Mistähän noita suomesta löytyisi?
Tarttis uusia GiuliaGTjunioriin (-67) uudet.
Tulppien malli on 2HL:n (5K).
Golden Lodgen sytystulpat
8
524
Vastaukset
- Ti Super
Kannattaa varmaan kysellä Alfa-kerhoista, CARF ja AREF, ne varmaan tietää ketkä Lodgeja nykyään myy.
- willealfaj
sitroen kirjoitti:
muut ja selvästi halvemmat merkit kelpaa? Vai haluatko maksaa merkistä?
Kyse on siis neljäkärkitulpista (kun keskitapin ympärillä on 45 asteissa 4 palaa?).
Tiedän, että 1-kärki NGK B7 ES voisi olla korvaus, mutta kun tahtoo alkuperäistä...
ja muutamaan kerhoon olen rekisteröitynyt, mutta...
Olisi hyvä saada tulpat ennekuin kannen päälle laittaa muut osat.
Eikä Lodge ole varmaankaan tuttu merkki monellekaan. ?
Joku suositteli Beruja (3-kärki), kuulemma 1-kärki on huono ratkaisu ja Lodget
nokeentuu nopeasi. Go and know.
PS: Alfa ei ole (valitettavasti) minun, laittelen vaan.
PPS: turhaa Deltalta kai kysyä... - Ti Super
willealfaj kirjoitti:
Kyse on siis neljäkärkitulpista (kun keskitapin ympärillä on 45 asteissa 4 palaa?).
Tiedän, että 1-kärki NGK B7 ES voisi olla korvaus, mutta kun tahtoo alkuperäistä...
PPS: turhaa Deltalta kai kysyä...Muut tulpat eivät korvaa Lodgeja, vaikka kaikenlaiset "asiantuntijat" muuta väittäävät. AREF:ssa niitä on myyty ainakin aikaisemmin, sitten on Muukkosen TB-huolto jossain Pohjanmaalla, omaan tarpeeseen olen ostanut suoraan Italiasta (AFRA).
- Alfa romeo 75
willealfaj kirjoitti:
PPS: turhaa Deltalta kai kysyä...Se nokeentuu helpommin kuin 1-kärkinen.Perustelu: 1-piikkisessä kipinä lyö aina samaan kärkeen ja
3-piikkisessä eri kärkeen eli nokeentuu helpommin.Kuultu itse Muukkoselta. - Asiantuntija.
Ti Super kirjoitti:
Muut tulpat eivät korvaa Lodgeja, vaikka kaikenlaiset "asiantuntijat" muuta väittäävät. AREF:ssa niitä on myyty ainakin aikaisemmin, sitten on Muukkosen TB-huolto jossain Pohjanmaalla, omaan tarpeeseen olen ostanut suoraan Italiasta (AFRA).
noista vanhoista kaasaripeleistä en niinkään tiedä mutta itse olen käytellyt hieman uudemmissa ruiskupeleissä Lodgen, NGKn, Denson, Bosch:n ja Briskin tulppia ja samalla lailla nemuutkin toimii sillä erotuksella että lodget ovat olleet lyhytikäisimmät.. parhaiten on pelanneet briskin kynttilät jotka on tälläkin hetkellä paikallaan..
- Ti Super
Asiantuntija. kirjoitti:
noista vanhoista kaasaripeleistä en niinkään tiedä mutta itse olen käytellyt hieman uudemmissa ruiskupeleissä Lodgen, NGKn, Denson, Bosch:n ja Briskin tulppia ja samalla lailla nemuutkin toimii sillä erotuksella että lodget ovat olleet lyhytikäisimmät.. parhaiten on pelanneet briskin kynttilät jotka on tälläkin hetkellä paikallaan..
Niin siis tässä nyt on juuri kyseessä sellainen "vanha kaasari", joten ehkä jätät höpö-höpö asiantuntemuksesi ruiskupeleihin, joissa käytetään enimmäkseen muita kuin Lodgen tulppia ja joista minä en taas tiedä mitään.
- Alfetta GTV
Ti Super kirjoitti:
Niin siis tässä nyt on juuri kyseessä sellainen "vanha kaasari", joten ehkä jätät höpö-höpö asiantuntemuksesi ruiskupeleihin, joissa käytetään enimmäkseen muita kuin Lodgen tulppia ja joista minä en taas tiedä mitään.
taidat pitää itseäsi sitten melkoisena asiantuntijana.. :D
no asiaan eli kyllä voi sinne huoletta pistää muutkin kuin lodget, ainakin omassa -78 mallisessa alfetta gtv.ssä ja sitä ennen olleessa giulietassa toimivat boschit vähintäänkin yhtähyvin kuin lodget.. eli boschilaisia käytän jatkossakin..
nimimerkki Ti superin kommenteista tulee väkiselläkin mieleen ns Mobil uskovaisuus.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915