sellaisia ilman mitään teatteria hyviä tyyppejä luonnostaankin.

• Meriläinen kirjoitti:

Siinä puhui,monelle merkitsee eniten se kuinka monta vastaajaa saa omaan ketjuunsa,siis he mittaavat suosiotaan ja hyvyyttään sillä.
        Ketjun aloittaja on hieno ja mukava ihminen ja vahinko että se ketju poistui.

• viivatiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sä puhut asiaa,mä seison takanasi kun mettän puu.

munkin takana seisoo tulee heti sellainen turvallinen olo.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

Siinä puhui,monelle merkitsee eniten se kuinka monta vastaajaa saa omaan ketjuunsa,siis he mittaavat suosiotaan ja hyvyyttään sillä.
        Ketjun aloittaja on hieno ja mukava ihminen ja vahinko että se ketju poistui.

ketju sais munkin mielestä olla täällä mutta aloittaja itse pyysi poistoa.
        Ja kateus vie kalatkin merestä, sillä on iso vaikutus koko ympäristöön, täälläkin.

• viivatiina kirjoitti:

ymmärrä miksi pitää ottaa kantaa huumoriketjuihin jos kerta tuntee olevansa itse niiden yläpuolella olis sit vaan sellaiset ihmiset ihan rauhassa omine fiksuine asioineen ja mielipiteineen asiaan mun mielestä voi ottaa kantaa mutta toisiin ihmisiin arvostelevasti se on jo mauttomuuden huippu jokainen meistä on oma persoonansa vähän vaikee ruveta tekeen arveluita ihmisestä kirjoitusten perusteella mutta toiset vaan on just sellaisia ilman mitään teatteria hyviä tyyppejä luonnostaankin.

minäkin, et mikä ajaa joitakin tulemaan sellaisiin ketjuihin missä eivät hyväksy toisia. Luulis olevan helpompaa pysyä poissa ja mennä sinne missä viihtyy.

• Meriläinen
        viivatiina kirjoitti:

että täällä on hauskaa ja huomaavat naurun joka kaikuu sutkauksien takana niin se kai osuu johonkin kateus suoneen, eivätkä sitten osaa pysyä poissa. Niin vain savu nousee heidän korvistaan kunnes se räjähtää täällä huomautteluna tai alia-arviointina, jolloin meidät nähdään tyhminä ja vaikka minkälaisina ihmisinä.
        Sellaista se on usein myös siviilissä.
        Joskus kuulen erään sanovan mulle lauseen "on sulla ja huvit" js se sanotaan hyvin nokkavasti, ihan oikeassa elämässä.

• Meriläinen kirjoitti:

että täällä on hauskaa ja huomaavat naurun joka kaikuu sutkauksien takana niin se kai osuu johonkin kateus suoneen, eivätkä sitten osaa pysyä poissa. Niin vain savu nousee heidän korvistaan kunnes se räjähtää täällä huomautteluna tai alia-arviointina, jolloin meidät nähdään tyhminä ja vaikka minkälaisina ihmisinä.
        Sellaista se on usein myös siviilissä.
        Joskus kuulen erään sanovan mulle lauseen "on sulla ja huvit" js se sanotaan hyvin nokkavasti, ihan oikeassa elämässä.

kait se on. Sitä en kyl oikeesti ymmärrä, et joku vois ajaa oikeesti joitakin täältä pois käskemällä, niiku tää eräs teki? Mikähän oikeus hällä siihen oli, kysyn vaan? Oliko oikein omistaja *o* ???

• HTZA
        sasus kirjoitti:

kait se on. Sitä en kyl oikeesti ymmärrä, et joku vois ajaa oikeesti joitakin täältä pois käskemällä, niiku tää eräs teki? Mikähän oikeus hällä siihen oli, kysyn vaan? Oliko oikein omistaja *o* ???

pois nämä naistenketjut.
        Tota, ihan ku ällöä...

