millainen tapahtuma on kyseessä ja onkos millaista iltaohjelmaa?
hallan akan vaellus
8
735
Vastaukset
- tietoja
lähiaikoina...
http://www.kainuunliikunta.fi/tapahtumat/kainuun_vaellukset/hallan_akan_vaellus/ - Vuokatin vaeltaja
Vuokatissa on samana päivänä Vuokatin vaellus.Siellä on paljon oheisohjelmaa päivällä ja hyvät ilta jutut ja paljon porukkaa.Sinne vain vaeltelemaan päivällä ja illalla.
- V_Aeltaja-akka
No näillä Hallan akan ja Vuokatin sun muilla vaelluksilla on aikalailla sama ohjelma. Päivällä kävellään metissä, sitten mennään saunaan, meikataan ja juodaan vinkkua hotellihuoneessa ja kikatetaan samalla. Sen jälkeen mennään kapakkaan. Siellä juovutaan lisää, ja illan lopuksi naida rysäytetään tuntemattoman äijän kanssa. Aamusella vituttaa ja oksettaa. Siitä lystistä kun vielä maksat satoja euroja niin vot
- Naima_Aslakki
Koltta meni Helsinkiin. Siellä paikallinen stadilainen kysyi: 'Onks lappalainen tullut korkeita taloi katselemaan?'
Johon aslakki: 'Ei kun mie tulin katshomaan minkänäköiset miehet ne lähettävät kevättalvisin akhansa laphiin meille naitahavaksi.' - vierasss
Naima_Aslakki kirjoitti:
Koltta meni Helsinkiin. Siellä paikallinen stadilainen kysyi: 'Onks lappalainen tullut korkeita taloi katselemaan?'
Johon aslakki: 'Ei kun mie tulin katshomaan minkänäköiset miehet ne lähettävät kevättalvisin akhansa laphiin meille naitahavaksi.'oli paikalla?
- moniko
vierasss kirjoitti:
oli paikalla?
paikkakuntalainen oli paikalla?
- vakkari4
Millainen oli hunks-show? Oliko muita esiintyjiä? Itse en päässyt paikalle.
- myssystä
vakkari4 kirjoitti:
Millainen oli hunks-show? Oliko muita esiintyjiä? Itse en päässyt paikalle.
että onko nuo palvelut ja tapahtumat paikallisille niin tarkotettukaan. Tuntuu että turistiillehan ne tarjonnat siellä on ja hyvästihän siellä niitä hyysätään. Semmosen kuvan minä olen vähän saanut. Paikallinen karttaa paikkaa sen takia kun tuntee vähän olevan jaloissa siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241