Corvette nöyryytti Porschen

American

Arvostettu autolehti Motor Trend testasi Corvette ZR1:n, Ferrari 599 GTB Fioranon, Porsche GT2:n ja Nissan GT-R:n.

Kierrosajoissa Corvette oli luonnollisesti nopein.

Loppujärjestys:

1. Chevrolet Corvette ZR1
2. Ferrari 599 GTB Fiorano
3. Porsche GT2
4. Nissan GT-R


"the 2009 Chevrolet Corvette ZR1 rules" totesi lehti.

72

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nismo-Ismo

      missä on linkki? Veikkaan että Nissan GTR nöyryytti veten.

    • 87654

      kierrosajoissa? Lehden sivuilta löytyi vain kiihdytyskisa jossa oli nuo autot. Radalla GT2 ja GTR jättää veten kuin pienen paskan.

      • rattipena

      • DOT tires
        rattipena kirjoitti:

        Tässäpä olisi niitä kierrosaikoja RADALLA, jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä. http://en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times

        Linkin perusteella voisi päätellä että Nissan nopein, Porsche seuraava ja Corvette kolmas.


    • Teikäkin rules

      http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

      Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

      "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
      Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

      "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

      Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

      • tapatikos

        Corvette hakkasi 10-0 Porsche 911 GT2:n ja Ferrarit ja Nismot, totesivat ettei Corvettea pysty minikoneilla haastamaan. niinhän se on. Aina ollut. Jo 60-luvulla Corvetteihin sai 560 hv ja Porscheihin alle 200 hv :D Ja voima ja suorituskykyero on lähes yhtä murskaava edelleen!

        Nürrellä Corvetten on kyennyt haastamaan vain Viper, mutta sekin on amerikkalainen urheiluautolegenda. Minimoototri kuplan kopio porsseille nauravat kaikki jotka niitä ovat joutuneet ajamaan.


      • Tsotsikos
        tapatikos kirjoitti:

        Corvette hakkasi 10-0 Porsche 911 GT2:n ja Ferrarit ja Nismot, totesivat ettei Corvettea pysty minikoneilla haastamaan. niinhän se on. Aina ollut. Jo 60-luvulla Corvetteihin sai 560 hv ja Porscheihin alle 200 hv :D Ja voima ja suorituskykyero on lähes yhtä murskaava edelleen!

        Nürrellä Corvetten on kyennyt haastamaan vain Viper, mutta sekin on amerikkalainen urheiluautolegenda. Minimoototri kuplan kopio porsseille nauravat kaikki jotka niitä ovat joutuneet ajamaan.

        linkkiä tähän kuvitteelliseen "testiisi"?

        Entäs, mitä sanot tästä:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • American
        Tsotsikos kirjoitti:

        linkkiä tähän kuvitteelliseen "testiisi"?

        Entäs, mitä sanot tästä:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0810_2009_corvette_zr1_vs_porsche_gt2_vs_ferrari_599_vs_nissan_gtr/index.html

        ja en ole Tapastikos.

        Joo ei Corvette-miehiä kiinnosta Skoda-Porschet joille lähinnä nauretaan. Skoda-Porschessa ei ole edes MINKÄÄNLAISTA fiilistä.

        Käy amis loppuun niin saat joskus hankittua sen Skodan.


      • fgthjkl

      • Weissach
        American kirjoitti:

        http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0810_2009_corvette_zr1_vs_porsche_gt2_vs_ferrari_599_vs_nissan_gtr/index.html

        ja en ole Tapastikos.

        Joo ei Corvette-miehiä kiinnosta Skoda-Porschet joille lähinnä nauretaan. Skoda-Porschessa ei ole edes MINKÄÄNLAISTA fiilistä.

        Käy amis loppuun niin saat joskus hankittua sen Skodan.

        "Käy amis loppuun niin saat joskus hankittua sen Skodan. "

        Jaaha, loppui argumentit kesken, niin piti mennä henkilökohtaisuuksiin. Onneksi koulut, amista korkeammat, on käyty loppuun aikaa sitten. :)


      • ***********
        American kirjoitti:

        http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0810_2009_corvette_zr1_vs_porsche_gt2_vs_ferrari_599_vs_nissan_gtr/index.html

        ja en ole Tapastikos.

        Joo ei Corvette-miehiä kiinnosta Skoda-Porschet joille lähinnä nauretaan. Skoda-Porschessa ei ole edes MINKÄÄNLAISTA fiilistä.

        Käy amis loppuun niin saat joskus hankittua sen Skodan.

        hirveästi ylistäisi mitään Daewoo-Chevrolettia, samaa paskaa eri nimellä. Ai niin, eikös Daewoot muuttunu Chevroleteiksi tuossa pari vuotta sitten? Eli samaa paskaahan ne onkin samalla nimellä.


      • American
        fgthjkl kirjoitti:

        vetessä kyllä mitään fiilistä ole. muistuttaa sisältäkin ihan daewoo, anteeksi chevrolet evandaa.

        karu sisustus eikä mitään neitimäinen kuten Skoda-Porschessa.


      • American
        Weissach kirjoitti:

        "Käy amis loppuun niin saat joskus hankittua sen Skodan. "

        Jaaha, loppui argumentit kesken, niin piti mennä henkilökohtaisuuksiin. Onneksi koulut, amista korkeammat, on käyty loppuun aikaa sitten. :)

        tältä pelleltä, joka linkittää samaa tarinaa ketjusta toiseen.


      • American
        *********** kirjoitti:

        hirveästi ylistäisi mitään Daewoo-Chevrolettia, samaa paskaa eri nimellä. Ai niin, eikös Daewoot muuttunu Chevroleteiksi tuossa pari vuotta sitten? Eli samaa paskaahan ne onkin samalla nimellä.

        myöskään Skoda-Porschea. No nyt on sentään jo vesijäähdytys molemmissa...


      • 3e4wrt
        American kirjoitti:

        karu sisustus eikä mitään neitimäinen kuten Skoda-Porschessa.

        karusta, vaan aivan helvetin rumasta ja halvasta.


      • Red Neck
        3e4wrt kirjoitti:

        karusta, vaan aivan helvetin rumasta ja halvasta.

        Ei kaikkien autojen tarvii olla samanlaisia sisustukseltaan kuin parturikampaajille suunnattu Porsche.
        Muovi on about samanhintaisista kaikissa autoissa. Jos joku hinkkari näkee siinä eroja ja se vielä ratkaisee niin tell me about it!


      • ^^^^^^^^^^
        Red Neck kirjoitti:

        Ei kaikkien autojen tarvii olla samanlaisia sisustukseltaan kuin parturikampaajille suunnattu Porsche.
        Muovi on about samanhintaisista kaikissa autoissa. Jos joku hinkkari näkee siinä eroja ja se vielä ratkaisee niin tell me about it!

        ikävää laittaa autoon pitkälti yli 100 000 euroa ja auto näyttää sisältä Daewoolta ja Ladalta. Rahalla pitää saada myös tyyliä. Tai mitäpä jennkifanaatikot tyylistä tietää kun kaikki jenkit on niin helvetin rumia.


      • nöyryyttävää

      • kauneimpia
        ^^^^^^^^^^ kirjoitti:

        ikävää laittaa autoon pitkälti yli 100 000 euroa ja auto näyttää sisältä Daewoolta ja Ladalta. Rahalla pitää saada myös tyyliä. Tai mitäpä jennkifanaatikot tyylistä tietää kun kaikki jenkit on niin helvetin rumia.

        oli sitten kyse autoista tai naisista. Porschet ovat helvetin rumia.


      • jopa...
        nöyryyttävää kirjoitti:

        lähtee ihan eri suuntaan ku tuo niinsanottu ''urheiluauto''
        http://www.youtube.com/watch?v=46qJlbtPGYc

        Porschekin tuolle Corvetelle mutta kun tulee mutkia eteen niin Porschesta ei ole vastusta.


      • toinen tyttärestä
        kauneimpia kirjoitti:

        oli sitten kyse autoista tai naisista. Porschet ovat helvetin rumia.

        No toinen tykkää aidistä ja toinen tyttärestä. Jenkkinaiset on kauniita, jos tykkää vahvasti ylipainoisista hamburilasen vääntäjistä. Makuja on monia. Stereotyyppinen jenkkimuija on 160cm pitkä ja painaa n. 100kg. Jenkkiautot ovat muotoilultaan myöskin hyvin "jenkkiläisiä". Eli jos tykkää sen tyyppisestä, niin mikäs siinä. Itseäni ja suurinta osaa muita kuluttajia miellyttää enemmän tuo porschen ajaton design.


      • Vette on yliarvostettu
        jopa... kirjoitti:

        Porschekin tuolle Corvetelle mutta kun tulee mutkia eteen niin Porschesta ei ole vastusta.

        ja seliseliseli,kato niitä wikipedian kierrosaikoja siellä vanhalla nurnburgringin radalla kun autoilla on ajettu hiukan enemmän ku pari kierrosta.
        Aika alhaalle täytyy mennä ennenku tulee z06 vastaan.
        Esim.vanhat jenkit:voimaa löytyy mutta kaarre ominaisuudet aivan hanurista ja syvältä,stna kauheita peltilehmiä ja korin pellisaumat ihan miten sattuu,ei ole 10v vanhassa jenkissä mikään erikoinen havainto että metrin matkalla konepellin ja puskurin rako on toisesta päästä 2mm ja toisesta 8mm,todella laadukkaita autoja.


      • pärjää
        Vette on yliarvostettu kirjoitti:

        ja seliseliseli,kato niitä wikipedian kierrosaikoja siellä vanhalla nurnburgringin radalla kun autoilla on ajettu hiukan enemmän ku pari kierrosta.
        Aika alhaalle täytyy mennä ennenku tulee z06 vastaan.
        Esim.vanhat jenkit:voimaa löytyy mutta kaarre ominaisuudet aivan hanurista ja syvältä,stna kauheita peltilehmiä ja korin pellisaumat ihan miten sattuu,ei ole 10v vanhassa jenkissä mikään erikoinen havainto että metrin matkalla konepellin ja puskurin rako on toisesta päästä 2mm ja toisesta 8mm,todella laadukkaita autoja.

        nopeimmalle Corvettelle. Tarkkoja ovat jenkeissä peltisaumatkin. Tyylikkäimpiä autoja mitä löytyy.


      • huh huh
        toinen tyttärestä kirjoitti:

        No toinen tykkää aidistä ja toinen tyttärestä. Jenkkinaiset on kauniita, jos tykkää vahvasti ylipainoisista hamburilasen vääntäjistä. Makuja on monia. Stereotyyppinen jenkkimuija on 160cm pitkä ja painaa n. 100kg. Jenkkiautot ovat muotoilultaan myöskin hyvin "jenkkiläisiä". Eli jos tykkää sen tyyppisestä, niin mikäs siinä. Itseäni ja suurinta osaa muita kuluttajia miellyttää enemmän tuo porschen ajaton design.

        Aika syö Porschen ulkonäön parissa vuodessa. Hirveän näköisiä rumiluksia ovat esim. 924, 928 jne. Kuplan jatkumo 911 kestää jo paremmin aikaa. Sen sijaan lähes kaikki amerikkalaiset ovat kauniita vanhoinakin.
        Naisista jos puhutaan voit katsoa mistä tahansa äänestyksestä TOP 100 listan paljonko siellä on amerikkalaisia ja paljonko saksalaisia.


      • Ei voi mitään
        pärjää kirjoitti:

        nopeimmalle Corvettelle. Tarkkoja ovat jenkeissä peltisaumatkin. Tyylikkäimpiä autoja mitä löytyy.

        mutta paikaltaan tuo GT2:nen lähtee aika rivakasti kun on vielä painavampi ja tehottomampi
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo


      • KumpiKampi
        Ei voi mitään kirjoitti:

        mutta paikaltaan tuo GT2:nen lähtee aika rivakasti kun on vielä painavampi ja tehottomampi
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo

        molemmilla maisemat vaihdu tarvittaessa riittävän rivakasti jos vaan kuljettajalla ajotaidot riittävät.
        Se tuli selväksi että paikaltaan lähtiessä GT2 vie voiton ja lentävällä lähdöllä corvette.
        Taitaa vaan Saksan mottoriteilläkin olla nykypäivänä niin paljon liikennettä että yli 300km/h vauhteihin pääsee harvoin.


    • Ei Skodaa

      tutustukaa valtameren takaisiin faktoihin niin Skoda-Porsche on pelkkä lelu.

      • ,,,,,,,,,

        Corvette on pelkkä paska. Esim. Ruotsin TM testasi radalla molempia ja vette otti turpaan Porschelta lähes 4s/ kierros.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,, kirjoitti:

        Corvette on pelkkä paska. Esim. Ruotsin TM testasi radalla molempia ja vette otti turpaan Porschelta lähes 4s/ kierros.

        äläs moiti Daewoota sehän on Porgelta saanut ohjeet kuin tehä autoja..Porsche on vuosia tarjonnut konsultointipalveluita muille autovalmistajille. Niitä ovat käyttäneet Studebaker, SEAT, Daewoo ja Subaru.


      • Yx lukija
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        äläs moiti Daewoota sehän on Porgelta saanut ohjeet kuin tehä autoja..Porsche on vuosia tarjonnut konsultointipalveluita muille autovalmistajille. Niitä ovat käyttäneet Studebaker, SEAT, Daewoo ja Subaru.

        neuvoja minimoottoristen valmistajilta, varsinkaan Skoda-Porschelta. Nöyryyttää muutenkin tuon Skoda-Porschen mennen tullen.


      • sdfghjkjh
        Yx lukija kirjoitti:

        neuvoja minimoottoristen valmistajilta, varsinkaan Skoda-Porschelta. Nöyryyttää muutenkin tuon Skoda-Porschen mennen tullen.

        Corvette sitten häviää Porschelle jatkuvasti? Vetteä ei edes arvosteta maailmalla.

        Sportwagen - Gesamt
        1. Mercedes SLS AMG
        2. Audi R8
        3. Porsche 911 Carrera/Turbo
        4. Aston Martin DB9/DBS
        5. BMW 6er-Reihe
        6. Audi TT Coupé
        7. Maston Martin V8 Vantge
        7. Ferrari 458 italia
        7. Porsche Cayman
        10. VW Scirocco
        11. Bugatti Veyron
        12. Ferrari 599 GTB Fiorano
        13. Corvette
        13. Lamborghini Murcielago
        15. Lamborghini Gallardo
        15. Maserati Gran Turismo
        17. Nissan GT-R
        18. Jaguar XK
        19. Ferari 612 Scaglietti
        20. Alfa Romeo Brera
        21. Lotus Exige
        22. Lotus Evora
        22. Nissan 370 Z
        22. Peugeot RCZ
        25. Lotus Europa
        25. Mazda RX-8

        http://www.auto-motor-und-sport.de/autokauf/die-besten-autos-2010-die-sieger-bei-den-sportwagen-1705493.html


      • Mersumies..
        sdfghjkjh kirjoitti:

        Corvette sitten häviää Porschelle jatkuvasti? Vetteä ei edes arvosteta maailmalla.

        Sportwagen - Gesamt
        1. Mercedes SLS AMG
        2. Audi R8
        3. Porsche 911 Carrera/Turbo
        4. Aston Martin DB9/DBS
        5. BMW 6er-Reihe
        6. Audi TT Coupé
        7. Maston Martin V8 Vantge
        7. Ferrari 458 italia
        7. Porsche Cayman
        10. VW Scirocco
        11. Bugatti Veyron
        12. Ferrari 599 GTB Fiorano
        13. Corvette
        13. Lamborghini Murcielago
        15. Lamborghini Gallardo
        15. Maserati Gran Turismo
        17. Nissan GT-R
        18. Jaguar XK
        19. Ferari 612 Scaglietti
        20. Alfa Romeo Brera
        21. Lotus Exige
        22. Lotus Evora
        22. Nissan 370 Z
        22. Peugeot RCZ
        25. Lotus Europa
        25. Mazda RX-8

        http://www.auto-motor-und-sport.de/autokauf/die-besten-autos-2010-die-sieger-bei-den-sportwagen-1705493.html

        Mersu se on auto, miksei Porsse pärjää??? Unkarilainen Audikin edellä...


      • ???????????????
        sdfghjkjh kirjoitti:

        Corvette sitten häviää Porschelle jatkuvasti? Vetteä ei edes arvosteta maailmalla.

        Sportwagen - Gesamt
        1. Mercedes SLS AMG
        2. Audi R8
        3. Porsche 911 Carrera/Turbo
        4. Aston Martin DB9/DBS
        5. BMW 6er-Reihe
        6. Audi TT Coupé
        7. Maston Martin V8 Vantge
        7. Ferrari 458 italia
        7. Porsche Cayman
        10. VW Scirocco
        11. Bugatti Veyron
        12. Ferrari 599 GTB Fiorano
        13. Corvette
        13. Lamborghini Murcielago
        15. Lamborghini Gallardo
        15. Maserati Gran Turismo
        17. Nissan GT-R
        18. Jaguar XK
        19. Ferari 612 Scaglietti
        20. Alfa Romeo Brera
        21. Lotus Exige
        22. Lotus Evora
        22. Nissan 370 Z
        22. Peugeot RCZ
        25. Lotus Europa
        25. Mazda RX-8

        http://www.auto-motor-und-sport.de/autokauf/die-besten-autos-2010-die-sieger-bei-den-sportwagen-1705493.html

        http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Chevrolet_Corvette/


      • näintänäänkin
        ??????????????? kirjoitti:

        http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Chevrolet_Corvette/

        TopGearissa oli tänään testissä Corvette ZR-1. Clarksonin mielestä, Corveten laatu oli pelkkää kuraa siis muovia, paikat rämisee. Sitten kolmantena koeajopäivänä siitä alkoi putoileen osia, ja neljäntenä päivänä ei suostunut enään käynnistymään:)

        ZR-1 pärjäsi Audi R8 vastaan vaan suoralla, suuren tehon ja muovikuoren ansiosta. Mutkaisella tiellä ei pysynyt Audin perässä olenkaan. Clarksonin mielestä ZR-1 oli mutkaisella osuudella täysin kaamea ajettava. Jotain hyvää ZR-1 puolesta oli se, että täysin järjetön ostaisi sellainen huvikoneen, eli hän itse voisi sellaisen kuitenkin ostaa.

        Vaikka kaikki tuo on ollut ihan odotettavaa Amerikkalaisilta, sieltä on vaikea saada laatua. Vanhoissa letukoissa oli ongelmat vielä suurempia:) tai ne piti vaan kasata uudestaan. Ja olen myös omistanut letukan eli kokemusta on:)

        Tuo USnews kertoo todella paljon autosta:) eli lähinnä amerikkalaisten testit on tehty jenkkilasit päässä.


      • ....................
        näintänäänkin kirjoitti:

        TopGearissa oli tänään testissä Corvette ZR-1. Clarksonin mielestä, Corveten laatu oli pelkkää kuraa siis muovia, paikat rämisee. Sitten kolmantena koeajopäivänä siitä alkoi putoileen osia, ja neljäntenä päivänä ei suostunut enään käynnistymään:)

        ZR-1 pärjäsi Audi R8 vastaan vaan suoralla, suuren tehon ja muovikuoren ansiosta. Mutkaisella tiellä ei pysynyt Audin perässä olenkaan. Clarksonin mielestä ZR-1 oli mutkaisella osuudella täysin kaamea ajettava. Jotain hyvää ZR-1 puolesta oli se, että täysin järjetön ostaisi sellainen huvikoneen, eli hän itse voisi sellaisen kuitenkin ostaa.

        Vaikka kaikki tuo on ollut ihan odotettavaa Amerikkalaisilta, sieltä on vaikea saada laatua. Vanhoissa letukoissa oli ongelmat vielä suurempia:) tai ne piti vaan kasata uudestaan. Ja olen myös omistanut letukan eli kokemusta on:)

        Tuo USnews kertoo todella paljon autosta:) eli lähinnä amerikkalaisten testit on tehty jenkkilasit päässä.

        Ja mun mielestä tuo Clarkson on pelkkä pelle ja koko ohjelma kuraa. Uskot nähtävästi myös Lumikkiin ja 7 kääpiöön..Onks jenkkisotilaat painanu sua niillä sotilasleireillä anukseen kun noin ahistaa...


      • näin..
        .................... kirjoitti:

        Ja mun mielestä tuo Clarkson on pelkkä pelle ja koko ohjelma kuraa. Uskot nähtävästi myös Lumikkiin ja 7 kääpiöön..Onks jenkkisotilaat painanu sua niillä sotilasleireillä anukseen kun noin ahistaa...

        Taitaa jotain ahdistaa viel enemmän (heh). Itse kirjoitan puolueettomasti, jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen. Corvette on tehty tietyillä ehdoilla, ja on mitä on. Ei se tee siitä mitään super-autoa silti. Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne.. Koska silti minusta kaikki ne ovat vaan; neljällä pyörällä kulkevia koneita. Amerikkalaisten normit ovat ihan erilaisia mitä täällä euroopassa. Siksi siellä on tekniikka vahentunutta jne. Kuitenkin tulee vielä se päivä, että nämä kulkineet ovat kaikki historiaa. Jokainen voi valita kulkupelinsä itse. Itse en tule ajamaan Corvettea, taikka Porshea taikka mitään muutakaan urheilu-autoa kun en tee sellaisella yhtään mitään. Koe ajaa voisin kylläkin.


      • ristus mikä pönttö
        näin.. kirjoitti:

        Taitaa jotain ahdistaa viel enemmän (heh). Itse kirjoitan puolueettomasti, jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen. Corvette on tehty tietyillä ehdoilla, ja on mitä on. Ei se tee siitä mitään super-autoa silti. Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne.. Koska silti minusta kaikki ne ovat vaan; neljällä pyörällä kulkevia koneita. Amerikkalaisten normit ovat ihan erilaisia mitä täällä euroopassa. Siksi siellä on tekniikka vahentunutta jne. Kuitenkin tulee vielä se päivä, että nämä kulkineet ovat kaikki historiaa. Jokainen voi valita kulkupelinsä itse. Itse en tule ajamaan Corvettea, taikka Porshea taikka mitään muutakaan urheilu-autoa kun en tee sellaisella yhtään mitään. Koe ajaa voisin kylläkin.

        Ei tehdä euroopassa urheiluautoja isolla koneella? No mikä on iso kone. Ainakin OIKEITA urheiluautoja tehdään isoilla koneilla esim Lambo 6 litraa v12 kulutus 20 litraa 100 http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Diablo..http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Murciélago Ferrari tuossa esimerkkinä yksi sekin 6 litrainen http://sv.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano , Audi r8 v10, Bugatti w16 8 litraa 1000hv.. Ota nyt pikkusen selvää ennen kuin päästät tollasia suustas. Sä taidat pitää urheiluautoina Escort sport 1300 ja jotain Golf gti, tä. Katso nyt ekaksi netistä vähän koneiden tietoja ja kokoja ennen kuin möläyttelet. Euroopassa tehdään muitakin urheiluautoja kuin boxeri koneista Porssea. Kaikkien todellisten urheiluautojen koneiden koot on yli 5 litraa. Se mikä on Vette tai ei ole ei paljoa kiinnosta, itse en osta minkäälaista urheiluautoa koska moottoripyörät kiinnostavat enemmän.


      • ---------
        ristus mikä pönttö kirjoitti:

        Ei tehdä euroopassa urheiluautoja isolla koneella? No mikä on iso kone. Ainakin OIKEITA urheiluautoja tehdään isoilla koneilla esim Lambo 6 litraa v12 kulutus 20 litraa 100 http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Diablo..http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Murciélago Ferrari tuossa esimerkkinä yksi sekin 6 litrainen http://sv.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano , Audi r8 v10, Bugatti w16 8 litraa 1000hv.. Ota nyt pikkusen selvää ennen kuin päästät tollasia suustas. Sä taidat pitää urheiluautoina Escort sport 1300 ja jotain Golf gti, tä. Katso nyt ekaksi netistä vähän koneiden tietoja ja kokoja ennen kuin möläyttelet. Euroopassa tehdään muitakin urheiluautoja kuin boxeri koneista Porssea. Kaikkien todellisten urheiluautojen koneiden koot on yli 5 litraa. Se mikä on Vette tai ei ole ei paljoa kiinnosta, itse en osta minkäälaista urheiluautoa koska moottoripyörät kiinnostavat enemmän.

        Ferrari F430 ei ole oikea urheiluauto kun siinä ei ole yli 5 litranen? Just.


      • SUURIN OSA ON YLI 5
        --------- kirjoitti:

        Ferrari F430 ei ole oikea urheiluauto kun siinä ei ole yli 5 litranen? Just.

        Varmasti löytyy myös alle 5 litraisia urheiluautoja oletko kuullut että poikkeukset vahvistaa säännön. SUURIN OSA ON YLI 5 LITRAISIA eli pannaan sulle vielä nuija toisenkin kerran että tajuat SUURIN OSA ON YLI 5 LITRAISIA ...


      • Katalysaattori
        näin.. kirjoitti:

        Taitaa jotain ahdistaa viel enemmän (heh). Itse kirjoitan puolueettomasti, jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseen. Corvette on tehty tietyillä ehdoilla, ja on mitä on. Ei se tee siitä mitään super-autoa silti. Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne.. Koska silti minusta kaikki ne ovat vaan; neljällä pyörällä kulkevia koneita. Amerikkalaisten normit ovat ihan erilaisia mitä täällä euroopassa. Siksi siellä on tekniikka vahentunutta jne. Kuitenkin tulee vielä se päivä, että nämä kulkineet ovat kaikki historiaa. Jokainen voi valita kulkupelinsä itse. Itse en tule ajamaan Corvettea, taikka Porshea taikka mitään muutakaan urheilu-autoa kun en tee sellaisella yhtään mitään. Koe ajaa voisin kylläkin.

