http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/09/947084
Kymmeniä lapsia sairastunut luultavasti Espoossa.
Epidemia päiväkodissa?
54
8623
Vastaukset
- zzz-xxx
Ei ole "ilmeisesti Espoossa " vaan ihan varmasti Espoossa, mutta missä niistä? On todella törkeää viranomaisilta jättää tuo kertomatta, ja epäilenkin syyksi taas kerraan kantaväestön syrjintää.
- joten tässä uutinen
Sikainfluenssa iski päiväkotiin Espoossa
Espoolaisessa päiväkodissa on sairastunut lapsia ja hoitajia sikainfluenssaan. Kahdella potilaalla taudin syyksi on varmistunut testeissä H1N1-virus, mutta oireita on ilmennyt kaikkiaan kolmellatoista lapsella ja neljällä henkilökunnan jäsenellä.
Useimpien potilaiden oireet ovat jääneet lieviksi. Yksikään lapsi ole joutunut sairaalaan.
Osalla lapsista kuume on kestänyt noin viikon, ja myös perheenjäseniä on sairastunut. Muita oireita ovat olleet kurkkukipu, kuiva yskä, heikotus sekä osalla myös oksentelu ja pahoinvointi.
Espoon päivähoidon johtaja arvioi, että epidemia on päättymässä. Eniten päiväkodin väkeä sairastui viime viikonloppuna. - xcvcvxzvc
joten tässä uutinen kirjoitti:
Espoolaisessa päiväkodissa on sairastunut lapsia ja hoitajia sikainfluenssaan. Kahdella potilaalla taudin syyksi on varmistunut testeissä H1N1-virus, mutta oireita on ilmennyt kaikkiaan kolmellatoista lapsella ja neljällä henkilökunnan jäsenellä.
Useimpien potilaiden oireet ovat jääneet lieviksi. Yksikään lapsi ole joutunut sairaalaan.
Osalla lapsista kuume on kestänyt noin viikon, ja myös perheenjäseniä on sairastunut. Muita oireita ovat olleet kurkkukipu, kuiva yskä, heikotus sekä osalla myös oksentelu ja pahoinvointi.
Espoon päivähoidon johtaja arvioi, että epidemia on päättymässä. Eniten päiväkodin väkeä sairastui viime viikonloppuna."Useimpien potilaiden oireet ovat jääneet lieviksi. Yksikään lapsi ole joutunut sairaalaan."
Hauska logiikka. Tauti on lievä jos ei joudu sairaalaan. - perävaunut
syvin osanottoni. olen sanaton.
rukoilen puolestasi.
T: sairastunut - ropelikorva123
perävaunut kirjoitti:
syvin osanottoni. olen sanaton.
rukoilen puolestasi.
T: sairastunutyhdys sanat hallussa...
eiköhän lehdessä olisi ollut juttua jos tuokin trolli pitäisi paikkansa.. - hohhoijjaahhoijjaa...
Ja posrvoosta ollaan...
- kyyninen
Joko tämä on trolli tai sitten asut ulkomailla.
- Röh röh!
hohhoijjaahhoijjaa... kirjoitti:
Ja posrvoosta ollaan...
porvoosta...
- .............
kyllä provot ymmärtää, mut tälläinen asia ei ole enää mikään leikin asia. sulla se seilaa kusi oikein ruhtunaallisesti päässä ja tuntuu aikast pahasti paska tukkivan... tollanen teini mulkku pitäis muiluttaa oikein kunnolla!
- kiva provo...
Kuka on Tero, onko vienyt sinun vaimon? Oisko ampulanssimies? Nauti amukukkasista ja tapleteista (älä syö kuitenkaan niitä pöydällä olevia kattauksen sydeemejä. Ja lopuksi, ole hyvä!
- on asioita joilla ei leikitä
Tuo oli mauton ja alhainen pilailu.
- Halpa keino
on asioita joilla ei leikitä kirjoitti:
Tuo oli mauton ja alhainen pilailu.
Päiväkoti-ikäisille lapsille ka koululaisille pitäisi antaa 25 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä. Se on täysin turvallista ja todennäköisesti torjuu tai ainakin lievittää H1N1-tartuntaa. Siitä on jo Suomen ja Kanadan kansanteryeslaitoksen positiivinen kannanotto.
- miksi näin??
kuultavaa tälläinen.
Otan osaa suureen suruusi.
Elämä kohtelee väärin. - viruksiin ei tehoa mikään
Halpa keino kirjoitti:
Päiväkoti-ikäisille lapsille ka koululaisille pitäisi antaa 25 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä. Se on täysin turvallista ja todennäköisesti torjuu tai ainakin lievittää H1N1-tartuntaa. Siitä on jo Suomen ja Kanadan kansanteryeslaitoksen positiivinen kannanotto.
Vitamiinit ei auta VIRUKSIIN
Muutoinhan ne olis yleispätevä lääke kaikkeen.
Vittu että mitä uskomattomampia juttuja levitellään ja urpo kansa uskoo.
Jos tapat jonkun lapsen tuolla neuvollasi, niin otatko vastuun??
Otatko?
Minä en ottaisi. - Katri9999
Lohduttavaa tässä on se että poikasi on nyt paremmassa tallessa kuin yksikään lapsi maanpäällä.
- polyteknikko
joten tässä uutinen kirjoitti:
Espoon päivähoidon johtaja arvioi, että epidemia on päättymässä. Eniten päiväkodin väkeä sairastui viime viikonloppuna.pestä lelut huolella :)
- ........
Katri9999 kirjoitti:
Lohduttavaa tässä on se että poikasi on nyt paremmassa tallessa kuin yksikään lapsi maanpäällä.
Sikainfluenssaan tulisi suomessa ykkösuutinen ainakin viikoksi joten enpä usko.
PS. Yhteenlaskussa oli 3 3, vastasin 6, se on väärin, mitä helkkaria? - yujh54t 3tt
viruksiin ei tehoa mikään kirjoitti:
Otatko?
Minä en ottaisi.Toki kannattaahan sitä terveellisesti syödä, kyllä se vastustuskykyyn auttaa, oli viruksia tai bakteereja. Pöpöt ei aiheuta niin suurta vahinkoakaan, kun on elimistö paremmassa kondiksessa.
Itse olisin kyllä enemmän sinkin kannalla, jos jotain lisäravinnetta haluaa popsia, sillä se vaikuttaa limakalvoihin positiivisesti ja pöpöt juuri tunkee limakalvoilta sisälle kehoon.
D-vitamiini toki auttaa yleiskuntoon, mutta niin auttaa moni muukin vitamiini ja hivenaine...Tärkeintä on syödä terveellisesti. - Häpeäisit paskiainen
Mautonta ja typerää pilaa koko juttu. Aiheesta ei ollut sanaakaan mediassa, joten päivänselvä provo.
- Sinkkuäiti vm 70
hei,
sun tarina oli surullista kuultavaa, mutta odotas tuota ruumiinavausraporttia, josko jotain muuta on sattunut kuin pelkkä kuumeilu. Mie ite sain flunsan, olen saanut sikainfluenssaan liittyviä aineistoa lasteni kautta, luin siitä kaikki ohjeet ja oireet. Totesin, että minulla on pelkkä flunssa, tavallinen flunssa, johon ei liittynyt äkillistä korkeaa kuumetta. Oireet oli ohjeissa tarkkaan kuvailtu. Minä jopa vaadin, että lapset tulee kotiin ja pesee kätensä, kun ulkona leikkivät yhtä sun toista. Kotihygeniasta huolimatta minä sainkin tämän tavallisen syysflunssan. Tätä on kyllä liikkeellä kovasti...
Tero-pojan kohtalo kuullosta aika yllättävältä ja surulliselta. Jos hän tosiaankin on saanut sikainfluenssan ja mehentynyt siihen, tämä on sitten tapaus ensimmäinen. Monet ovat tästä selvinneet.
Heiteillejättö, se on maailmn karmivin ja tyhmin temppu. Minä en ikinä tekisi niin lapsilleni, olen heidän huoltaja (yksinhuoltajuus). Pojat ovat välillä sanoneet että jää yksin kotiin. Mä en suostu siihen selitän heille seuraukset ja mitä sitten tapahtuu, silloin pojat lähtee viivana mukaan, eikä enää provisoi minua vastaan.
Toivon Sinulle voimia tässä kaikessa. Aika parantaa ja selventää kaiken. - Ei heikkouskoinen.
Minä en ainakaan kertomustasi usko. Pisteet kuitenkin hyvästä sepustuksesta.
- D-vitamiinia
viruksiin ei tehoa mikään kirjoitti:
Otatko?
Minä en ottaisi.No duh, idiootti. Vitamiinit jne. kohottavat vastustuskykyä, joka totta munassa tehoaa viruksiin, lähinnä sitä kautta etteivät mikrobit pääse sairastuttamaan yhtä todennäköisesti, tai keho selviää sairaudesta nopeammin ja lievemmin oirein.
Ehkä oikeammin pitäisi sanoa että puutokset aiheuttavat vastustuskyvyn heikkenemistä joka alistaa viruksien yms. hyökkäyksille. Suurin osa suomalaisista saa niin vähän D-vitamiinia jopa kesällä että se alentaa vastustuskykyä, kiitos pohjoisen sijaintimme eli vähäisen auringon, sisälläolon ja vaatetuksen. Vitaminoidusta maidosta yms. saatava D-vitamiini on kovin vähäistä, ehkä just ja just estää riisitaudin puhkeamisen lapsilla.
Jos on jo sairastunut, silloin minkään lisävitamiinien popsiminen ei pahemmin auta. - sikojen sika
sika tätä sika tuota,jos se tulee niin se tulee,turhaan sitä märehditään,keltä tarttu kelle tarttu,sinä huono minä hyvä,...paskan marjat minä sanon,sitten jos tulee oikeasti joku kamala kuolettava virus,jolle ei löydy minkäänlaista hoitokeinoa ja johon kuolee varmasti,niin sitten saa vaan toivoa parasta,ja pysyä omissa oloissaan,minä oon sitä mieltä että tämä virus ei ole sitä tasoa,ja turha siinä on syynätä ja moittia ketään jos sairastuu,jos haluaa pysyä terveenä niin lukittautuu sitten kotiinsa pysyy siellä koko epidemian ajan....kyllähän joku voi tartuttaa toisen aivan täysin tietämättään siitä että itsellä on se tauti,ketä siinä sitten voi syyttää?ihan ärsyttää koko aiheesta jauhaminen...
kyyninen kirjoitti:
Joko tämä on trolli tai sitten asut ulkomailla.
ei imetetä ja tietyt sairausryhmät ovat vaarassa.
Ennemmistöllä ei liene vaaraa.
Päiväkotilapsilla voi kuitenkin olla kaveripiirissa tai sukulaisten joukossa henkilöitä, joilla on riskiryhmään kuuluva vauva. Sellainen tarvitsee heti täsmäkuurin oikeaa antibioottia, joten olisi kiva, jos vanhemmat tietäisivät epäillä heti oireiden olevan sikainfluenssaa.- HUUII!
Hjeh, satsataan näköjään paljon enemmän rahoja maahanmuuttajien hyyssäämiseen kuin omien kansalaisten suojelemiseen. Näin pitkälle on globaali talouslahko levittänyt otteensa entisestä kotimaastamme. Suomea ei enää ole, globaalit banksterit omistavat tämän paikan, ja poliitikot vallanhimoiset juoksevat ulkomailla hakemassa viimeisimmät käskyt miten viedä ihmisten omaisuus. Terveyskin pitää viedä jotta lisää rahaa tulee Auswitchin perustajafirmalle Bayerille, entiselle Farbenille...
- Paljon sairastellut
Halpa keino kirjoitti:
Kyllä D:tä kannattaa käyttää niin kauan kun tulokset näyttävät kannattavan käyttöä.
Ja muistakaahan nyt viimeistään hankkia valkosipulikapseleita kaappiin. 4-vuotiaasta ylöspäin kykenee jokainen nielaisemaan kapselin joka ainakin helpottaa tukkoista oloa ja tepsii vähän siihen virukseenkin samalla etenkin alkuvaiheissa. Kuivatablettia voi halkaista ja sen voi ottaa vaikka jogurtin tai piimän kanssa. Laukaisee korvakipuja aukaisevan vaikutuksen ansiosta. Vähentää vatsanpolttoja merkittävästi jos kyseessä tarttuva sairaus. Lämmintä juotavaa, kahvin juojat juokaa kahvia, käyttäkää tuotteita joissa probiootteja, hyvä sellainen on piimä. Teen juojat teetä ja hunajan kera. Jos kurkkukipu on kova muttei kuumetta, siihen auttaa särkylääke. - täääl
Halpa keino kirjoitti:
Että annatte ohjeiden mukaan D-vitamiinia, joka on rasvaliukoinen ja varastoituessaan voi olla ongelmallista!
- cresc0
moi kaikki
http://www.infostridesforum.com/
edellä on linkki vastikään avatulle foorumille joka on täysin opiskelijoiden ylläpitämä, siellä voit keskustella kaikesta aina tietotekniikasta, työpaikoista maahanmuuttoon ja maatalouteen...
vierailkaa ja kirjoittakaa- on vain yksi thread
ja se on ramadanista..ihan mielenkiintoinen aihe sinänsä, mutta missä kristityt ovat?
