Muurari

Johanna

mistäs löytäs tämmönen neiti-ihminen takkamuuraus
apua??

10

6105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putti

Missä kaivataan muuraria?

• Johanna

asustelen lahdessa

• täällä

kyselepä osoitteesta [email protected] niin voin lähettää enemmän tietoa ja kuvia takkamuuraus projekteistani.

• Johanna

maksun voisin hoitaa vaikka kammarinpuolella jos sopii??

• toni

hmm...:) **pistää mietteliääksi**
      jos tiilikaupalla leivinuunia väsään, niin mitäpä ottaisin varvista...)

• teuska

Suosittelen kun etsit muurarin muuraus töihin ÄLÄ PALKKAA VEROKORTTI MUURARIA ,kuluttajasuojalaki ei koske mahdollisissa rakennus virhe tilanteissa , nimimerkillä tyhmyyttäni palkkasin verokortille muurarin ja nyt lähdetään käräjöimään!!!!

• teuska

En todellakaan tarkoittanut harmaata muuraria kun tarkoitin ,että ei kannata palkata verokortti muuraria.
        Itse suosittelen käytettäväksi muuraria tai rak.liikettä joka sanoo työlle verollisen hinnan ja maksaa itse verot ym.maksut.
        Näin homma toimii minusta parhaiten ja jos on työss¨ä jotain huomautamista/virhettä homma hoituu.

• puolisko
        teuska kirjoitti:

En todellakaan tarkoittanut harmaata muuraria kun tarkoitin ,että ei kannata palkata verokortti muuraria.
        Itse suosittelen käytettäväksi muuraria tai rak.liikettä joka sanoo työlle verollisen hinnan ja maksaa itse verot ym.maksut.
        Näin homma toimii minusta parhaiten ja jos on työss¨ä jotain huomautamista/virhettä homma hoituu.

Sori, kommenttini oli tarkoitettu Johannalle, joka halusi maksaa "luonnossa" ,sinun kanssasi teuska olen kyllä samaa mieltä, kannattaa ottaa selvää kenet palkkaa!

• muurarinakin

Joten maksa vain euroina ja käy veskissä nyrkkikyllikin kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe