Vuoto yhdynnän jälkeen

Severiina

Mistä voi johtua vuoto yhdynnän jälkeen? Joka kerta vuotaa rusehtavaa tuhrua ja yleensä vielä seuraavana päivänäkin on pidettävä jotain pikkuhousunsuojaa.

Mitään tauteja ei pitäisi olla. Gynellä kävin eikä mitään testejä otettu mutta sisätutkimuksella totesi että emättimen sisäseinällä on pieni patti.

Onko jollain samanlaista tai tietoa mistä voi johtua?

8

21374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulta on viimeksi

otettu Papa?
      Esim. tulehdus voi saada aikaiseksi mainitsemanlaista vuotoa.
      Vuoto yhdynnän jälkeen voi kieliä kyllä jostain vakavammastakin,eli on yhtenä oireena kohdunkaulan syövässä.
      Mitä gynekologi kertoi tästä patista,otitto hän siitä biopsian?Jos otti,milloin saat patologin vastauksen?
      Kaikki ylimääräiset vuodot tulee AINA tutkia.

Kirjoitat,että mitään tauteja ei pitäisi olla.Milloin ne on testattu?Teiltä molemmilta,kumppaniltasi ja sinulta.

• Alkup.

ja testit multa otettu puolitoista vuotta sitten. Pitäisiköhän käydä uudelleen testissä?

Koepalaa ei otettu eikä ultrattu, sanottiin että seurataan tilannetta. Hiivaakin on ollut joten sain estolääkityksen ja sovittiin että katsotaan auttaako se. Ei se sitä vuotoa kokonaan lopettanut.

• Titta

Hei, itselläni on kokemuksia vastaavasta. Minulla tuli veristä vuotoa tai tuhrua pitkään yhdynnän jälkeen. Kävin gynekologilla ja syyksi hän kertoi "jonkun verisuonen olevan niin pinnassa, että kosketus siihen aiheuttaa vuotoa".
      Miksi näin, sitä en tiedä, Papa-koe oli puhdas sekä tulehdus- että syöpäsoluista. (Eli aina ei tarvitse odottaa pahinta) Verisuoni kuitenkin poltettiin (sattui vain vähän) ja nyt vaiva on ohi. Kannataa käydä rohkeasti lääkärin vastaanotolla!

• niinna

eli pyydä myös että otetaan ainakin klamydia testi. se nimittäin voi aiheuttaa vuotoa yhdynnässä tai jälkeen.
      ja siitä testistä ei ole mitään haittaa vaikkei klamydiaa olisikaan. ihan oman hyvinvointisi kannalta!

• kanna akkaa

ootko varma,ettei se rusehtava tuhru tullut toisesta reiästä.

• lyhytkestoisesti

Mul tuli kans varmaan kolmena kertana vähäistä vuotoa ja viimeeks tuli ihan pikkareihin vähän. Se joka ottaa aikoja vastaan eli johon varataan se aika terkkariin tai sairaalaan niin se nainen sanoi, et se voi olla se vuoto menkoista, et on jäänyt "sisälle", mut ei mul siis ole viel menkkoja ja edelliset meni jo "aikoja sit." En tiie miks mult tuli verta :( auttakaa

• Kysta syynä

Minulla myös viimeaikoina ollut sama ongelma ja minulla todettiin kysta munasarjassa, jonka aiheuttaa hormonikierukka...

• polypes

eli syitä on monenlaisia.mulla oli kohdunkaulassa polyyppi ja kohdundeinämästä otettiin vast-ikään,muttei aiheuttaneet verenvuotoa,mut ne saattavat myös aiheuttaa tai herkät limakalvot ja kuminkin kanssa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      74
      2647
    2. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2638
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      77
      2336
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1861
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      216
      1811
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1680
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1489
    8. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1471
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1470
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1450
    Aihe