Kirjoitin jo kerran...Ähh!

*Kukkahame*

Menkää vaan ketkä on mennäkseen minä jään, tulin vasta saunasta ja ihailen kaunista auringonlaskun taivasta, en löydä tuolle värille muuta nimeä kuin kirkas!
Nautin elämästäni, kirjoittelen kun siltä tuntuu ja onpahan vähemmän herjoja kun suurin osa on menossa ties minne.
Tämä on pitkään aikaan ainoa päivä kun ilkeydet ovat vähentyneet, kiitokset siitä vaikka Kohtalottarelle, jatketaan samaan tahtiin.
En pelkää yksinoloa enkä hätkähdä puhua ääneen jos se on tarpeellista, siispä onnea valitsemallenne ratkaisulle.

9

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seku

Eihän nuo Hölmölän akat ole edes tulleet, kuinka he voivat tehdä lähtöä.

En ainakaan minä ole lukenut aikaisemmin mitään Hölmölän akka nimimerkillä kirjoitettua viestiä.

Pilvi sentään tuli ja oli, sekä on edelleenkin.

Voihan sitä mielensä muuttaa ja jäädä vaikka sanoo lähtevänsä.

Arvatkaapa vaan kuinka monta kertaa minä nuorena tein samoin.

• *Kukkahame*

Kun niin moni jo aloittaa lähdön valmistelut, en minäkään usko niiden todenperäisyyteen kunhan lämpimikseen raapustavat.

Taitaa olla vaan perjantain mietteitä, jos vaikka illatzuihin lähtö häämöttä edessä.

En toki usko minäkään että kaikki kirjoittajat ovat lähdössä, siksi kirjoin päinvastaista ;-D!

• *Kukkahame* kirjoitti:

Kun niin moni jo aloittaa lähdön valmistelut, en minäkään usko niiden todenperäisyyteen kunhan lämpimikseen raapustavat.

Taitaa olla vaan perjantain mietteitä, jos vaikka illatzuihin lähtö häämöttä edessä.

En toki usko minäkään että kaikki kirjoittajat ovat lähdössä, siksi kirjoin päinvastaista ;-D!

No. Se kävi sillai, että 'veistelin' sinun viestisi alle googlettamisen autuudesta sii Ruotsi-Suomi yo-rökäletappion aattona.
        Sinun viestejäsi ei näkyny moniin päiviin. Luulin, että tykkäsit 'kyttyrää' näsäviisaudestani. Sanonpa tämän vielä kertaalleen:
        En halua loukata etenkään naisimmeisiä, elleivät nämä ole viestiaiheiltaan 'ranstakan varresta'. Masennuin ja mökötin. Että! Nyt hyvä!

• pilvi*
        capt.cöpenick kirjoitti:

No. Se kävi sillai, että 'veistelin' sinun viestisi alle googlettamisen autuudesta sii Ruotsi-Suomi yo-rökäletappion aattona.
        Sinun viestejäsi ei näkyny moniin päiviin. Luulin, että tykkäsit 'kyttyrää' näsäviisaudestani. Sanonpa tämän vielä kertaalleen:
        En halua loukata etenkään naisimmeisiä, elleivät nämä ole viestiaiheiltaan 'ranstakan varresta'. Masennuin ja mökötin. Että! Nyt hyvä!

Joko selkä on parempaan päin?

Ootko muuten nähnyt mikä iltarusko on tänä iltana, okinä en noin punaisen aole nähnyt taivasta! Hieno....

• *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

Joko selkä on parempaan päin?

Ootko muuten nähnyt mikä iltarusko on tänä iltana, okinä en noin punaisen aole nähnyt taivasta! Hieno....

Olen ollut selkäni takia vaaka-asennossa muutaman päivän, kyllä minä täällä olen pistäytynyt, mutta en ole voinut olla kuin muutaman minuutin kerralla lukemassa, ja taas sängynpohjalle.
        Selässä 2 isoa lihasta krampissa ja enpä toivo kenellekään tällaista!!En.

Tässä nyt voin jo muutaman kymmenen minuuttisen kerralla 'harjoitella', ja en toki ole mistään teille ystävät suutahtanut ;-DD, ei ei kirjoitin kyllä tiistaina kun tulin fysikaalisesta piti kone sulkea.

Kyllä elämä voittaa vaikka kipua on vieläkin, että kaikkea sitä vanhoilla päivillä joutuu kokemaan.

Käynhän minä täällä jotain kirjoittelemassa, ja tuossa ihan huumorin kannalta otin nuo lähtömeiningit, hassua hupailua luulisin kaikkien kohdalta.

Hyväksi se nauraminenkin joskus on.

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Olen ollut selkäni takia vaaka-asennossa muutaman päivän, kyllä minä täällä olen pistäytynyt, mutta en ole voinut olla kuin muutaman minuutin kerralla lukemassa, ja taas sängynpohjalle.
        Selässä 2 isoa lihasta krampissa ja enpä toivo kenellekään tällaista!!En.

Tässä nyt voin jo muutaman kymmenen minuuttisen kerralla 'harjoitella', ja en toki ole mistään teille ystävät suutahtanut ;-DD, ei ei kirjoitin kyllä tiistaina kun tulin fysikaalisesta piti kone sulkea.

Kyllä elämä voittaa vaikka kipua on vieläkin, että kaikkea sitä vanhoilla päivillä joutuu kokemaan.

Käynhän minä täällä jotain kirjoittelemassa, ja tuossa ihan huumorin kannalta otin nuo lähtömeiningit, hassua hupailua luulisin kaikkien kohdalta.

Hyväksi se nauraminenkin joskus on.

Iltarusko oli värikylläinen, mahtava, eikös se iltarusko tiedä kaunista huomista, vaikka meteorologi tulkitsi rankkasadetta, no huomisen jälkeen olemme itse valmiit tulkitsemaan tuon kauniin erikoislaatuisen ruskon.

Ja Cap..Cöp älä sinä möksähtele pienistä asioista, joskus voin epähuomiossa kuten nytkin unohtaa vastata kysymyksiin, vaan onneksi vielä taju tallella, väsyttää kyllä saunan jälkeen ankarasti, ja nyt sammutan masinan ja hiivin vuoteeseen.

Guten Nacht, schlafen sie Got

• Kein Gott
        *Kukkahame* kirjoitti:

Iltarusko oli värikylläinen, mahtava, eikös se iltarusko tiedä kaunista huomista, vaikka meteorologi tulkitsi rankkasadetta, no huomisen jälkeen olemme itse valmiit tulkitsemaan tuon kauniin erikoislaatuisen ruskon.

Ja Cap..Cöp älä sinä möksähtele pienistä asioista, joskus voin epähuomiossa kuten nytkin unohtaa vastata kysymyksiin, vaan onneksi vielä taju tallella, väsyttää kyllä saunan jälkeen ankarasti, ja nyt sammutan masinan ja hiivin vuoteeseen.

Guten Nacht, schlafen sie Got

Jos briljailee kielillä, niin kannattaisi osata.

• *Kukkahame*
        Kein Gott kirjoitti:

Jos briljailee kielillä, niin kannattaisi osata.

Kirjoitan virheitä äidinkielessäkin, olen hajamielinen, mutta hyvä kun sinä osaat,
        enkä todella ole kateellinen sulle siitä.

Kali Mera ihan kaikille

• Ei koululainen
        *Kukkahame* kirjoitti:

Kirjoitan virheitä äidinkielessäkin, olen hajamielinen, mutta hyvä kun sinä osaat,
        enkä todella ole kateellinen sulle siitä.

Kali Mera ihan kaikille

riittää joka lähtöön, vaan olen seurannutkin asiaa, ei ne kaikille huomauttele, on jotkut vaan hampaissa.
        Muistan tässä joku aika sitten noista pisteistä, pilkuista ja yhdyssanoista oli kovakin haloo, mitä niistä jos asian saa selväksi, ei me numeroita enää pystytä parantamaan.
        Siihen tulokseen olen tullut että niistä huomauttelijoista ei ole keskustelijoiksi, eikä ne tajua että tämä on keskustelu palsta.
        Tämä teksti vain siksi ettei noista kannata vähääkään välittää, aivan kuin Kh totesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe