Tietokone totaallisesti paskana..

hrhhrjtjj6tyjtjtjt6j

Elikkäs.

Sain uuden kauan haluamani koneen n. helmikuussa Aluksi kaikki meni nappiin mutta sitten tuli viiruksia sunmuuta.

EKA VIRUS:

Esti pääsyn käyttäjälle Lisäsi kirjaimia,ja sekotti koko koneen ajan yms. Noh sen kanssa tapeltiin sitten pari neljä kertaa siitä ei ole ainakaan ollut VIELÄ haittaa.

TOKA VIRUS/VAKOILUOHJELMA (Pahin)

Avasin tietokoneen,ilmoitti että palomuuri on pois käytöstä Noh,huudan äkkiä mutsille että laittaa sen takaisin (minulla ei ole oikeuksia siihen) -.- Sen jälkeen huomaan jo paljon tuhoa tapahtuneen. Yritän selittää parhaani mukaan olen pahoillani jos ette ymmärrä.

Youtube:

Google chrome:
Kun avaan youtube videon,siine menee 3-4 minuuttia avata,kesken videon netti sekoaa ja heittää ulos.

Mozilla firefox: Ei ongelmaa videoissa paitsi avaamisessa menee se 3-4 minuuttia. Kun yritän ladata videon(teen niitä aina) se näyttää alussa että menee normaalisti,mutta sitten VROOM se menee melkeen päähän ja sanoo errorista,no yritän uudelleen valittaa shockwave flashista,latasin sen uudelleen muutosta EI ole tapahtunut. Tämä tapahtuu kaikissa neteissä.

Grand theft auto 4 :
Laitan levyn sisään ja painan "aloita" ei reagoi mitenkään. :(

useimmat nettisivut kuten. Irc-galleria,nettikaupat. Yms.

Heittää heti ulos,sanoo että netissä on tapahtunut ongelma sitten heittää ulos.

Ja siis käyttöjärjestelmäni on windows vista 32 bittinen service pack 2

Plus. Näyttö on jotenkin zoomannut paljon enemmän kun alussa.

Kerroin tästä äidille mutta hän turvautuu vain ja ainoastaan F Secure paskaan josta ei ole apua paskan vertaa,se on kuin hyttynen pistäisi norsua. Noh joku sano mulle jostain kaspersky jutusta,menin sivulle painoin scan ja heitti pihalle. Sanoin mutsille että ainut ja viimeinen tapa on sitten poistaa kaikki koneelta hän sanoi tähän ehdottomasti EI.

Hänellä on muutenkin stressiä yms. Ja noh.. Minua tämä eniten harmittaa mutta omaa syytähän tämä on. Olen tehnyt jo 3-4 palstaa saamatta apua,OLKAA KILTTEJÄ!

Koneessa on vissiin vielä takuu mutta en tiedä korjaako ne tämän koska tämä on itseaiheutettua(niin mutsi sanoo) ja syyttelee siitä minua vaikka en todella tiedä mitä tapahtui.

Yritettiin sitten eilen ottaa se toinen palomuuri pois,no onnistuihan se mutta muutosta EI ole tapahtunut.
Ja niin. Teen yleensä videoita sony vegasilla yms. Voin editoida mutten ladata youtubeen,se häiritsee minua ÄÄRETTÖMÄSTI.

Olkaa kilttejä hyvät ihmiset auttakaa poikaa hädässä

Olen siis tavallinen käyttäjä en voi tehdä ihmeitä salaa mutsilta,tarvisin salasanan.

4

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla onnistut

      Taito tasosi tekstistä päätellen ei kummoinen. Suosittelen sinua asentamaan käyttiksesi uudestaan koneelle. Ota myös käyttiksen asenuksen jälkeen påivitykset siihe netistä tällä saat koneesi taas jaloilleen

    • Pentti Nelonen

      Huipputurvallinen avaruusajan käyttöjärjestelmä.

      Asentuu lähes itsestään ja on erittäis nopea.

      • Paavo Kolmonen

        asenna siihen Ubuntu siihen ei ole yhtään viruksia ja kaikki ohjelmat on valmiina
        ainostaan jos pelaat paljon uusia pelejä ne ei toimi kun virusimuri Xp ssä.


    • jooop

      Netissä oleva ilmainen Kasperskyn versio löytää viruksia hyvin, mutta ei niitä poista, vaan ne on poistettava jollain muulla ohjelmalla. Kaspersky muistaakseni ei toimi, jos palomuuri on päällä, joten palomuuri on poistettava Kasperskyllä skannattaessa. Jotkut muutkin skannausohjelmat voivat vaatia palomuurin ottamista pois. Skannauksen jälkeen se on AINA muistettava aktivoida.



      Pyydä äitiäsi skannaamaan kone ohjelmalla, joka poistaa virukset ja haitta- ja vakoiluohjelmat:
      http://onecare.live.com/site/fi-fi/default.htm?redir=true
      Voitte skannata myös seuraavalla ohjelmalla:
      http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
      Se poistaa virukset automaattisesti, mutta varoittaa vain vakoilu- ja haittaohjelmista

      Voisit pyytää äitiäsi asentamaan Windowsin WOT -lisäosan (työkalut-palkista) ja/tai AVG link skannerin osoitteesta http://linkscanner.avg.com/.

      Sitten voisit etsiä sivuja, joilla tykkäät käydä, googlen kautta hakemalla ainakin ensimmäisellä kerralla. Silloin saat tietää, onko kyseinen sivu luokiteltu turvalliseksi.

      Ohjauspaneelissa kannattaa olla valittuna tietoturvaohjelmien automaattinen lataus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe