Minä katselen tyyntä vettä, kun syksyn lehti tipahtaa ja jää kellumaan sen pintaan, kun linnun siipi sipaisee ja nousee takaisin korkeuksiin, ja sanon Sinulle kiitos. Sinä seisot siinä ihan minun vieressäni ja kätesi melkein koskee minun käteeni. Minä puhun Sinulle, nauran Sinun kanssasi, selvitän sydämeni tyhjäksi, ja Sinä vain seisot siinä ihan lähellä minua. Seisot siinä, vaikka maailmassa on 7 miljardia muutakin ihmistä. Olet mieletön.
Yksi ihminen ei ole yhtään mitään miljardien muiden ihmisten joukossa, eikä yksi linnunrata ole yhtään mitään maailmankaikkeudessa. Sinä olet hullu, minä sanon, kun seisot siinä. Ei yksi ihmisikä tai ihmissukukaan ole yhtään mitään ajassa, minä jatkan, ja kuitenkin elän ja olen hetken aikaa onnellinen, kun Sinä olet siinä. Tämä on järjetöntä.
Sitten Sinä ihan yhtäkkiä sanot minulle, ota kädestäni kiinni, ja minä katson Sinun käteesi. Se melkein hipaisee minuun ja minä huudan STOP! Nyt menee hulluuden puolelle hätäännyn, aivot tekivät tepposen, hyvä ihminen, lopeta. Jumalaa ei ole! Ja Sinä vain seisot minun vieressä. Alan kävellä kotiin päin. Sinä seuraat minua. Voi Herra Jumala, miksi Sinä annat minun kohdella Sinua näin, kun kerran kuitenkin olet!
Ja miksi minä hullu olen niin avuton, etten pysty liikuttamaan kättäni sen yhden senttimetrin mittaista matkaa?
Puhetta syksyn hiljaisuudessa
Minä hullu
0
1133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875