Ihan mielenkiintoisen näköinen foorumi näin pikavilkaisulla.
ettei tauti hyökkää
- Avoin yhteiskunta
Yksi asia ihmetyttää, se, että miksi päiväkoteihin aina liittyy niin paljon salailua. Miksi sitä ei voi kertoa missä päiväkodissa on sairastuttu. Näin terveitten lasten vanhemmat voisivat paremmin ehkäistä taudin leviämistä. Jotenkin suomalainen päiväkotisysteemi on vanhalla Itä-Saksalaisella tasolla. Ei saaa kertoa ,jos henkilökuntaa ei ole tarpeeksi, ei saa kertoa jos on hepatiittia tai hiv:ä. Ja nyt hys hys, ei saa sanoa, missä on flunssapöpöt liikkeellä. Siksikö, että kysymys on lapsista, jotka eivät itse pysty kertomaan mitä päiväkodeissa on. Kyllä tiedotuksen pitäisi olla avointa ainakin vanhempien suuntaan. Lasten vanhemmat ovat ihan fiksuja omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä. Miksi päivähoitosektori suhtautuu heihin alentuvasti.
Miksi salaillaa jos ei ole salattavaa ja jos on salattavaa niin silloin on mätää.. - nythän päiväkodeissa
Avoin yhteiskunta kirjoitti:
Yksi asia ihmetyttää, se, että miksi päiväkoteihin aina liittyy niin paljon salailua. Miksi sitä ei voi kertoa missä päiväkodissa on sairastuttu. Näin terveitten lasten vanhemmat voisivat paremmin ehkäistä taudin leviämistä. Jotenkin suomalainen päiväkotisysteemi on vanhalla Itä-Saksalaisella tasolla. Ei saaa kertoa ,jos henkilökuntaa ei ole tarpeeksi, ei saa kertoa jos on hepatiittia tai hiv:ä. Ja nyt hys hys, ei saa sanoa, missä on flunssapöpöt liikkeellä. Siksikö, että kysymys on lapsista, jotka eivät itse pysty kertomaan mitä päiväkodeissa on. Kyllä tiedotuksen pitäisi olla avointa ainakin vanhempien suuntaan. Lasten vanhemmat ovat ihan fiksuja omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä. Miksi päivähoitosektori suhtautuu heihin alentuvasti.
Miksi salaillaa jos ei ole salattavaa ja jos on salattavaa niin silloin on mätää..jo kiertää virusta jos toisenlaista ja lapsia on kipeänä. Harvalla paikkakunnalla testaillaan niin ahkerasti että ihan diagnoosiin asti päästään niinkuin tuolla Espoossa, joten tätä epidemiaa voi ihan hyvin olla paljon useammassakin päiväkodissa jo. Minun mielestäni tuo päiväkodin nimi on tässä sivuseikka, virusta kun on jo vähän siellä sun täällä.
- ..............
nythän päiväkodeissa kirjoitti:
jo kiertää virusta jos toisenlaista ja lapsia on kipeänä. Harvalla paikkakunnalla testaillaan niin ahkerasti että ihan diagnoosiin asti päästään niinkuin tuolla Espoossa, joten tätä epidemiaa voi ihan hyvin olla paljon useammassakin päiväkodissa jo. Minun mielestäni tuo päiväkodin nimi on tässä sivuseikka, virusta kun on jo vähän siellä sun täällä.
Heinoa ja aplodit päälle. Sinä hokasit, että sitä voi olla muuallakin. Kyllä sitä on Suomessa ja paljon. Kohta se on sinussakin. ;)
- ollut sitten
.............. kirjoitti:
Heinoa ja aplodit päälle. Sinä hokasit, että sitä voi olla muuallakin. Kyllä sitä on Suomessa ja paljon. Kohta se on sinussakin. ;)
jo:)
- Pärskijä
Meitä tartunnan saaneita on jo pitkin Suomenniemeä. Voisimmekohan täällä Suomi24:ssä pävittää tartuntojen kiertoteitä? Itse olen Jyväskylässä, kävin viikonloppuna 27.-29.8 Kokkolassa Venetsialaisissa (toritapahtuma). Ilkeät flunssaoireet alkoivat maanantaina töissä ja tiistaista lähtien olen sinnitellyt kotona särkylääkkeiden turvin. Oireina ovat olleet kova nuha ja yskä, väsymys, kipua jäsenissä ja inhottavat vatsanväänteet, jotka eivät millään meinaa loppua.