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

pois nämä naistenketjut.
        Tota, ihan ku ällöä...

ja vielä tähän aikaan:))
        Ahaa salaa käyt meitä lukemassa.

• HTZA kirjoitti:

pois nämä naistenketjut.
        Tota, ihan ku ällöä...

siinä yhtään suhise... äläskä ällöttele :)))

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

ja vielä tähän aikaan:))
        Ahaa salaa käyt meitä lukemassa.

Huomenna on vapaapäivä.

• HTZA
        sasus kirjoitti:

siinä yhtään suhise... äläskä ällöttele :)))

Jolla ei ole Audia, vaan FORD, antaa teille määräyksen:
        Hankkikaa korkkarit.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

Hankkikaa korkkarit.

oikeuteen epätasaarvosta ja vaatikaa kaikkea mahdollista.
        Purskahtakaa sitten oikeudessa itkuun ja valittakaa että mitä tulikaan tehtyä.
        Pyytäkää tuomarilta anteeksi ja kertokaa että ainahan minä olen HTZA:n kanssa ollut samaa mieltä mutta kaverit painostivat.

• HTZA kirjoitti:

Hankkikaa korkkarit.

min en korkkareita jalkaan ihan äkkiä laita, käskeköö kuka tahansa!!!! Miul oli täs noin kuukausi sitten, noin puoltuntii tai tunnin verran, kyl ne sit lähti jalasta ja äkkiä, melkein päin seinää,,, kyllä oli ikävän makuset jalassa.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

Huomenna on vapaapäivä.

vihjaus, kultaseni?

• RIMMIR
        HTZA kirjoitti:

Pyytäkää tuomarilta anteeksi ja kertokaa että ainahan minä olen HTZA:n kanssa ollut samaa mieltä mutta kaverit painostivat.

Onkos setällä paineita... :) Kannattaako naislauman kanssa alkaa väittelemään illan myöhäisinä tunteina, häviät kuitenkin.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

vihjaus, kultaseni?

Mutta matkaa on ja en pysty ajamaan autoa.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

korkkareita, mie en sellaisilla ala koikkelehtimaan ja särkemään jalkojani.
        Mikään tässä maailmassa ei ole sen arvoista että sellaiset jalkoihini laittaisin.
        Luuletko että tuolla lintusuollakin olisi kiva sellaisilla kulkea, ja pöh.
        Nyt taaaaas ei tullut ei yhtään mitään.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

Mutta matkaa on ja en pysty ajamaan autoa.

on autolla ajokyvyn vienyt? Oletko ollut pahoilla teillä, metsästysretkillä.

• Taiga*
        RIMMIR kirjoitti:

Onkos setällä paineita... :) Kannattaako naislauman kanssa alkaa väittelemään illan myöhäisinä tunteina, häviät kuitenkin.

sen lyttyyn!

• Meriläinen avauksentekobannissa??? Jos joku muu, joku rekkaamaton ja nimeltä mainitsematon, vielä ymmärtäisi, mutta Meriläinen. Ei kun väljempää pipoa.

• Meriläinen

ilmeisesti vain noista muutoksista mitä täällä on tehty.
        Aikansa kesti ennen kuin alkoi toimimaan.
        Vastaamaan kyllä pääsin rekattuna, mutta avaus olisi pitänyt tehdä puskasta.
        Sama ongelma on ollut joillakin muillakin rekatuilla.

• Meriläinen kirjoitti:

ilmeisesti vain noista muutoksista mitä täällä on tehty.
        Aikansa kesti ennen kuin alkoi toimimaan.
        Vastaamaan kyllä pääsin rekattuna, mutta avaus olisi pitänyt tehdä puskasta.
        Sama ongelma on ollut joillakin muillakin rekatuilla.

ihmettelinkin. Aina näitä muutoksia ja muutoksien muutoksia. Ja taas pitkään aikaan mikään ei toimi. Pitääkö siitä Microsoftista ottaa mallia. Tehtäs kerrankin vanha kunnolla toimivaksi ja annettas sitten olla.
        Tuskallista tämän huonosti toimivien sivostojen oikein mallisivuston käyttö nyt taas. Vieritys ei toimi kunnolla ja sitä kun pitäisi vielä käyttää entistä enemmän. Ei naurata yhtään.

