Te kun ette usko eikö kuolema pelota?
Epäuskoisille!
13
170
Vastaukset
- emme usko
eikä kuolema pelota - srk:n huru-ukot saavat rauhassa pelotella "omiaan" ihmisoppeineen taivaspaikan menettämisen uhalla mutta mahdollisiin hoitokokouksiin tulemme median kanssa puuttumaan ilmiannoin
- iveta
sanaa epäusko? Sehän on oikeastaan uskon vastakohta. Kuinka voimme mennä sanomaan toisesta, että hän on epäuskoinen, kun emme tiedä mihin hän uskoo ja millä tavalla ja kuinka voimakkaasti jne.
- Oulun tsto.
Tuomita tedät epäuskoiset.
T. A.H. - iveta
Oulun tsto. kirjoitti:
Tuomita tedät epäuskoiset.
T. A.H.todellakaan valtaa täällä Oulun toimistossa. Luulu tähän toimistoon, tosin vain työntekijänä.
- iveta
iveta kirjoitti:
todellakaan valtaa täällä Oulun toimistossa. Luulu tähän toimistoon, tosin vain työntekijänä.
todellakaan valtaa täällä Oulun toimistossa. Kuulun tähän toimistoon, tosin vain työntekijänä. Anteeksi kirjoitusvirhe.
- mistä
iveta kirjoitti:
todellakaan valtaa täällä Oulun toimistossa. Kuulun tähän toimistoon, tosin vain työntekijänä. Anteeksi kirjoitusvirhe.
Oulun toimistosta puhut, johon kuulut työntekijänä?
- MUUMUU
Kuolema kohtaa jokaisen ajallaan. Miksi sitä pitäisi pelätä?
Vaikka kuolema onkin ehkä joskus kova paikka, on järkevää ymmärtää, että myös tämä meidän nykyinen elämämme toimineen on kuitenkin merkityksellistä. Entäpä jos mitään muuta ei olekaan?
Kun joku ihminen määrittelee muille sääntöjä oikeasta elämästä, suhtaudun asiaan suuttumisella. Kukaan ei ole toista parempi tulkitesemaan Raamattua. Kukaan ei yksin omaa sitä oikeaas omantunnon ääntä. Jos jonkun omatunto puhuu toisin kuin jollakin muulla, kuka määrittelee sen, mikä kanta on oikea?- Ville-viisas
Ja kun tämä elämä on näin ainutkertainen, niin ei sitä kannata tuhlata röökiä vetämällä ja kaupungin keskustoissa autolla rälläämässä bassot pauhaten, kuulohon siitä kärsii.
Harva tajuaa elää arvokkaasti. Nykynuoriso vain kittaa kaljaa ja vetää röökiä illat pitkät öisillä kaduilla, kun maailamssa on satamäärin mukavempiakin tapoja viettää kallista aikaa.
Kaljan vetäminen ja röökin sekä muiden huumeiden ei johda mihinkään.
Lestadiolaisnuoret nyt sentään osaa vähän paremmin arvostaa elämän laatua, kuin kaduilla rälläävät ongelmanuoret, jotka eivät älyä onnellisesta elämästä höykäsen pöykästä
- sergei.
Joskus lapsena ja nuorena oli kuolemanpelkoa, mutta ei ole ollut enää vuosikymmeniiin.
Sitä on niin turtunut tähän epäuskoon, ettei mikään tunnu miltään.
Uskon yhä vahvemmin siihen, ettei kuoleman jälkeen ole mitään tietoa, ei tekoa, eikä ajatusta.
Kuollut ruumis ei tunne helvetin kipua, samoin sielu ei tunne mitään, koska se on henki. Koska henki ei ole ruumis, ei henki voi tuntea mitään. Mitähän aisteja sillä hengellä on ja mitä ei. Tätä olen pohtinut paljon. Ei sen tarvi syödä, ei naida, eikä levätä, ei se väsy, se lentää jossain.
Sielulla ei ole ruumista, siksi se ei voi tehdä mitään, kun ei ole käsiä, eikä kävellä, kun ei ole jalkoja. Sielulla ei ole aivoja, siksi se ei voi ajatella ja kun sillä ei ole suuta, se ei voi puhuakkaan.
Minä en kaipaa miksikään hengeksi taivaaseen, haluan mieluummin uuden ruumiin, joka voi syödä hedelmiä ja polttaa vaikka tupakkaa - Avaajalle tiedoksi
sekopäät uskovat niihin valheoppeihin, joita SRK ja vl-puhuvat opettavat.
- Kema*
Elämä pelottaa enemmän. Eikä suinkaan ainoastaan vanhoillislestadiolaisittain uskovien vuoksi.
- .........
..............
- ...........
......... kirjoitti:
..............
.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023