        Saman kokoisil koneil tehhään euroautoki. Karselin noit fefei ja muit merkkei ja kaikis niis on isohkot myllyt ja saastuttaa saman ko Vettekin.. Tiesikkö et katit tuli ekana jenkeis pakollisiks sillo ei euroopas tietty viel sellasist mitään, eli v 72 catista tuli pakollinen californiassa


      • .........
        SUURIN OSA ON YLI 5 kirjoitti:

        Varmasti löytyy myös alle 5 litraisia urheiluautoja oletko kuullut että poikkeukset vahvistaa säännön. SUURIN OSA ON YLI 5 LITRAISIA eli pannaan sulle vielä nuija toisenkin kerran että tajuat SUURIN OSA ON YLI 5 LITRAISIA ...

        että suurimmassa osassa on nykyään alle 5 litranen. Tässä muutama:

        Ferrari California
        Ferrari 458
        Ferrari F430
        Porsche 911/ Turbo/ GT3/ GT2
        Porsche Cayman S
        Lotus Elise
        Audi R8 V8
        Nissan GT-R
        Maserat GT S

        Opettele keskustelemaan asiallisesti, se että nimittelet heti toisia idiootiksi kuvastaa vain sitä että olet iältäsi 13-16.


      • EuroCar
        ristus mikä pönttö kirjoitti:

        Ei tehdä euroopassa urheiluautoja isolla koneella? No mikä on iso kone. Ainakin OIKEITA urheiluautoja tehdään isoilla koneilla esim Lambo 6 litraa v12 kulutus 20 litraa 100 http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Diablo..http://sv.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Murciélago Ferrari tuossa esimerkkinä yksi sekin 6 litrainen http://sv.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano , Audi r8 v10, Bugatti w16 8 litraa 1000hv.. Ota nyt pikkusen selvää ennen kuin päästät tollasia suustas. Sä taidat pitää urheiluautoina Escort sport 1300 ja jotain Golf gti, tä. Katso nyt ekaksi netistä vähän koneiden tietoja ja kokoja ennen kuin möläyttelet. Euroopassa tehdään muitakin urheiluautoja kuin boxeri koneista Porssea. Kaikkien todellisten urheiluautojen koneiden koot on yli 5 litraa. Se mikä on Vette tai ei ole ei paljoa kiinnosta, itse en osta minkäälaista urheiluautoa koska moottoripyörät kiinnostavat enemmän.

        Onko kaverilla lukihäiriö "Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne." Siis yleensä, ei se tarkoita sitä että eikö eurooppalaisia autoja olisi myös isomilla koneilla. Taitaa olla tekstin ymmärryksessä ongelmia. Tarkoitin että on tietynlaisia syitä miksi euroopassa tehdään mieluummin pienemillä moottoreilla urheiluautoja, ja jenkeissä isomilla koneilla. Kannattaa tutustua autohistoriaan, niin ymmärtää nämä asiat paremmin.


      • faktaa..............
        ......... kirjoitti:

        että suurimmassa osassa on nykyään alle 5 litranen. Tässä muutama:

        Ferrari California
        Ferrari 458
        Ferrari F430
        Porsche 911/ Turbo/ GT3/ GT2
        Porsche Cayman S
        Lotus Elise
        Audi R8 V8
        Nissan GT-R
        Maserat GT S

        Opettele keskustelemaan asiallisesti, se että nimittelet heti toisia idiootiksi kuvastaa vain sitä että olet iältäsi 13-16.

        Yli 5 litraa.
        Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic
        4.2 FSI 301 301 4,6 4,6 14,6 13,6 349 325
        5.2 FSI 316 316 3,9 3,9 14,7 13,7 351 327 Nissan on japanilainen , voin olla väärässäkin. Maserat merkkistä autoa ei valmisteta sen sijaan Maserati löytyy ja silläkin yli 5 litrainen kone.

        The MC12 sports a 232 kilogram (511 lb), six-litre (5,998 cc/366 cu in) Enzo Ferrari-derived V12 engine, mounted at 65°.[14] Each cylinder has four valves, lubricated via a dry sump system, and a compression ratio of 11.2:1.[4] These combine to provide a maximum torque of 652 newton metres (481 lbf·ft) at 5500 rpm and a maximum power of 465 kilowatts (632 PS/621 bhp) at 7500 rpm.[4] The redline rpm is indicated at 7500—despite being safe up to 7700—whereas the Enzo has redline at 8200 rpm.[1] Voisit ehkä laittaa tänne seuraavaksi kaikkien mielestäsi urheiluautojen heikoimmat tehot ja moottorit ollaksesi oikeassa esim Mg 1,7 litre, Cortina Gt 1500, Escort Gt 1300, Sunbeam Avenger Sunbeam Stiletto yms yms yms


      • ...........
        faktaa.............. kirjoitti:

        Yli 5 litraa.
        Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic
        4.2 FSI 301 301 4,6 4,6 14,6 13,6 349 325
        5.2 FSI 316 316 3,9 3,9 14,7 13,7 351 327 Nissan on japanilainen , voin olla väärässäkin. Maserat merkkistä autoa ei valmisteta sen sijaan Maserati löytyy ja silläkin yli 5 litrainen kone.

        The MC12 sports a 232 kilogram (511 lb), six-litre (5,998 cc/366 cu in) Enzo Ferrari-derived V12 engine, mounted at 65°.[14] Each cylinder has four valves, lubricated via a dry sump system, and a compression ratio of 11.2:1.[4] These combine to provide a maximum torque of 652 newton metres (481 lbf·ft) at 5500 rpm and a maximum power of 465 kilowatts (632 PS/621 bhp) at 7500 rpm.[4] The redline rpm is indicated at 7500—despite being safe up to 7700—whereas the Enzo has redline at 8200 rpm.[1] Voisit ehkä laittaa tänne seuraavaksi kaikkien mielestäsi urheiluautojen heikoimmat tehot ja moottorit ollaksesi oikeassa esim Mg 1,7 litre, Cortina Gt 1500, Escort Gt 1300, Sunbeam Avenger Sunbeam Stiletto yms yms yms

        noita alle 5 litrasia euro urheiluautoja löytyy kuin yli 5 litrasia, se on faktaa se.


      • ........
        faktaa.............. kirjoitti:

        Yli 5 litraa.
        Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic Man. R tronic
        4.2 FSI 301 301 4,6 4,6 14,6 13,6 349 325
        5.2 FSI 316 316 3,9 3,9 14,7 13,7 351 327 Nissan on japanilainen , voin olla väärässäkin. Maserat merkkistä autoa ei valmisteta sen sijaan Maserati löytyy ja silläkin yli 5 litrainen kone.

        The MC12 sports a 232 kilogram (511 lb), six-litre (5,998 cc/366 cu in) Enzo Ferrari-derived V12 engine, mounted at 65°.[14] Each cylinder has four valves, lubricated via a dry sump system, and a compression ratio of 11.2:1.[4] These combine to provide a maximum torque of 652 newton metres (481 lbf·ft) at 5500 rpm and a maximum power of 465 kilowatts (632 PS/621 bhp) at 7500 rpm.[4] The redline rpm is indicated at 7500—despite being safe up to 7700—whereas the Enzo has redline at 8200 rpm.[1] Voisit ehkä laittaa tänne seuraavaksi kaikkien mielestäsi urheiluautojen heikoimmat tehot ja moottorit ollaksesi oikeassa esim Mg 1,7 litre, Cortina Gt 1500, Escort Gt 1300, Sunbeam Avenger Sunbeam Stiletto yms yms yms

        Otetaan nettiautosta uudet autot ja niistä valitaan coupet joiden moottorin tilavuus on 3-5 litraa vs 5 litraa ->

        Tässä tulokset kaikki maat mukaan laskettuna ja joita myydään suomessa:

        3-5 litraset: 80 kpl
        yli 5 litraset: 21 kpl


      • nettiauto hahhahhah
        ........ kirjoitti:

        Otetaan nettiautosta uudet autot ja niistä valitaan coupet joiden moottorin tilavuus on 3-5 litraa vs 5 litraa ->

        Tässä tulokset kaikki maat mukaan laskettuna ja joita myydään suomessa:

        3-5 litraset: 80 kpl
        yli 5 litraset: 21 kpl

        No ota siihen pikatestiisi nettiautosta niitä oikeita eurooppalaisia URHEUKUAUTOJA. Kysynkin montako Bugattia Ferraria Lamborghinia Audin r8 Vetteä, Maseratia , Lotusta yms on myynnissä. Ota sinä nettiautosta uudet Coupet ja valitse niistä montako alle 2 litraista ja montako yli 6 litraista on.. Tulos saattaa olla alle 2 litraiset 400kpl ja yli 6 litraiset 1 . Voi ristus näitä idiootteja..


      • ksjajahsue
        ........... kirjoitti:

        noita alle 5 litrasia euro urheiluautoja löytyy kuin yli 5 litrasia, se on faktaa se.

        Saatanan idiootti ei kysymys ole kumpia on enemmän vaan siitä että eurooppalaisetkin oikeat urheiluautot ovat moottoriltaan isoja yleensä yli 5 litraisia. Nuo eurourheiluautot maksavat saman tai enemmän kuin vette kuluttavat saman tai enemmän, ovat yhtä turhia, ja yhtä epäkäytännöllisiä. Tuosta on kyse "Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus" Jos esim Veten kone on esim 6 litrainen v8 niin se on älyttömän iso, jos Audin kone on 5,2 litrainen v10 niin se ei ole älyttömän iso, tajuatko vai pitääkö vääntää rautalangasta.. Toinen esimerkki Veten kone n6 litraa kuluttaa 10l sadalla ja älyttömän kova saastuttamaan ja kuluttamaan, Ferrarin 4,2 kone kuluttaa 20 litraa sadalla niin se ei saastuta eikä kuluta, Niinkö? Siinä faktaa veten kulutuksesta http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/ecotest/?x2619255=2641745


      • ---------
        nettiauto hahhahhah kirjoitti:

        No ota siihen pikatestiisi nettiautosta niitä oikeita eurooppalaisia URHEUKUAUTOJA. Kysynkin montako Bugattia Ferraria Lamborghinia Audin r8 Vetteä, Maseratia , Lotusta yms on myynnissä. Ota sinä nettiautosta uudet Coupet ja valitse niistä montako alle 2 litraista ja montako yli 6 litraista on.. Tulos saattaa olla alle 2 litraiset 400kpl ja yli 6 litraiset 1 . Voi ristus näitä idiootteja..

        kaikki eurooppalaiset tuotanossa olevat urheiluautot missä on yli 5 litran moottori.

        Tässä listaa alle 5 litrasista

        1. Ferrari California
        2. Ferrari 458
        3. Ferrari F430
        4. Porsche 911/911 S
        5. Porsche 911 Turbo
        6. Porsche 911 GT3
        7. Porsche 911 GT2
        8. Porsche Cayman S
        9. Porsche Cayman
        10. Porsche Boxster
        11. Porsche Boxster S
        12. Lotus Elise
        13. Lotus Evora
        14. Lotus Exige
        15. Audi R8 V8
        16. Maserati GT S
        17. Audi TT RS
        18. Maserati Gransport
        19. Opel GT
        20. BMW Z4 35i
        21. Jaguar XK R
        22. Alfa Romeo Brera V6
        23. Audi S5 Coupe
        24. BMW M3 Coupe

        Et taida kyetä listaamaan sitä yli 5 litrasten listaa, meinaan vaan kun keskityt enemmän paskan jauhamiseen ja toisten mollaamiseen.


      • .................
        --------- kirjoitti:

        kaikki eurooppalaiset tuotanossa olevat urheiluautot missä on yli 5 litran moottori.

        Tässä listaa alle 5 litrasista

        1. Ferrari California
        2. Ferrari 458
        3. Ferrari F430
        4. Porsche 911/911 S
        5. Porsche 911 Turbo
        6. Porsche 911 GT3
        7. Porsche 911 GT2
        8. Porsche Cayman S
        9. Porsche Cayman
        10. Porsche Boxster
        11. Porsche Boxster S
        12. Lotus Elise
        13. Lotus Evora
        14. Lotus Exige
        15. Audi R8 V8
        16. Maserati GT S
        17. Audi TT RS
        18. Maserati Gransport
        19. Opel GT
        20. BMW Z4 35i
        21. Jaguar XK R
        22. Alfa Romeo Brera V6
        23. Audi S5 Coupe
        24. BMW M3 Coupe

        Et taida kyetä listaamaan sitä yli 5 litrasten listaa, meinaan vaan kun keskityt enemmän paskan jauhamiseen ja toisten mollaamiseen.