• Otto-:

Mut kun ei pysty nauramaan.

• , miksi ei pysty, onko korva kipeä, vai uudet hammasraudat ehkä, vai onko Oton vatta löysällä..:/

• Otto-:
        Pirrejuupas kirjoitti:

, miksi ei pysty, onko korva kipeä, vai uudet hammasraudat ehkä, vai onko Oton vatta löysällä..:/

Sanonta.Kyllä se vielä hymy hyytyy, kokeilin ja laiton purkissa pakkaseen.

• Otto-: kirjoitti:

ai..no varsin siellä..oliko pakko?

äkkiä pois se sielt sulamaa :)))

• Otto-:
        Pirrejuupas kirjoitti:

ai..no varsin siellä..oliko pakko?

Katos kun purkki tuli huomaamatta täytettyä mustaherukka hillolla, nyt se on sitten hillon seassa
        hyytelönä.

• Otto-:
        sasus kirjoitti:

äkkiä pois se sielt sulamaa :)))

Lueppas toi edellinen juttu-----*vakavissaan*

• Meriläinen

naurukyvyn vienyt, etsitään uudestaan se esiin.

Lueppas toi edellinen juttu-----*vakavissaan*

ihan vakavissani,,,, hmm.. Huonompi juttu... Millos meinaat sen purkin sielt sit ottaa ja herkutella ?
        Kyl kaua menee enneku saat hymys takas. Mut voinhan lainata sulle, jookos,,, tässä sitä tulee :))))))))

• Meriläinen
        Otto-: kirjoitti:

Katos kun purkki tuli huomaamatta täytettyä mustaherukka hillolla, nyt se on sitten hillon seassa
        hyytelönä.

voi kun ihanaa, sellaisen naurun kun saisi.
        Jo vain kaivat sen sieltä ja eikun nauramaan suu levällään.

• Otto-:
        Meriläinen kirjoitti:

naurukyvyn vienyt, etsitään uudestaan se esiin.

Ettimään hymyä,,yksi löyty lehtikasasta, se oli jo vanha... kesäkuinen.

Jos minua ei kuulu sitten vähään aikaan, olen ettimässä uusia parempia hymyjä piilopirtillä.
        Mehukkaasta puolukasta voi vaikka löytyäkkin kunnon hymy tai karvalaukusta lepikkopuskasta.
        Korpilammen Iso ahven mato ongessa, sekin pistää hymyn liikkeelle.

• Meriläinen
        Otto-: kirjoitti:

Ettimään hymyä,,yksi löyty lehtikasasta, se oli jo vanha... kesäkuinen.

Jos minua ei kuulu sitten vähään aikaan, olen ettimässä uusia parempia hymyjä piilopirtillä.
        Mehukkaasta puolukasta voi vaikka löytyäkkin kunnon hymy tai karvalaukusta lepikkopuskasta.
        Korpilammen Iso ahven mato ongessa, sekin pistää hymyn liikkeelle.

mua hymyilytti kovin noi silakat kun meri hopeisena oli niitä muutama päivä sitten.
        Olis saanut hyvät kalat jos ois koukkuja ollut, mut kun ei.
        Kaunista se oli aamuauringon aikaan.

• Otto-:
        sasus kirjoitti:

ihan vakavissani,,,, hmm.. Huonompi juttu... Millos meinaat sen purkin sielt sit ottaa ja herkutella ?
        Kyl kaua menee enneku saat hymys takas. Mut voinhan lainata sulle, jookos,,, tässä sitä tulee :))))))))

Osaako sitä..onko kovinkin voimakasta, käy vielä korviin.:) jo jo vähän nyppii-....

