Minna tunnustaa: Meillä oli seksiä!

+ orja työt

pientä sutinaa, meillä oli seksiä, mutta sitä oli liian vähän, kädet oli pöksyissä.

pöksyt lähti pois , esa tli takaa päin, sillai kyljellään

se tuntui: hyvälle

9

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torttu

se, että esa oli herkillä----> laukes ilmeisesti huulille.
      Nooh, piparia muutamanan iltana saa niin kyllä se siitä kovenee...

• Peraus

Lueskelin tossa muita viestejä ja siellä moni mies oli sitä mieltä että "Siinä on oikea nainen" Minna siis. Miehet hei, oikeasti, haluatteko todella naisen, joka noin helposti levittää jalkansa? Olisiko sellainen tyttöystävä kiva? Seksiä varmaan olisi, mutta entäs, kun muija lähtee kavereiden kanssa ulos ja baarissa panee pokea vessassa ja kotiin tulessaan vielä naapurin poliisimiestä rappukäytävässä (kertoi eilen 24/7) ja tulisi sitten "oman rakkaan" kylkeen nukkumaan. Jos näin on, niin mä olen ollut aivan liia pidättäytyväinen. Täytyy vaan antaa kaikille. Kyllä mäkin mielelläni panisin välillä muidenkin kanssa, mutta olen luullut, ettei mieheni pitäisi siitä. Ens kerralla teen toisin!

• + orja työt

Lueskelin tossa muita viestejä ja siellä moni mies oli sitä mieltä että "Siinä on oikea nainen" Minna siis. Miehet hei, oikeasti, haluatteko todella naisen, joka noin helposti levittää jalkansa? Olisiko sellainen tyttöystävä kiva? Seksiä varmaan olisi, mutta entäs, kun muija lähtee kavereiden kanssa ulos ja baarissa panee pokea vessassa ja kotiin tulessaan vielä naapurin poliisimiestä rappukäytävässä (kertoi eilen 24/7) ja tulisi sitten "oman rakkaan" kylkeen nukkumaan. Jos näin on, niin mä olen ollut aivan liia pidättäytyväinen. Täytyy vaan antaa kaikille. Kyllä mäkin mielelläni panisin välillä muidenkin kanssa, mutta olen luullut, ettei mieheni pitäisi siitä. Ens kerralla teen toisin!

-----------------------

hehhehe, no meneppäs siitä vaan pettämään . minna on sinkku =) minna on ollut talossa vain esa j n kanssa =)

evvk te kateelliset muijat.

• nähtyä ja koettua
        + orja työt kirjoitti:

-----------------------

hehhehe, no meneppäs siitä vaan pettämään . minna on sinkku =) minna on ollut talossa vain esa j n kanssa =)

Empä tiiä, luulisi että kolmikymppiselle hoitajanaiselle seksi ja ihmisen biologia olisivat ihan luonnollisia asioita. Mutta hän jauhaa niistä kuin joku murroikäinen.

• voiOpe-parkaa
        + orja työt kirjoitti:

-----------------------

No jos teille kelpaa kaikille jakeleva muikki, niin ehkä kuitenkin vähän rassaa se, että kyseinen nainen kertoo mennen tullen, miten "puuhastelunne" on peiton alla sujunut. Että pikkasen niinkun kesti turhan vähän aikaa, mutta ihan kivaa oli jooo...

Olen joskus kuullut sanottavan, ettei herrasmies koskaan kehu seksikokemuksillaan, mutta mitenkä mahtaa olla naisten kanssa. Tosinainen ilmeisesti retostelee yksityiskohtaisesti kaiken kokemansa televisiokameroiden edessä. Eihän tuo Minna nyt kuitenkaan niin tyhmä voi olla, ettei tajua kaiken menevän nauhalle ja sitä kautta 600 000 suomalaisen koteihin.

Sääliksi käy EsaJ:tä, että tuollaiseen meni sortumaan. No, eipä tuo tarjonta nyt kovin kummoista ole, mutta silti. Kiva varmaan palata kouluun opettajan sijaiseksi tuollaisten juttujen jälkeen - siellä teinit pistää parastaan.

• bb-töllöttäjä
        voiOpe-parkaa kirjoitti:

No jos teille kelpaa kaikille jakeleva muikki, niin ehkä kuitenkin vähän rassaa se, että kyseinen nainen kertoo mennen tullen, miten "puuhastelunne" on peiton alla sujunut. Että pikkasen niinkun kesti turhan vähän aikaa, mutta ihan kivaa oli jooo...

Olen joskus kuullut sanottavan, ettei herrasmies koskaan kehu seksikokemuksillaan, mutta mitenkä mahtaa olla naisten kanssa. Tosinainen ilmeisesti retostelee yksityiskohtaisesti kaiken kokemansa televisiokameroiden edessä. Eihän tuo Minna nyt kuitenkaan niin tyhmä voi olla, ettei tajua kaiken menevän nauhalle ja sitä kautta 600 000 suomalaisen koteihin.

Sääliksi käy EsaJ:tä, että tuollaiseen meni sortumaan. No, eipä tuo tarjonta nyt kovin kummoista ole, mutta silti. Kiva varmaan palata kouluun opettajan sijaiseksi tuollaisten juttujen jälkeen - siellä teinit pistää parastaan.

Olen kyllä samaa mieltä ettei ole kovin korrektia keskustella seksin laadusta. Vaikka harrastaa satunnaista seksiä voi silti kunnioittaa kumppania. Vaikka elämme suorituskeskeisessä maailmassa kahden ihmisen välinen fyysinen kanssakäyminen ei saisi olla suorituskeskeistä.

• + orja työt
        bb-töllöttäjä kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä ettei ole kovin korrektia keskustella seksin laadusta. Vaikka harrastaa satunnaista seksiä voi silti kunnioittaa kumppania. Vaikka elämme suorituskeskeisessä maailmassa kahden ihmisen välinen fyysinen kanssakäyminen ei saisi olla suorituskeskeistä.

no tuijan puheet pillustaan ja minnan avutumiset seksistä esa jn kanssa on kyllä lapsellista. minnakin juorus seksijuttunsa ninolle kun vielä asuivat kaikki paratiisissa.

• ihmettelen kovasti
        nähtyä ja koettua kirjoitti:

Empä tiiä, luulisi että kolmikymppiselle hoitajanaiselle seksi ja ihmisen biologia olisivat ihan luonnollisia asioita. Mutta hän jauhaa niistä kuin joku murroikäinen.

Ihmettelen kans, oikein innostuu kuin teini heti kun aletaan puhua seksistä. Muusta en oo vielä Minnan kuullutkaan puhuvan juomisen lisäks.
        Onko muita, joiden mielestä "Meillä oli seksiä" kuulostaa kovin lapselliselta ilmaisulta?

• Hyks
        ihmettelen kovasti kirjoitti:

Ihmettelen kans, oikein innostuu kuin teini heti kun aletaan puhua seksistä. Muusta en oo vielä Minnan kuullutkaan puhuvan juomisen lisäks.
        Onko muita, joiden mielestä "Meillä oli seksiä" kuulostaa kovin lapselliselta ilmaisulta?

Kyllä on, todella lapsellinen tapaus, millä lienee päänsä sotkenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe