Moi!
Sattusko kukaan tietämään suositeltavaa kokoa irliksen pihahäkiksi? Aikomuksena on aidata myös koko muu piha missä voi juosta, muttei mielellään ilman että ollaan itse kotona. Ihan koiran omaksi tilaksi ajaksi kun ei itse olla kotona. Joutuis maksimissaan olemaan n. 6 h siellä. Kopin kanssa tietysti, ajatus ei ole palelluttaa koiraa ja nukkuisi yönsä sisällä perheen kanssa.
Ja tuokin aika-arvio on pahimman mahd. mukaan...
Kiitti!
Häkki irlikselle!
6
593
Vastaukset
- häkkikoira!
Osta mieluummin lelukoira.
- Jahti ja Vahti
En voi uskoa, että joku tosissaan edes ajattelee häkittävänsä irlistä. Tai edes mitään muutakaan koiraa.
- Vinttarin viemä
No, olipa lyhyt näköisiä kommentteja! Ei se sisällä kyyköttäminenkään koiralle ihanaa ole. Mielestäni koiran(erit. vinttikoiran) karkaamisen ja auton alle jäämisen riskien minimointi on tärkeää. Tärkeämpää kuin se että viettääkö koira omistajiensa poissa ollessa aikansa ulkona vai sisällä.
On järkevää miettiä kunnon aidattua aluetta, jonka pystyttää ammatti-ihmiset. Mutta kuten itse huomautit koiraa ei voi jättää yksin ulkoilemaan. Omistaja kun on vastuussa lemmikistään silloinkin kun on töissä. Itselläni grey hyppää kevyesti 160cm aidan yli, että lähde siitä miettimään =) Tilava ja korkea häkki on hyvä ratkaisu, mikäli lisänä on talvikäyttöön suunniteltu koirankoppi. Myös maan kaivaminen on otettava huomioon. Koira saattaa heittäytyä melko maamyyräksi.
Aitaus ja häkki EI MISSÄÄN nimessä korvaa riittävää päivittäistä lenkkeilyä! Koira turhautuu, jos ei pääse lenkille ja alkaa keksiä itse virikkeitä(yleensä meidän silmissä tuhotöitä).- HGyuyuy
KOSKA SE ON VINTTIKOIRA VAIK KASVATTAJAT SANOIS MITÄ ELÄ OTA ULKOHÄKKIÄ IRIKSELLE ERI ASIA METSÄSTYSKOIRA.
MAX 6 TUNTIA 5 TUNTIA SEKI ON JO LIIKAAA KESÄLLÄ TAI TALVELLA MAX 4 TUNTIA!!!!!!!!!
KIITOS JOS LUKKIIT TÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - sisusi
HGyuyuy kirjoitti:
KOSKA SE ON VINTTIKOIRA VAIK KASVATTAJAT SANOIS MITÄ ELÄ OTA ULKOHÄKKIÄ IRIKSELLE ERI ASIA METSÄSTYSKOIRA.
MAX 6 TUNTIA 5 TUNTIA SEKI ON JO LIIKAAA KESÄLLÄ TAI TALVELLA MAX 4 TUNTIA!!!!!!!!!
KIITOS JOS LUKKIIT TÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>>ERI ASIA METSÄSTYSKOIRA.>>?
Irlanninsusikoirahan >>on>> metsästyskoira. Sillä on ainakin harvinaisen voimakas metsästysvietti.
Ja selitähän, miksi metsästyskoira sopeutuu muita koiria paremmin ulkokoiraksi? - fhghd
sisusi kirjoitti:
>>ERI ASIA METSÄSTYSKOIRA.>>?
Irlanninsusikoirahan >>on>> metsästyskoira. Sillä on ainakin harvinaisen voimakas metsästysvietti.
Ja selitähän, miksi metsästyskoira sopeutuu muita koiria paremmin ulkokoiraksi?miksiköhän haluat ulos sen koirasi jättää? eikö osaa olla sisällä yksin? meillä ei ainakaan ole ollut tarvetta minkäänlaisille häkeille... eikä ole pihaakaan aidattu, mutta aika korvessa asutaan ja koira pysyy pihassa. en usko, että irlis viihtyy yksin ulkona, paitsi ehkä kesällä jos saa olla varjossa. sisällä ne tykkää köllötellä sohvalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700