moro.
tietääkös ketään miten voi antaa sivutilaa omasta serverista esim kavereille. mul on tollananen tavallinen kone jossa on apache mut mitä ohjelmiia tarttee et voin antaa kavereille sivutilan siten ETTÄ HE EIVÄT PÄÄSE esim muitten kavereitten sivutilaan katsomaan kansiota sekä miten saisi sinne hallintapaneelin esim Plesk?
sitten mitä ohjelmia pitää hnakkia että voin esim valvota palvelimen tilaa?
juu ja ilmaisia ohjelmia ja onkos laitonta antaa sivutilaa kavereille yms. ilmaiseksi? ilman domainii toki :D
sivutilaa
5
662
Vastaukset
- fgfggfgffggffg
hei tietääkös ketään millä saa? Eli jos jaan sivutilaa omasta palvelimista muille, eikös sitä kutsutaan Hosting, virtuaaliapalvelin?
Teet jokaiselle kaverille tunnukset, ja annat oikeudet tunnuksittain kavereittesi alihakemistoihin (=kansioihin). Kannattaa myös laittaa kaikki kaverit yhteen ryhmään, niin voit jotain yhteisiä hakemistoja jakaa helpommin, tms.
Sitten vaan vaikka ssh-palvelin pyörimään.
Onnistuu Linukalla yleensä mukanatulleilla kilkkeillä, winsupuolelle pitää ladata ssh-demoni erikseen. Telnet -palvelin musitaakseni winsupuolelta löytyy, mutta se häviää protokollan turvallisuudessa vain ftp:lle... :)- halvalla saa kunnolista ja turvallista Hostingpalvelua
[email protected]- fffffdgdfgfdggfdfgffdg
The, miten teen tunnukset?
Mulla on apache, XP:ssä, ja mitä kaikkia ohjelmia tarviin? Miten voin liittää apacheen jokin hallintapaneeli? Entäs miten ne pääse FTP:llä sinne omaan kansihoihin, ei minun tai jonku toisen. Jos tiiät ohjeita, niin laita linkkejä mistä löytyy, kun ne ole mikään ammattilainen apache käyttäjä, joten tarvis vvähän apua miten pystyn tekemään alikansion. - hghfhfhfgh
fffffdgdfgfdggfdfgffdg kirjoitti:
The, miten teen tunnukset?
Mulla on apache, XP:ssä, ja mitä kaikkia ohjelmia tarviin? Miten voin liittää apacheen jokin hallintapaneeli? Entäs miten ne pääse FTP:llä sinne omaan kansihoihin, ei minun tai jonku toisen. Jos tiiät ohjeita, niin laita linkkejä mistä löytyy, kun ne ole mikään ammattilainen apache käyttäjä, joten tarvis vvähän apua miten pystyn tekemään alikansion.ja sitte vasta "on-line"..
maailma ei tarvii yhtään ämätööripalvelinta enää korkattavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812436- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1751873Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,621114