        Haista paska, listaa sinä mitkä niistä kuluttavat ja saastuttavat vähemmän kuin Vette ja ovat turvallisempia.Esim Audin r8 v10 on yli 5 litraa samoin kuin Bugatin veyron ja monen monet muut. Tuollaiset Opelin Gt eivät ole mitään oikeita urheiluautoja tai sitten ovat myös 4 ja 6 koneiset transamit. Bmw coupe Urheiluauto, hahahahah Taitaa myös Fiat ritmo sport olla urheiluauto hahahahah Alfa romeo urheiluauto, lähinnä kasa ruostetta


      • ????????????????????
        --------- kirjoitti:

        kaikki eurooppalaiset tuotanossa olevat urheiluautot missä on yli 5 litran moottori.

        Tässä listaa alle 5 litrasista

        1. Ferrari California
        2. Ferrari 458
        3. Ferrari F430
        4. Porsche 911/911 S
        5. Porsche 911 Turbo
        6. Porsche 911 GT3
        7. Porsche 911 GT2
        8. Porsche Cayman S
        9. Porsche Cayman
        10. Porsche Boxster
        11. Porsche Boxster S
        12. Lotus Elise
        13. Lotus Evora
        14. Lotus Exige
        15. Audi R8 V8
        16. Maserati GT S
        17. Audi TT RS
        18. Maserati Gransport
        19. Opel GT
        20. BMW Z4 35i
        21. Jaguar XK R
        22. Alfa Romeo Brera V6
        23. Audi S5 Coupe
        24. BMW M3 Coupe

        Et taida kyetä listaamaan sitä yli 5 litrasten listaa, meinaan vaan kun keskityt enemmän paskan jauhamiseen ja toisten mollaamiseen.

        "Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne" Jenkeissä tehdään Vette ja Viper joissa on yli 6 litrainen kone. Euroopasta löytyy takuulla yhtä monta merkkiä.


      • ---------
        ................. kirjoitti:

        Haista paska, listaa sinä mitkä niistä kuluttavat ja saastuttavat vähemmän kuin Vette ja ovat turvallisempia.Esim Audin r8 v10 on yli 5 litraa samoin kuin Bugatin veyron ja monen monet muut. Tuollaiset Opelin Gt eivät ole mitään oikeita urheiluautoja tai sitten ovat myös 4 ja 6 koneiset transamit. Bmw coupe Urheiluauto, hahahahah Taitaa myös Fiat ritmo sport olla urheiluauto hahahahah Alfa romeo urheiluauto, lähinnä kasa ruostetta

        kykene asialliseen keskusteluun. No mitä nyt sinunlaiselta teniltä voikaan odottaa. Listaa nyt ne yli 5 litraset eurooppalaiset urheiluautot äläkä soita suuta.


      • ++++++++++++++++++
        --------- kirjoitti:

        kykene asialliseen keskusteluun. No mitä nyt sinunlaiselta teniltä voikaan odottaa. Listaa nyt ne yli 5 litraset eurooppalaiset urheiluautot äläkä soita suuta.

        Et nähtävästi ollnekaan tajua mistä on kyse saatanan pelle.. Listaa sinä Kumpia Urheiluautoja tehdään enemmän isoilla moottoreilla, Jenkkejä vai euroja saatanan dementikko, tästä on kyse,"Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne"


      • -ihmettelijä-
        --------- kirjoitti:

        kykene asialliseen keskusteluun. No mitä nyt sinunlaiselta teniltä voikaan odottaa. Listaa nyt ne yli 5 litraset eurooppalaiset urheiluautot äläkä soita suuta.

        kykene ymmärtämään mistä on kyse. "Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne


      • sdfghgfd
        -ihmettelijä- kirjoitti:

        kykene ymmärtämään mistä on kyse. "Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne

        Olet se sama häirikkö joka aina päivystää täällä. Sen huomaa siitä kun vastaat aina pari kertaa samaan viestiin. Heheehee!!


      • ))))))))))))))))))))
        sdfghgfd kirjoitti:

        Olet se sama häirikkö joka aina päivystää täällä. Sen huomaa siitä kun vastaat aina pari kertaa samaan viestiin. Heheehee!!

        Tuotako kysyttiin, vastaa vain siihen mitä kysytään tai pidä pääsi kiinni, päivystäjä.


      • sama ku äsken
        )))))))))))))))))))) kirjoitti:

        Tuotako kysyttiin, vastaa vain siihen mitä kysytään tai pidä pääsi kiinni, päivystäjä.

        Näyttäis ettet tajua kysymystä vaikka se esitetäis sinulle 100 kertaa kymmenellä viestillä heehe heehe


      • -------
        sama ku äsken kirjoitti:

        Näyttäis ettet tajua kysymystä vaikka se esitetäis sinulle 100 kertaa kymmenellä viestillä heehe heehe

        Taas teit sen! HAHAHAHAHAAAAAA!!!!


      • ...................

        "Monet tekijät pitää ottaa huomioon, kun aletaan rakentamaan urheilu-autoa. Euroopassa ei tehdä autoja, älyttömän suurella koneella (yleensä) jne. Koska siihen vaikutta aika monikin asia; päästöt (eu-normit), polttoaineen hinta, turvallisuus jne


      • rivendelll
        Katalysaattori kirjoitti:

        Saman kokoisil koneil tehhään euroautoki. Karselin noit fefei ja muit merkkei ja kaikis niis on isohkot myllyt ja saastuttaa saman ko Vettekin.. Tiesikkö et katit tuli ekana jenkeis pakollisiks sillo ei euroopas tietty viel sellasist mitään, eli v 72 catista tuli pakollinen californiassa

        Katalysaattori Buick -75, 3-tie katalysaattori Volvo -76...


      • KAX lukija
        Yx lukija kirjoitti:

        neuvoja minimoottoristen valmistajilta, varsinkaan Skoda-Porschelta. Nöyryyttää muutenkin tuon Skoda-Porschen mennen tullen.

        Mutta käyttää Lotuksen palveluja!


    • Raymonds

      Corvette voitti aika selkeesti kyllä noi muut. Ferrarikin meni Porschen supermalli 911 GT2:n edelle, selittyy varmaan sillä että Ferrarissa sentään oikean moottorin kokoinen kone, ei mikään naurettava naisten cityautojen kokoinen kone kuten toi porssen nuhapumppu 3.8 litranen. Hävettäisi ajaa tollasella..

      • ....