Osaako sitä..onko kovinkin voimakasta, käy vielä korviin.:) jo jo vähän nyppii-....

käy, vaan vähän poskilihaksiin, yritä,yritä :)))))

• Otto-:
        Meriläinen kirjoitti:

mua hymyilytti kovin noi silakat kun meri hopeisena oli niitä muutama päivä sitten.

Tuli käytyä silakka ongella.Helppoa kalastusta, ainut harmi kun silakkaa tuli aivan liikaa.
        Ajoissa ei malttanut lopettaa pyyntiä.Jaettavaa kalaa riitti tuttavillekkin.
        Sieltähän ne silakat alkaa heti puoleen rantautua kun vedet vielä viilenee.

• sasus
        Meriläinen kirjoitti:

saatiin tänään Saimaan muikkuja isännän veljeltä, ku tän veljenpoika oli laittanu ison verkon järveen. Isäntä kävi savustamassa osan ja huomenna aikoo lopuista tehdä muikku-kukon.. nam...

• Otto-:
        sasus kirjoitti:

käy, vaan vähän poskilihaksiin, yritä,yritä :)))))

Suun vetäsee voimalla korviin asti, korvat siinä on vaarassa.
        Eikös sinulle koskaan käy niin.:))

Suun vetäsee voimalla korviin asti, korvat siinä on vaarassa.
        Eikös sinulle koskaan käy niin.:))

ku miun suu ei levii ihan niin pitkälle:)))

• sasus kirjoitti:

saatiin tänään Saimaan muikkuja isännän veljeltä, ku tän veljenpoika oli laittanu ison verkon järveen. Isäntä kävi savustamassa osan ja huomenna aikoo lopuista tehdä muikku-kukon.. nam...

teillä isäntä tekee kukkoja..:( *kade..kade Pirre* täällä*

• Pirrejuupas kirjoitti:

teillä isäntä tekee kukkoja..:( *kade..kade Pirre* täällä*

Tykkää tehdä, mut tosi harvoin, tää on vast muistaaksein kolmaskerta ku tekee:)))

• Meriläinen

kaikille nyt toivotan Jopen sanoin.
      Katselkaa naurettavia uni niin että taas jaksamme olla "Enkeleitä toisillemme" mikä olisi kaikkein parasta.
      Mutta kyllä täytyy myöntää että useimmin se piru näyttää puolensa meikäläisessä

http://www.youtube.com/watch?v=1y77lUqbxls

• ja elä huoli onpahan vielä kasvunvaraa :)

• Otto-:

Olkaa te rohkeita, minä en pelkää karhuja.Hirvikärpäset saa ihon kanan lihalle.

Pehmeitä unia.:)

• kaikille :)))

• Huumorintaju on viisaiden ihmisten laji. Tyhmemmät ei sitä tajua, kyllä näin on.

• Meriläinen

taas naurussa pitelemistä kun siskon tytön kanssa juttelin.
        Tuntui ihan hyvältä saada nauraa, itselleen, ja omalle hölmöydelleen.
        Sitä tapahtuu kumman usein, olisko iällä jotain tekoa sen kanssa

• ja milloinka

vain, nauran ja laulan. Olen niin fiksu ja filmaattinen, että ihan itse tiedän, kussa ja millä volyymillä. Osaan jopa hirnua itsellenikin, en pelkää menettäväni kasvojani.
      Huumori, nauru, on elämän eliksiiriä. Nauru aikaansaa endorfiinejä, joista ruppi ja sielu tykkäävät.

Tämän palstan parhaita anteja on ollut liian harvoin, mielestäni, kukkiva huumorin kukka. Ei mikään ole täällä hauskempaa, kuin nopeastipolveileva sanasukkeluus. On ihanaa, että aikuinenkin (o)saa iloita sydämensä kyllyydestä.

Ollaan nuoria ja kauniita, sananlaskun myötä:

- Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa -

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      334
      8413
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2308
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1502
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1351
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      177
      1290
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1280
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1187
    Aihe