Kuusi viikkoa ennen tätä huomasin olevani väsyneempi, kuin ennen ja olevani herkempi hajuille.
Pari viikkoa ennen tätä huomasin vatsani isontuneen hiukan, koska housut eivät menneet enää kiinni.
Kuitenkaan ei jostain syystä raskautta tullut ajatelleeksi.
Maanantaina alkoi kamalat alavatsakivut ja yhtäkkinen runsas vuoto.
Sama jatkui tiistaina ja vuodon mukana tuli myös paljon "veriklimppejä".
Keskiviikkona kivut jatkuivat ja nostaessani lapseni syliini, tuli kunnon vihlasu ja tuntui kuin iso klöntti olisi valahtanut housuun. Sitä ennen alavatsani oli krampannut.
Vessassa sitten huomasin, että jonkinlainen klöntti sieltä oli tullut, reilun pesäpallon kokoinen.
En sitä sen tarkemmin tutkinut, mutta ilmeisesti se oli sitten alkio/sikiö.
Osaisiko joku kertoa, kuinka pitkällä mahdollisesti raskaus on ollut..?
Yhdet menkat minulla on ollut nyt vuoden sisällä ja ne olivat puoli vuotta sitten.
Niin ja kun tuo vuoto jatkuu vieläkin ja yöllä olin vuotanut TODELLA runsaasti, niin pitäisikö mennä lääkäriin tai jotain..? Vai tyhjentyykö kohtu itsestään?
Km ja alkion/sikiön koko..?
epäonnistunut...
2
751
Vastaukset
- ----------------------------------
katsotaan ultralla ja otetaan verikokeet. Kukaan ei osaa sanoa mahdollisia raskausviikkojasi jos edes olit raskaana, hyytymiä, isojakin kun voi olla muutoinkin.
Miksi et tehnyt testiä? Käytätkö minipillereitä vai mitä ehkäisyä kun sinulla ei ole ollut kuin yhdet kuukautiset 6 kk aikana? - surullinen
kerran keskenmenon kokeneena tiedän sikiöpussukan koon viikkoihin nähden ja itelläni oli juuri 11 viikkoa ja pesäpallon kokonen klöntti sikiön kera tuli ulos :`( yhden lapsen saaneenaa (tämäkin vaikea raskaus) ja nyt ollaan raskaana taas ja pelätään keskenmenoa :`(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487