        Sain perhana melkoset naurut, kun taas luki tätä kauheeta väittelyä autoista, joita täällä kirjoittavista tuskin kellään on saati sitten mitään noista halvemmistakaan kuten tuo Opel GT, sillä kukaan tuskin hankkisi sitä, koska sen kanssa eläminen voisi tulla hankalahkoksi. Ja tuo koneen litrakoon kasvattaminen on vain niin äärettömän turhaa, sillä samoja tehoja saadaan jo muuttamalla pienempää konetta ja sen komponentteja radikaalisti tai ahtamalla. Esim. Porsche Turbo ja GT2 sekä GT2 RS eivät tarvitse litroja yhtään lisää kiitos äärimmäisen loistavien muuttuva geometristen turbojen, joissa lapakulma muuttuu. Niissä kun ei viivettä ole kokemusta löytyy. On se melkone nykäsy, kun lähtee paikoiltaa täyskiihdytykseen Porsche Turbolla se millä mentiin oli 997- malli ja voin taata, että vei sataseen sen alle neljä sekuntia. Hieno peli ei voi muuta sanoa. Varsinkin kun ei kauhein usein pääse nauttimaan moisesta tykityksestä. Siksi itsellä onkin iso kyykky moottoripyörä hakusessa, sillä kun saisi kokea suhteellisen halvalla älytöntä kiihtyvyytta. Onhan siinäkin vain litranen kone... Ja tuohon vielä kun joku mainitsi Bugatti Veyronin niin olen sitä mieltä ettei se ole mitään verrattuna legendaariseen Mclaren F1:n. Bugatti vain on niin yliampuva ja aivan liian vähän nopeampi neljine turboineen ja kymmenine välijäähdyttäjineen. Ja silti juuri 20Km/h nopeempi vaikka ikäeroakin on yli kymmenen vuotta. Että näin


    • Janis

      Kyllä Corvette on paras ja naistakin saa, useampaakin. B)

      • ffffffffffffffffffff

        Aika surullinen tapaus olet, jos auton tarvitset naisen saamiseen.
        Millä tavoin vette on paras mielestäsi, kun perustelusi olivat aika heikot viestissäsi?


    • Tapastikos

      Corvette on huomattavasti minimoottori-Porscheja nopeampi. Noloa sinänsä Porscheille, GM:n inssit vaan ovat taitavampia suunnittelemaan (mm. ZR-1 Corvettessa yli 700 Nm vääntöä ja lähes 700hv=lukuja joista Porschella voidaan vain haaveilla)! Amerikan voima on mahtava!

      • ffffffffffffffffffff

        Oikeasti on hauskaa lukea textejäsi, hyvääö huumoria, jatka samalla tasolla....


    • Janis

      "Aika surullinen tapaus olet, jos auton tarvitset naisen saamiseen.
      Millä tavoin vette on paras mielestäsi, kun perustelusi olivat aika heikot viestissäsi?"

      No sinähän vasta tapaus olet, sanoin että corvette on paras ja saan naistakin eivät ne liity toisiinsa. Selvästi olet kahdehtiva corolla paska joka luulee että autot liittyvät jotenkin panemiseen ja kateellisana katselet kuin minä, panomies hoidan sunkin muijas kun käyt siellä kaatopaikalla töissä.

      • ffffffffffffffffffff

        Sanoit näin:
        "Kyllä Corvette on paras ja naistakin saa, useampaakin."

        Kyllähän tuossa selkeästi yhdistät nuo asiat toisiinsa.
        Et kuitenkaan osannut perustella miksi vette on mielestäsi paras?

        Hauskaa on tällä palstalla se, että jos esittää hiukan eriävää ja saati kysyvän mielipiteen, niin leimataan heti tojo kuskiksi.
        Muutoinkin tuollainen naurettava uhoaminen on turhaa, jos ei ole argumentteja muunlaiseen keskusteluun.


      • EsperadoSantos.
        ffffffffffffffffffff kirjoitti:

        Sanoit näin:
        "Kyllä Corvette on paras ja naistakin saa, useampaakin."

        Kyllähän tuossa selkeästi yhdistät nuo asiat toisiinsa.
        Et kuitenkaan osannut perustella miksi vette on mielestäsi paras?

        Hauskaa on tällä palstalla se, että jos esittää hiukan eriävää ja saati kysyvän mielipiteen, niin leimataan heti tojo kuskiksi.
        Muutoinkin tuollainen naurettava uhoaminen on turhaa, jos ei ole argumentteja muunlaiseen keskusteluun.

        Vette (ZR-1) on 911:stä tehokkaampi ja väännökkäämpi, huippunopeus kovempi ja kiihtyvyys kovempi. Myös radalla nopeampi kuin 911, noloa kyllä, jopa Saksan radoilla nopeampi!

        Ja muut Porschen mallithan ovat vielä hitaampia, kuten Gayman yms. Onko tuohon mitään lisättävää enää?


      • 911 turbo
        EsperadoSantos. kirjoitti:

        Vette (ZR-1) on 911:stä tehokkaampi ja väännökkäämpi, huippunopeus kovempi ja kiihtyvyys kovempi. Myös radalla nopeampi kuin 911, noloa kyllä, jopa Saksan radoilla nopeampi!

        Ja muut Porschen mallithan ovat vielä hitaampia, kuten Gayman yms. Onko tuohon mitään lisättävää enää?

        Ja sinulla nähtävästi on tuollainen Vette.. Onnittelut.. Minulla on 911 turbo n.370kw , hyvin olen ehtinyt paikasta toiseen..0-100 noin kolme ja puoli sekuntia huiput yli 300km/h... Rataautot sitten erikseen.


    • Pure jenkki

      Aika monet jenkkien kannattajat mainostavat autoaan sokeasti ja paljolti tunnepohjalta. Muita autoja morkataan. "Tässä se on kovin jenkki, iso mylly ku Kenwoodin pullakoneessa, jää naapurin Skoda valoihin." Esim. Vette on varmasti monissa asioissa hyvä ja jossain paraskin, mutta makuja ja ominaisuuksia on monia! Pelkkä moottorin koko ja hetkellinen voima ei ratkaise kaikkea. Itse pidän esimerkiksi Porschen kaarreominaisuuksista sopivan mutkaisilla maanteillä, ohjauksen tarkkuudesta, jarruista, muotoilusta jne. Tehoakin on tarpeeksi Suomen teille, harvoin voi oikein täysillä päästellä ilman sakkojen tai kortin kortin menetyksen uhkaa..

      • Olisit lähteny mukaa

        "Porschen kaarreominaisuuksista sopivan mutkaisilla maanteillä, ohjauksen tarkkuudesta, jarruista, muotoilusta jne. Tehoakin on tarpeeksi Suomen teille, harvoin voi oikein täysillä päästellä ilman sakkojen tai kortin kortin menetyksen uhkaa.."

        Sittenhän porsse sopii sinulle. Mutta Corvetella et voi päästellä koskaan ilman kortin menetyksen uhkaa. Panomiehen peli, riskinottajan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe