Ei enää akat mäläkätä-perkele kun hyvä idea ;)))))))
Nyt kyllä ostan Audin
13
128
Vastaukset
- Meriläinen
mää joks ostit vai mäläkätänkö lisää HIH:)))
- pookionki
aloitkseni ei poistunutkaan ;) Heh hee --ei tosin le akkaakaan mutta ton Audin vois ostaa jo han varoiksi. Näkisiväthän naiset ettei tuolle miehelle vittuilla ;))))))
- -arvoinen
pookionki kirjoitti:
aloitkseni ei poistunutkaan ;) Heh hee --ei tosin le akkaakaan mutta ton Audin vois ostaa jo han varoiksi. Näkisiväthän naiset ettei tuolle miehelle vittuilla ;))))))
vitsiksikin. :((
- Meriläinen
pookionki kirjoitti:
http://www.nrj.fi/audio2009/aamupojat/NRJ_Aamupojat_Audimies.mp3
toimi enää enkä jaksaviitsiä kopsata niitä menee niin hankalaksi.
- pookionki
Meriläinen kirjoitti:
toimi enää enkä jaksaviitsiä kopsata niitä menee niin hankalaksi.
ei tarvitse kuin maalata ja controll c ja vielä google hakuun ja kenttään ja controll v ja klikata auki.
- Meriläinen
pookionki kirjoitti:
ei tarvitse kuin maalata ja controll c ja vielä google hakuun ja kenttään ja controll v ja klikata auki.
jotain ja kaikenlaista sillälailla esille.
Näin kun autoista joista mina en jymmarra mitaan puhutaan niin tassa sitten jyksi:
http://www.youtube.com/watch?v=KyzjXitkHhY&feature=related
Tigra, 1,8 Sport Twintop!!
- mäkä-täti,
kiitos!
- Pirre*
oletkos tältä puolen valtionrajaa - idän?
sasus kirjoitti:
Joskos mie sit jäniksen, sit oisin jäniksenseläs, pinkoskoha lujaa? :)))
Roikuttaisin pään yli porkkanaa, vaik rautalangas, jos sais kiihytettyy vauhtii sillee, sit ku haluisin hidastaa vetäisisin sen porkkanan taaksepäin, ettei se näkis sitä:)))
- QuietPlace
iahn kelvollinen auto.
Sen kuskin vain pitäis katsoa mitä suustaan laukoo, ettei häpäisis ajokkiaan. :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760