- työstänsä vielä nauttiva
Avoin yhteiskunta kirjoitti:
Miksi salaillaa jos ei ole salattavaa ja jos on salattavaa niin silloin on mätää..että päiväkotien toimintaan liittyvä salailu on omituista etenkin kun arvoihin on kaupungin tasolla kirjattu sana avoimuus.Olen hyvin kokenut päivähoidon ammattilainen ja tehnyt keikkatöitä,pidempiä ja lyhyempiä,nyt jonkin aikaa.Ainakin Vantaalla toisissa päiväkodeissa henkilökunnan suut on suljettu ylemmän tason vaikutuksella.Et saa sanoa vanhemmille jos on henkilökuntapulaa,voit vain kertoa tyyliin ei tässä mitään,työvuorojärjestelyillä selvitään hienosti.Pääasia että vanhemmat voivat lähteä rauhallisin ja luottavaisin mielin töihin vaikka heidän lastensa hoitopaikassa olisi minkälainen kaaos tahansa.Poikkeustilanteista selviäminen ja vastuu käytännössä kaatuu kuitenkin hoitajien ja lastentarhanopettajien vastuulle.On helpompaa pitää vanhemmat tyytyväisinä kuin tietoisina todellisuudesta ja vällttyä valituksilta tai oikeusprosesseilta.Kunnissa tilapäinen lapsilukumäärän ylitys suhteessa kasvatushenkilökuntaan on valitettavasti liian usein jatkuvaa.
- Paljon sairastellut
Pärskijä kirjoitti:
Meitä tartunnan saaneita on jo pitkin Suomenniemeä. Voisimmekohan täällä Suomi24:ssä pävittää tartuntojen kiertoteitä? Itse olen Jyväskylässä, kävin viikonloppuna 27.-29.8 Kokkolassa Venetsialaisissa (toritapahtuma). Ilkeät flunssaoireet alkoivat maanantaina töissä ja tiistaista lähtien olen sinnitellyt kotona särkylääkkeiden turvin. Oireina ovat olleet kova nuha ja yskä, väsymys, kipua jäsenissä ja inhottavat vatsanväänteet, jotka eivät millään meinaa loppua.
Ja outoon aikaan vuodesta on influenssaa liikkeellä. Paras parannella kokonaan kuntoon itsesi, jotta tauti ei leviäisi.. toivotaan parasta ja paranehan pian. Kannattaa kuitenkin ilmoittaa puhelimitse lääkärille hyvissä ajoin. Kun tuo epidemia paukahtaa päälle, niiden terveys voi olla vaarassa, jotka eivät ole sairastaneet influenssaa muutamaan vuoteen. Influenssan sairastamisesta jää vastustuskykyä joksikin vuodeksi jonka aikan influenssaoireet jäävät vähäisemmiksi, vastustuskykyaika keskimäärin 4-5 vuotta.
- neitihoitajatar
Kai päiväkodin sisällä on kuitenkin tiedotettu epidemiasta?
- 1+1=2
Nimi löytyy Hesarin keskustelupalstalta niminerkiltä Opettaja, Kyseessä on Papinniityn päiväkoti.
- Juuso kalevi kervinen
1+1=2 kirjoitti:
Nimi löytyy Hesarin keskustelupalstalta niminerkiltä Opettaja, Kyseessä on Papinniityn päiväkoti.
Täällä liperin päiväkodissa olemme ratkaisset epidemian erittäin runsaalla sumpin juonnilla. Juotan sumppia lapsille n.9-12 pannullista päivässä! ei ole sikainfluenssa tarttunut eikä tartu ! ottakaa mallia ja juokaa kahvia! T: Juuso Kervinen
- Ju
Juuso kalevi kervinen kirjoitti:
Täällä liperin päiväkodissa olemme ratkaisset epidemian erittäin runsaalla sumpin juonnilla. Juotan sumppia lapsille n.9-12 pannullista päivässä! ei ole sikainfluenssa tarttunut eikä tartu ! ottakaa mallia ja juokaa kahvia! T: Juuso Kervinen
Niinpä taitaa olla niin että siellä päiväkodissa missä flunssaa on niin vanhempia on infottu. Luuletteko että hoitajat tai joku muu voi pimittää perheiltä tiedon?!! Minä tiedän että vanhempia on infottu asiasta. Ei pidä olla niin utelias joka asiasta.
- ihan ihmeissään
1+1=2 kirjoitti:
Olisikohan todella Papinniityn päiväkoti. Tämä yksityinen päiväkoti jossa toimii ryhmis 18 lasta 1-5v.
Titta Tossavainen, Espoon päivähoidon esimies kertoi että kyseisessä päiväkodissa oli neljä lapsiryhmää.Ei siis stemmaa.
Merkillistä hommaa. Riskiryhmässä oleville on oikeus tietää missä epidemiat liikkuu, silloin pystyvät ehkä minimoimaan tartuntavaaraa. Esim. jos epidemia todella oli Papinniityn päiväkodissa olisi tällä tiedolla ollut merkitystä raskaanaoleville jotka tekevät ruokaostoksensa Prismasta joka on päiväkodin naapurissa ja jossa todennäköisesti myös sairastuneiden lasten vanhemmat usein tekevät ostoksia. Ainakin tätä paikkaa olisivat raskaana olevat pystyneet välttämään jos epidemiasta olisi tiedotettu ja kerrottu ajoissa.
Merkillinen tämä Suomen media. Pidetään tärkeänä että kansalaiset saavat yksityiskohtaista tietoa siitä mitä Vanhasen makuuhuoneessa tapahtuu tai minkälaisia tekstiviesteja Kanerva yksityiselämässään kirjoittelee mutta kun on kyse todellisesta vaarasta josta ihmiset haluavat tietoa, silloin sensuuri on paikallaan. - tuunari_mikko
ihan ihmeissään kirjoitti:
Olisikohan todella Papinniityn päiväkoti. Tämä yksityinen päiväkoti jossa toimii ryhmis 18 lasta 1-5v.
Titta Tossavainen, Espoon päivähoidon esimies kertoi että kyseisessä päiväkodissa oli neljä lapsiryhmää.Ei siis stemmaa.
Merkillistä hommaa. Riskiryhmässä oleville on oikeus tietää missä epidemiat liikkuu, silloin pystyvät ehkä minimoimaan tartuntavaaraa. Esim. jos epidemia todella oli Papinniityn päiväkodissa olisi tällä tiedolla ollut merkitystä raskaanaoleville jotka tekevät ruokaostoksensa Prismasta joka on päiväkodin naapurissa ja jossa todennäköisesti myös sairastuneiden lasten vanhemmat usein tekevät ostoksia. Ainakin tätä paikkaa olisivat raskaana olevat pystyneet välttämään jos epidemiasta olisi tiedotettu ja kerrottu ajoissa.
Merkillinen tämä Suomen media. Pidetään tärkeänä että kansalaiset saavat yksityiskohtaista tietoa siitä mitä Vanhasen makuuhuoneessa tapahtuu tai minkälaisia tekstiviesteja Kanerva yksityiselämässään kirjoittelee mutta kun on kyse todellisesta vaarasta josta ihmiset haluavat tietoa, silloin sensuuri on paikallaan.Miksi ihmeessä ei voi kunnollista tietoa kertoa epidemiasta? Tiedosta hyötyisi kovin monet ihmiset ja varsinkin riskiryhmiin kuuluvat.
Ihmeellistä sensuuria. Tarpeetonta tietoa uteliaille "tirkistelijöille" kuitenkin jaellaan täysin estoitta; on salarakkaita, perheenlisäystä jne. - turdus pilaris
tuunari_mikko kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voi kunnollista tietoa kertoa epidemiasta? Tiedosta hyötyisi kovin monet ihmiset ja varsinkin riskiryhmiin kuuluvat.
Ihmeellistä sensuuria. Tarpeetonta tietoa uteliaille "tirkistelijöille" kuitenkin jaellaan täysin estoitta; on salarakkaita, perheenlisäystä jne.onko suomessa nyt jokin epidemia,vai mistä pitäisi tietoa saada.yleensä tietoa saa kysymällä jos jaksaa nähdä vähän vaivaa
- RokoteKokeet..
tuunari_mikko kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voi kunnollista tietoa kertoa epidemiasta? Tiedosta hyötyisi kovin monet ihmiset ja varsinkin riskiryhmiin kuuluvat.
Ihmeellistä sensuuria. Tarpeetonta tietoa uteliaille "tirkistelijöille" kuitenkin jaellaan täysin estoitta; on salarakkaita, perheenlisäystä jne.*
WHO eli maailman terveysjärjestö on sekaantunut vakavaan ihmisoikeusrikkomukseen edesauttamalla globaalien pilleritehtaiden menetelmää käyttää kansalaisia tietämättään koekaniineina. Monet virukset onkin saatu leviämään "rokotteiden" avulla, eikä normaaleilla tartunnoilla. Lue lisää sairauden ylläpitöbisneksestä:
http://www.infowars.com/who-admits-to-releasing-pandemic-virus-into-population-via-mock-up-vaccines/
- vihreä voittaa
toivottavasti muuntautuneena riittävästi!!
- .....................
Tuskinpa vihreä voittaa tässä sen enempää, kuin vagaanikaan. Se on virus, joka tappaa, ei sika, saatanan aivoton apina!
- ,,,,,,
..................... kirjoitti:
Tuskinpa vihreä voittaa tässä sen enempää, kuin vagaanikaan. Se on virus, joka tappaa, ei sika, saatanan aivoton apina!
VÄLIILÖ SILLÄ MISSÄ; KUUKAUDEN SISÄLLÄ SE PYÖRII JOK IKISESSÄ
- Leksa45
Asiaa salailtiin koska se tapahtui juuri Espoossa. Todella törkeeää toimintaa Espoolaisilta, näin yhteiskunnallisesti merkittävää asiaa on piiloiteltu. Kaupungin ylevää imagoa suojellaan vaikka Suomalaisien terveyden kustannuksella. Olisivatko edes ilmoittaneet, vaikka tauti olisi levinnyt pk-seudulla räjähdysmäisesti???
Ilmoitettiin vasta sitten, kun muualla Suomessa varuskunnassa todettiin tartuntoja. Espoossahan tämä oli jo epidemia.
Kaikkialla muualla tiedot ilmoitetaan nopeasti, mutta ei Espoossa.- realismia kiitos!
Tietämättömät tomppelit! Täällä te jaksatte vouhottaa ja veivata itseänne ylikierroksille aivan merkityksettömän asian takia. Lyhykäisyydessään asia on niin, että sikainfluenssan epäilyn syntymiseen ja sen jälkeiseen testaamiseen ja diagnoosin varmistamiseen menee niin pitkä aika, ettei sen jälkeen enää ole mitään järkeä ryhtyä julistamaan missä epidemia oli. Vaara vaaniin siinä vaiheessa jo aivan muualta, huomion kohdistamien väärään paikkaan korkeintaan lisää sairastumisen riskiä kun ei tajuta varoa tasapuolisesti kaikkia uhkia. Ette kai te autoakaan aja peruutuspeiliin katsomalla???
Riskiryhmäläinen tai ei, kaikki joutuvat hyväksymään sen tosiasian ettei sikaifluenssan liikkeistä saada millään ilveellä reaaliaikaista tietoa. - pietuu
realismia kiitos! kirjoitti:
Tietämättömät tomppelit! Täällä te jaksatte vouhottaa ja veivata itseänne ylikierroksille aivan merkityksettömän asian takia. Lyhykäisyydessään asia on niin, että sikainfluenssan epäilyn syntymiseen ja sen jälkeiseen testaamiseen ja diagnoosin varmistamiseen menee niin pitkä aika, ettei sen jälkeen enää ole mitään järkeä ryhtyä julistamaan missä epidemia oli. Vaara vaaniin siinä vaiheessa jo aivan muualta, huomion kohdistamien väärään paikkaan korkeintaan lisää sairastumisen riskiä kun ei tajuta varoa tasapuolisesti kaikkia uhkia. Ette kai te autoakaan aja peruutuspeiliin katsomalla???
Riskiryhmäläinen tai ei, kaikki joutuvat hyväksymään sen tosiasian ettei sikaifluenssan liikkeistä saada millään ilveellä reaaliaikaista tietoa.huomaa että terve järki on kadonnut tästä maasta jo ajat sitten kun jaksetaan vouhotaa jostain nöfnöf flunssasta. totuushan on se ettei se ole normaalia flunssaa pahempi juttu ja sitähän näin syksyllä riittää.
ja influenssa tappaa vain erittäin heikon immunieetti kyvyn omaavia ihmisiä (esim sairaala hoidossa olevia vanhuksia) sillä tapaa että saaavat keuhkokuumeen johon sitten menehtyvät eli ovat jo muutenkin elämän loppusuoralla että silleen. - Cozar50
pietuu kirjoitti:
huomaa että terve järki on kadonnut tästä maasta jo ajat sitten kun jaksetaan vouhotaa jostain nöfnöf flunssasta. totuushan on se ettei se ole normaalia flunssaa pahempi juttu ja sitähän näin syksyllä riittää.
ja influenssa tappaa vain erittäin heikon immunieetti kyvyn omaavia ihmisiä (esim sairaala hoidossa olevia vanhuksia) sillä tapaa että saaavat keuhkokuumeen johon sitten menehtyvät eli ovat jo muutenkin elämän loppusuoralla että silleen.Joo, ompa sitten todella kiva saada sikaflussa sen takia, että jotkut Espoolaiset pimittävät tietoja. Onhan tähän kuollut ihmisiä, joten kyse ei ole mistään pikku nuhasta....
Tauti pääsi leviämään epidemiaksi asti, juuri todennäköisesti siksi, että tietoja pimitettiin, ilman että olisi voitu ryhtyä vastatoimenpiteisiin.
Onneksi ei tarvitse edes käydä työssä sillä päin. Ikävä niille, ketkä sairastuivat. - VIIVYTTÄKÄÄ EPIDEMIAA ROKOTTEEN AJANKOHTAAN LOKAKUUN LOPPUUN
Cozar50 kirjoitti:
Joo, ompa sitten todella kiva saada sikaflussa sen takia, että jotkut Espoolaiset pimittävät tietoja. Onhan tähän kuollut ihmisiä, joten kyse ei ole mistään pikku nuhasta....
Tauti pääsi leviämään epidemiaksi asti, juuri todennäköisesti siksi, että tietoja pimitettiin, ilman että olisi voitu ryhtyä vastatoimenpiteisiin.
Onneksi ei tarvitse edes käydä työssä sillä päin. Ikävä niille, ketkä sairastuivat.yLE1 TAKSTI-tv JULKAISI Toissapäivän Dragsfjärdin varuskunnassa 33 tautitapausta ja karantteeni, taudin sanottiin olevan laantumassa. Tänään kerrotaan toisin samoilla YLE1 teksti-TV:n sivuilla: Sairaustapauksia sikainfluenssassa onkin ollut 80 kpl ja edelleen hoidossa 28kpl varuskunnan sairaalassa ja nyt purettiin lomakielto.
Ihan kuin Tsernobylin aikana. Teksti-TV:n 500 alueellisilla sivuilla useat varuskunnat toteavat samoilla sanoilla "epidemia on laantumassa". Sovittua tekstiä sillä epidemia on päivastoin leviämässä.
MIKSI SALAILLAAN?
Valtakunnallisen neuvontanumeron mukaan sikainfluenssatestistä saa reaaliaikaisen tuloksen eli raskaana olevat ja riskiryhmät saavat keskitetyissä lääkärikeskuksissa heti samalla käynnillä lääkityksen testin niin osoittaessa. Vai onko tämäkään totta? - dfbdfbdfbd
VIIVYTTÄKÄÄ EPIDEMIAA ROKOTTEEN AJANKOHTAAN LOKAKUUN LOPPUUN kirjoitti:
yLE1 TAKSTI-tv JULKAISI Toissapäivän Dragsfjärdin varuskunnassa 33 tautitapausta ja karantteeni, taudin sanottiin olevan laantumassa. Tänään kerrotaan toisin samoilla YLE1 teksti-TV:n sivuilla: Sairaustapauksia sikainfluenssassa onkin ollut 80 kpl ja edelleen hoidossa 28kpl varuskunnan sairaalassa ja nyt purettiin lomakielto.
Ihan kuin Tsernobylin aikana. Teksti-TV:n 500 alueellisilla sivuilla useat varuskunnat toteavat samoilla sanoilla "epidemia on laantumassa". Sovittua tekstiä sillä epidemia on päivastoin leviämässä.
MIKSI SALAILLAAN?
Valtakunnallisen neuvontanumeron mukaan sikainfluenssatestistä saa reaaliaikaisen tuloksen eli raskaana olevat ja riskiryhmät saavat keskitetyissä lääkärikeskuksissa heti samalla käynnillä lääkityksen testin niin osoittaessa. Vai onko tämäkään totta?Ei totuutta ole ollut saatavilla enää vähään aikaan. Kaikenlaisia kummajaisuuksia ja ristiriitaisuuksia sen sijaan vaikka kuinka paljon. Tamiflut häviää, oiretiedoissa valtavia ristiriitaisuuksia, levinneisyyden tietoja pimitetään yms.
Tämä taksitapauskin on taas hauska. Terveydenhuollossa käsketään pysymään kotona ja jos potilas tulee vastaanotolle niin terveydenhoitaja tapaa potilaat vähintään visiirimaski ja suojatakki yllään. Hän vaihtaa kertakäyttökäsineet ja puhdistaa tutkimusvälineet jokaisen potilaan lähdettyä.
Mutta kun sikainfluenssaepäilty tulee taksiin yskimään pitää kuljettajan kuljetella häntä pitkin kaupunkia ilman mitään ennakkotietoa ja suojavarusteita ja tartuttaa sitten vielä seuraavatkin matkustajat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002