hommasin uuden koneen ja asensin siihen F secunda 2009.. hieno mylly on joo.. kerran käytin sitä lepotilassa niin ei mee nettiin enää ampumallakaan.. heti asennuksen jälkeen sillä pääsi vielä nettiin.. ei vissiin tunnista enää modeemia.. ja on kokeiltu motukan eri portteja eikä oo mikään usbi hökötys.. telehell ea501.. jos löytys joku kuka osais tämän ratkoa niin tyytyväinen olisin.. Kiitos jo kaikille vaivautuneille.
modeemi ongelma
itselleenvaaraksi
1
340
Vastaukset
- tätä
Käynnistä modeemi ja tietokone uudeelleen, kokonaan sähköt pois.
Jos ei mene vieläkään nettiin..
Syttyykö LAN ledi kun kytket verkkokaapelin vastaavaan porttiin?
Saako tietokone ip-osoitteen, löytynee ohjauspaneelin kautta verkkoyhteyksistä. Vista-kone?
Pääsetkö modeemin hallintasivuille? 192.168.0.254
Katso f-securen palomuuri asetuksista, että se ei ole luonut blokkausta selaimelle jota käytät. Kokeile jotain toista selainta jos asennettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211