Noloa saada kenkää

sloooooow

On se surullista kun ei tullut tuloksia rellulla eikä nyt laarenilla vaikka kaikki edellytykset oli. On aika tunnustaa se tosiasia, että terve terve tässä on Heikki on aivan liian hidas verrattuna kilpakumppaneihinsa. Lyhyestä virsi kaunis ja ura.

7

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suppo eiii

      Noloa kirjoittaa tuollainen itkuvirsi Heikistä.

      • Sloooooooow

        Isäs itki kun sinua teki ja äitis itkee vieläkin! Totesin vaan kiistämättömät tosiasiat, mutta voihan niitä aina yrittää vääristellä ja muuttaa puheenaihetta.
        Totuus kuitenkin on ja säilyy, että Heikki on ollut pettymys autourheilun kuninkuuslajissa ja niin pettymys että mokamikakin kääntyy haudassaan vaikka ei ole vielä edes kuollut!


      • naapurin setä
        Sloooooooow kirjoitti:

        Isäs itki kun sinua teki ja äitis itkee vieläkin! Totesin vaan kiistämättömät tosiasiat, mutta voihan niitä aina yrittää vääristellä ja muuttaa puheenaihetta.
        Totuus kuitenkin on ja säilyy, että Heikki on ollut pettymys autourheilun kuninkuuslajissa ja niin pettymys että mokamikakin kääntyy haudassaan vaikka ei ole vielä edes kuollut!

        Etkö todella muuta osaa sanoa?

        Totesit vain sinun nolon mielipiteesi.


      • hfdhfd
        Sloooooooow kirjoitti:

        Isäs itki kun sinua teki ja äitis itkee vieläkin! Totesin vaan kiistämättömät tosiasiat, mutta voihan niitä aina yrittää vääristellä ja muuttaa puheenaihetta.
        Totuus kuitenkin on ja säilyy, että Heikki on ollut pettymys autourheilun kuninkuuslajissa ja niin pettymys että mokamikakin kääntyy haudassaan vaikka ei ole vielä edes kuollut!

        Heikki on vain pari kertaa kokeillut autourheilun (ja urheilun yleensä) kuninkuuslajia eli rallia eikä sen vauhti ollut pettymys. Aloittelijaksi yllättävän nopea.


    • koominen jätkä

      Hessu Hopon suoritukset ovat olleet kokoajan aneemisia. Poika ei vaan saa autoa kulkemaan kun onhan siinä ero golf gti:hin melko suuri. Onneksi hymyä ja pomppoilua suuntaan ja toiseen riittää joka haatattelussa. Heikki on hassu ja vähän kun se Goofie vaiklka ajaa ei osaa ei yhtään.

    • ffsef

      Heikki todellakin teki tuloksia rellulla!!!!!!!!! mm-sarjan 7. sillä autolla on parasta mihin ihminen pystyy. Laarenilla puolestaan Heikki on lyönyt Lewisin aika-ajoissa mennen tullen (bensa lastit huomioiden). Edellä mainitut ovat lajista mitään ymmärtämättömän "mielipiteitä".

    • jostakin..

      Niin jostakinhan se pitää Räikköselle tallipaikka saada ensivuodeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe