Hei,,oltiin tänään lastenikanssa uimahallissa,pohjolankadulla.Käynti jäi aika lyhyeen kun uimavalvoja ilmoitti pojalleni sillä aikaa kun olin saunassa että "-Ulos."Onko oikeesti näin että tälläset tiukkapipoiset tyypit laitetaan täällä pätemään ja pullistelemaan lasten ja nuorten harrastuspaikkoihin, ja mitä mieltä olette siitä että ilman mitään muuta käytöshäiriötä kun että vauhti on loppunut liukumäkeen heitetään antamatta ensimmäistäkään varoitusta käytännössä koko perhe pihalle????!(Osa porukasta laskee 3 jonossa..)Olen pyöriskellyt noissa halleissa vuosikausia,,kilpaillut ym.kaikki vapaa aikani siellä joskus kuluttanut enkä ole moiseen ilmiöön koskaan törmännyt..(tosin en Lappeenrannassa =) (?)
Valistin asiasta liikuntatoimenjohtajaa juuri sähköpostilla,,siitäkin että n.20 lasta hypii jokaikisestä kerroksesta ilman ohjausta..1,3,ja 5 yhtä aikaa samaan aikaan kun uimavalvoja viihdyttää jotain kaveriaan valvojan kopissa ;varoituksen sana siitäkin Teille Arvoisat Asiakkaat ;; kuka vastaa jos jotain sattuu...
Viimeksi kun kävin ko hallissa olin vkiukusta tukka pystyssä kun tulin ulos..pukuhuoneessa kieri lattialla hiuspalloja!pölypalloja!oli pukuhuone nimittäin sen näköinen että oli pakko mennä suihkuun kun pääsi kotiin.No,nämä asiat oli nyt kunnossa ja ed.mainitusta tapauksesta olikin jokunen vuosi aikaa.
Lauritsalassakin on kuulemma halli,,varovaisesti kyselisin myös että onko minkälaisia kokemuksia?
Pohjolankadun Uimahalli/LPR
12
974
Vastaukset
- Uimari666
LAuritsalan halli on varsin mukava.
Ei mitään valittamista.
Toisin paljon pienempi kuin kaupungin ja ei ole muita altaita kuin lasten ja "aikuisten".
Ei siellä lapsille ole muuta kuin joku räkänen miniliukumäki. - Ei jhyvä.
Lappeenrannan liikuntatoimi on pihalla kuin lumiukko.
Liian kauan on samat naamat pyörinyt samoissa hommissa.
Kaikki tahtoo olla viturallaan.
Vuosi, vuodelta, menee huonompaan suuntaan.
Osa väestä kouluttamatonta, krapulaista ja töykeää.
Mihin meidän veroeuroja käytetään ja miten??? - OO tiukkana
Jo on aikoihin eletty...mutta ei todellakaan yllätys. Itse olen asioinut siellä perheen kanssa ja työn merkeissäkin ja ainakin perheeni kanssa olen joutunut tappelee esim asiasta kun uimashortseja myydään ja lapseni käyttävät niitä, joku valvoja ei sano niistä ja yks heitti kerran ulos(varmaan tuo sama kuin sulla sattu nyt) Ja valitin niin kyllä oli jokaisella eri versio ja linja asiasta. Ilmoitin kyl etten aio yhtä valvojaa varten ostaa uusia uikkareita kuin just aivan merkkiuikkarishortsit oli ostettu...Tee kunnon valitus ja noustaa porukalla systeemiä vastaan.
- Klaus Flee
Uimashortsit on tarkoitettu uimaRANNOILLE, ei uimaHALLEIHIN. Syy on niinkin yksinkertainen kuin, että ne ovat helvetinmoisia bakteeripesiä. Jos kaikki käyttäis uimashortseja uimahallissa niin ois se vesi aika paskasta. Jos et tätä ymmärtänyt shortseja ostaessasi niin älä syytä siitä uimavalvojaa tai muita uimahallin työntekijöitä.
- juupajuujaapajaa
onkohan nyt jotakin jäänyt kertomatta? ei kai nyt ketään heitetä ulos ilman syytä? josko se pikku kullannuppu ei uskaltanut kertoa ihan kaikkea... ja ps. uimahallissa saa käyttää uimashortseja,mut ei sellasia missä on taskut.
- oekfnnv
Lauritsala on vielä huonompi.
- Omppu67
Luulis aikuisen ihmisen tajuavan, että uimahallissa kuten muissakin liikuntapaikoissa on tietyt säännöt joiden takia pietään järjestystä. On äidin piltit taineet valehdella äiskälle miten tuhmia ovat olleet! Koitahan nainen ottaa vähän järkeä päähäsi!!
- lipalapa
Missä vaiheessa olen sukupuoleni tuonut esille...?Olen täysin samaa mieltä että tokihan järjestys pitää olla,,eihän sieltä muuten vahingoittumatta pääsisi poiskaan..ei juosta ym.ja olen aina huvittuneena joutunut nuorempana jopa lunttaamaan niitä sääntöjä seiniltä=DDei altaaseen ennen suihkuun menoa ja saunaan ei uikkareissa ja jossain on ollut vielä että suihkuun ennen saunaa..totta on että vesi on sen verran vaarallinen elementti että yhtään sääntöä ei varmasti ole turhaan laitettu ja jo pelkästään tarkkaavaisuuden herättäminen on monen vanhemmankin kohdalla aiheellista.Tarkkaavaisuuden;esim tällä uikkari sauna yhdistelmään tuijottamisella=ikäänkuin joku nyt tuntikaupalla saunassa olisi ja en oikeesti edes usko että uikkareista nousisi ilmaan Niin vaarallista höyryä että siihen ehtisi altistua,sillähän se on perusteltu ;kuulemma.(Itse ajattelisin enemmänkin hygieniasyitä)
Asian ydin oli että kai nyt kerran voisi vaikka huomauttaa säännön rikkomisesta ja vaikka sitten poistaa hallista. - hjgrsfg
lipalapa kirjoitti:
Missä vaiheessa olen sukupuoleni tuonut esille...?Olen täysin samaa mieltä että tokihan järjestys pitää olla,,eihän sieltä muuten vahingoittumatta pääsisi poiskaan..ei juosta ym.ja olen aina huvittuneena joutunut nuorempana jopa lunttaamaan niitä sääntöjä seiniltä=DDei altaaseen ennen suihkuun menoa ja saunaan ei uikkareissa ja jossain on ollut vielä että suihkuun ennen saunaa..totta on että vesi on sen verran vaarallinen elementti että yhtään sääntöä ei varmasti ole turhaan laitettu ja jo pelkästään tarkkaavaisuuden herättäminen on monen vanhemmankin kohdalla aiheellista.Tarkkaavaisuuden;esim tällä uikkari sauna yhdistelmään tuijottamisella=ikäänkuin joku nyt tuntikaupalla saunassa olisi ja en oikeesti edes usko että uikkareista nousisi ilmaan Niin vaarallista höyryä että siihen ehtisi altistua,sillähän se on perusteltu ;kuulemma.(Itse ajattelisin enemmänkin hygieniasyitä)
Asian ydin oli että kai nyt kerran voisi vaikka huomauttaa säännön rikkomisesta ja vaikka sitten poistaa hallista.Muutin kesän alussa Lappeenrantaan, järkytyin jo siitä että uimahallit olivat koko kesän vuoronperään joko kiinni tai naurettavin aikoihin auki. Olen asunut viidessä eri kaupungissa elämässäni, aina harrastanut uintia enkä ole muualla moiseen ilmiöön törmännyt. Tosin liian aikaisin näyttävät talviaikaankin menevän kiinni. Paskan möivät, sanon mä. Anteeksi, mie ;)
- EX uimari
Olen käynyt yhden kerran pohjolank, hallissa ja se riitti hirveän epäsiisti paikka, pukutiloissa karmeat rämisevät peltikaapit, ainakin miesten puolella sauna musta likainen kuin piru, höyrysaunassa sitä höyryä ei nimeksikään. Uinti harrastukseni talvisin loppui saman tien, ei muuta kun purkutrktorit paikalle ja maan tasalle koko höskä. Ei sen puoleen kaikkihan tässä kaupungissa on kulahtunutta, muutetaan pois!
- 24680
kaikki turhasta valittajat...
- Mie vaan
Sulla ei ole tuo kirjoitustaito noita parhaimpia lajeja, tosi rasittava lukea tuollaista tekstiä. Mutta tulihan tuo asia jotakuinkin esitetyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3512823SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8932- 39810