Teloin ranteeni pahasti talvella, ja kipsin kannattelun ym. seurauksena sain lisäriesaksi pahan kyynärhermon pinnetilan. Nyt olen leikkausjonossa kärsittyäni vaivasta lähes puoli vuotta - hermoratojen sähkötutkimus osoitti, että selvästi tästä on kyse.
Haluaisin kuulla kaikilta. jotka ovat käyneet läpi saman leikkauksen. Oliko niin yksinkertainen kuin voisi olettaa, onnistuiko, ja kauanko toipuminen kesti?
Kyseessä oikeakätisen ihmisen oikea käsi eli aika iso juttu minulle, joten olen aidosti kiinnostunut kaikista saman kokeneiden kommenteista.
Kyynärhermon pinneleikkaus tulossa, kokemuksia?
2
2258
Vastaukset
- tusk......
Itselläni on kärsimyksenä sama vaiva...... Itselläni leikattiin viime kesänä. sitä ennen kärsin leikkausjonossa vajaan vuoden. Leikkaus on aika vaivaton, mutta sen jälkeiset kiputilat ja toipumisaika on yksilöllisiä. Itsellä oli vaikeuksia suoristaa kättä vielä tikkien poiston jälkeenkin viiltävän kivun takia. Särkylääkkeet hieman lievittävät ja kylmää kannattaa pitää turvotuksen estämiseksi. Lääkäriltä saat leikkauksen jälkeen tarkemmat ohjeet onko rajoituksia käden liikuttamiseksi tiettyihin asentoihin ja kuinka kauan.
Valitettavasti joudun myöntämään että kyseessä on sellainen vaiva joka uusiutuu todella helposti ja josta voi saada elinikäisen riesan.
Olen menossa itse kolmen viikon päästä samaiseen leikkaukseen toistamiseen koska vaiva uusiutui. Tämän johdosta toipumisen jälkeen on vielä tiedossa ammatin vaihto ja uudelleen kouluttautuminen.
Mutta toivotaan että pääset mahdollisimman pian leikkaukseen ja toivut siitä hyvin, nopeasti ja kivuttomasti. - narsku74
minulla kans eessä päin leikkuu pelottaa tosi paljon olen 41vuotias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663