Kakka ei tule ulos

Ulosteonkelmainen

Eli kaikessa yksinkertasuudessaan kakka ei tule ulos vaikka kuinka ponnistaa. Istuin pöntöllä vartin verran ja ponnistelin parhaani mukaan mutta tuloksetta. Se on erittäin iso (ja kova) klöntti jota pitäs jollakin keinolla saada pehmeemmäksi.
Ehdotuksia?

17

9582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

omenoita, joita nyt on oksat väärällään. Kyllä pitäisi irrota ja kakkakin lentää pari metriä.

• sirreliini

Asiaan vaikuttaa, mitä syöt. Lisää kasviksia, marjoja ja hedelmiä ruokavalioosi. Jugurtteja, kuivattuja luumuja ja rusinoita.Lakritsia. Myös apteekista löytyy apua. Mieleeni muistui Levolac - niminen tuote.

• sirreliini

Juo tarpeeksi vettä ja syö kuitua, ruisleipää, puuroja, mysliä...

• suoli toimimaan

Vesiliukoista kuitua lisää. Tällainen coctail on toiminut.

2 ruokalusikallista pellavansiemenrouhetta ja 2 teelusikallista psylliumkuitujauhetta sekoitetaan isossa lasissa keskenään. Kaadetaan lasi täyteen vettä, sotketaan pellavansiemenrouheen ja psylliumin seos veteen hyvin, juodaan suhteellisen nopeasti, jotta psyllium ei ehdi jämähtää.

Pellavansiemenrouheeksi kannattaa valita sellainen pahvipakkauksessa oleva. Siinä on enemmän liukenevaa kuitua kuin pelkässä muovipussissa olevassa halvemmassa.

Psylliumkuitujauhetta saa ainakin luontaiskaupoista, ehkä joistakin marketeistakin.

Yksi tuollainen annos tekee terää aamulla ennen muuta syömistä.

• Malachias

Jostain syystä omalla kohdallani toimii paljon paremmin kaupan kuin apteenkin tuotteet.
      Aiemmin ostin Lidlistä luumumehua, se toimi takuuvarmasti muutaman tunnin sisällä juomisesta. Ikävä kyllä poistui markkinoilta, mutta saman kaupan Södergårdenin mustikkakeitto ajaa saman asian jos sitä riittävästi juo.

• joku

luumu auttaa aina mulla.. :D
      itelläki on just nyt se... -.-

• varma juttu

ruisleipä ja varsinkin jälkiuunileipä saa kyllä vatsan toimimaan...jos ei keliakiaa

• matti myöhäinen

minulla olisi olisi ehdotus. mutta ei siintä enää ole apua. olet varmaan jo mullan alla. siis jos kakka ei ole viellätullut. (4.9.2009)

• .....

Kannattaa ensin saada se kakka pois, tyhjentää suoli ihan täysin, peräruiskeella. (Apteekista Microlax-paketti).

Sitten kun suoli on tyhjä, aloitat "alusta" ruokavaliosi kanssa. Eli PALJON VETTÄ, terveellistä ruokaa, täysjyvää ja kuitua (ellet ole allerginen tai sairasta keliakiaa), marjoja, maitotuotteita normaalisti sekä LIIKUNTAA! Päivittäinen kävelykin jo riittää, jos ei muuten liikunta innosta.

Myös Levolacia apteekista voi ottaa ruokavalion tueksi. Se pehmentää vatsaa ja parantaa vatsan toimintaa. Sitä saa ottaa ihan pidemmänkin aikaa. Aamulla sitä otetaan aina vähän.

• sarah-90

Minun oireeni alkoivat kun lopetin kahvin juonnin. Aloin voida pahoin joka päivä joinain päivinä oksensin joinain en. Ummetus oli kova ja aloin hoitaa sitä visiblin kuidulla. visiblin kuidun kanssa suoli toimi joka aamu silti päivällä oli ripulia ja illalla pelkkää limaa. kun lopetin kuidun paino tippui 5 kg. Oksentaminen onneksi loppui. Rupesin juomaan uudestaan kahvia suolisto ongelmat jatkuivat ummetusta, jatkuvaa limaa. välillä tummaa välillä kirkasta limaa. Välillä oli kiire juosta vessaan ja tuli pelkkää kirkasta limaa.

Nyt hakeuduin vatsalääkärille kun aloin olla jo poikki tämän suoleni kanssa ja ajattelin että masennun ihan totaalisesti. Sain ärtyvän suolen diagnoosin. kunnes labra testien tulokset tulivat ja minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta.

• anaaliohjus

Syön aika vähän ja epäterveellisesti, mutta kakka tulee joka 3 pv välein ja mitä paremmin syön nii sitä helpommin se paska tulee :)

• paskamaha

Mun vatsa menee ummelle ennen menkkoja!
      Ja vatsa on kuin ilmapalli

• kakkaeitule

Noista mikään ei toimi minulle. oisko vielä jotai muita vaihtoehtoja ?

• varisparvi

suolihuuhtelu......oletko kokeillu laxoberonia,ota illalla liuoksena,kyllä aamulla lentää varisparvi

• TPFINN

Elämäni kovin koettelemus. Kävin ostamassa kaupasta luumunektariinia ja linnoittauduin vessaan sen kanssa. Olin hiestä koettelemuksen jälkeen täysin märkä ja naapuritkin varmasti ihmettelivät mitä siellä oikein tapahtuu. Voittajana selvisin, kiitos vinkeistä kaikille !

• lapsi2

Te kaikki ootte aikusia mutta mä oon 12 ja mun kakka ei tuu mä oon ollu kohta 5 päivää kakkaamatta mitä mä teen ainaku ponnistan kovaa tuntuu et suolet lentää pihalle vaik ei sieltä peräpäästä mitään tuu sen jälkeen kun tuun vessast ulos sattuukävellä ja muutenki se sattuu vaan niin *******!!

• tämä on varma keino!!!

Nyt kaikki menee kauppaan tai jääkaapille ja juo ison lasillisen mustikkakeittoa sillä kakka tulee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe