mistäs löytäs tämmönen neiti-ihminen takkamuuraus
apua??
Muurari
10
6122
Vastaukset
- Putti
Missä kaivataan muuraria?
- Johanna
asustelen lahdessa
- täällä
kyselepä osoitteesta [email protected] niin voin lähettää enemmän tietoa ja kuvia takkamuuraus projekteistani.
- Johanna
maksun voisin hoitaa vaikka kammarinpuolella jos sopii??
- toni
hmm...:) **pistää mietteliääksi**
jos tiilikaupalla leivinuunia väsään, niin mitäpä ottaisin varvista...) - teuska
Suosittelen kun etsit muurarin muuraus töihin ÄLÄ PALKKAA VEROKORTTI MUURARIA ,kuluttajasuojalaki ei koske mahdollisissa rakennus virhe tilanteissa , nimimerkillä tyhmyyttäni palkkasin verokortille muurarin ja nyt lähdetään käräjöimään!!!!
- teuska
En todellakaan tarkoittanut harmaata muuraria kun tarkoitin ,että ei kannata palkata verokortti muuraria.
Itse suosittelen käytettäväksi muuraria tai rak.liikettä joka sanoo työlle verollisen hinnan ja maksaa itse verot ym.maksut.
Näin homma toimii minusta parhaiten ja jos on työss¨ä jotain huomautamista/virhettä homma hoituu. - puolisko
teuska kirjoitti:
En todellakaan tarkoittanut harmaata muuraria kun tarkoitin ,että ei kannata palkata verokortti muuraria.
Itse suosittelen käytettäväksi muuraria tai rak.liikettä joka sanoo työlle verollisen hinnan ja maksaa itse verot ym.maksut.
Näin homma toimii minusta parhaiten ja jos on työss¨ä jotain huomautamista/virhettä homma hoituu.Sori, kommenttini oli tarkoitettu Johannalle, joka halusi maksaa "luonnossa" ,sinun kanssasi teuska olen kyllä samaa mieltä, kannattaa ottaa selvää kenet palkkaa!
- muurarinakin
Joten maksa vain euroina ja käy veskissä nyrkkikyllikin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158