Kuusi viikkoa ennen tätä huomasin olevani väsyneempi, kuin ennen ja olevani herkempi hajuille.
Pari viikkoa ennen tätä huomasin vatsani isontuneen hiukan, koska housut eivät menneet enää kiinni.
Kuitenkaan ei jostain syystä raskautta tullut ajatelleeksi.
Maanantaina alkoi kamalat alavatsakivut ja yhtäkkinen runsas vuoto.
Sama jatkui tiistaina ja vuodon mukana tuli myös paljon "veriklimppejä".
Keskiviikkona kivut jatkuivat ja nostaessani lapseni syliini, tuli kunnon vihlasu ja tuntui kuin iso klöntti olisi valahtanut housuun. Sitä ennen alavatsani oli krampannut.
Vessassa sitten huomasin, että jonkinlainen klöntti sieltä oli tullut, reilun pesäpallon kokoinen.
En sitä sen tarkemmin tutkinut, mutta ilmeisesti se oli sitten alkio/sikiö.
Osaisiko joku kertoa, kuinka pitkällä mahdollisesti raskaus on ollut..?
Yhdet menkat minulla on ollut nyt vuoden sisällä ja ne olivat puoli vuotta sitten.
Niin ja kun tuo vuoto jatkuu vieläkin ja yöllä olin vuotanut TODELLA runsaasti, niin pitäisikö mennä lääkäriin tai jotain..? Vai tyhjentyykö kohtu itsestään?
Km ja alkion/sikiön koko..?
epäonnistunut...
2
790
Vastaukset
- ----------------------------------
katsotaan ultralla ja otetaan verikokeet. Kukaan ei osaa sanoa mahdollisia raskausviikkojasi jos edes olit raskaana, hyytymiä, isojakin kun voi olla muutoinkin.
Miksi et tehnyt testiä? Käytätkö minipillereitä vai mitä ehkäisyä kun sinulla ei ole ollut kuin yhdet kuukautiset 6 kk aikana? - surullinen
kerran keskenmenon kokeneena tiedän sikiöpussukan koon viikkoihin nähden ja itelläni oli juuri 11 viikkoa ja pesäpallon kokonen klöntti sikiön kera tuli ulos :`( yhden lapsen saaneenaa (tämäkin vaikea raskaus) ja nyt ollaan raskaana taas ja pelätään keskenmenoa :`(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596