voi asua ahvenamaalla?
Miten joku..
10
436
Vastaukset
Täällä on mukavia ihmisiä. kaunista luontoa, kesällä tapahtumia on joskus liikaakin, talvella on hiljaisempaa. Kalliimpaa täällä ehkä on ja tuo tulliraja hankaloittaa esim. tavaroiden tilaamista. Mutta täällä on mukava asua ja elää. Eli ihan hyvin täällä voi asua ja viihtyä.
- snipperlund
ihan samaa mieltä olen minä...asuin itse siellä 88-95..godbyyssä..nytten asun sitten hangossa..mutta ikävä on kova sinnepäin.t petsku
- Shigella sonnei
snipperlund kirjoitti:
ihan samaa mieltä olen minä...asuin itse siellä 88-95..godbyyssä..nytten asun sitten hangossa..mutta ikävä on kova sinnepäin.t petsku
Ruotsinkielisille alueille otetaan mielellään maahanmuuttajia juuri siksi, etteivät alueet suomalaistuisi. Hiljattain saimme lukea RKP:n edustajan esityksen, että maahanmuuttajille opetettaisiin ruotsia suomen asemesta.
Esimerkiksi ruotsissa on 1,8 miljoonaa pakolaista jotka ei osaa kunnolla ruotsia, ja suomessa n, 250-300 tuhatta.
Ahvenanmaa olisi sopiva paikka pakolaisten sijoittamiselle ja silloin he saisivat uutta verta kansalaisiinsa.
Miksei Ahvenanmaalle ole perustettu pakolaisten vastaanottokeskusta? Shigella sonnei kirjoitti:
Ruotsinkielisille alueille otetaan mielellään maahanmuuttajia juuri siksi, etteivät alueet suomalaistuisi. Hiljattain saimme lukea RKP:n edustajan esityksen, että maahanmuuttajille opetettaisiin ruotsia suomen asemesta.
Esimerkiksi ruotsissa on 1,8 miljoonaa pakolaista jotka ei osaa kunnolla ruotsia, ja suomessa n, 250-300 tuhatta.
Ahvenanmaa olisi sopiva paikka pakolaisten sijoittamiselle ja silloin he saisivat uutta verta kansalaisiinsa.
Miksei Ahvenanmaalle ole perustettu pakolaisten vastaanottokeskusta?Ei kai tässä pakolaisista ja maahanmuuttajista puhuttu, vaan ap ihmetteli, miten joku (syntyperäiset ahvenanmaalaiset ja tänne muuttaneet) voivat täällä asua. Ilmeisesti ap pitää Ahvenanmaata tylsänä paikkana. Kuten minä ja tuossa joku muukin kertoi, täälllä on hyvä asua. Pakolaisia tänne otetaan, mutta pakolaiskeskusta ei aiankaan toistaiseksi ole.
- Koetelemus
ahvennainen kirjoitti:
Ei kai tässä pakolaisista ja maahanmuuttajista puhuttu, vaan ap ihmetteli, miten joku (syntyperäiset ahvenanmaalaiset ja tänne muuttaneet) voivat täällä asua. Ilmeisesti ap pitää Ahvenanmaata tylsänä paikkana. Kuten minä ja tuossa joku muukin kertoi, täälllä on hyvä asua. Pakolaisia tänne otetaan, mutta pakolaiskeskusta ei aiankaan toistaiseksi ole.
Eivät ehkä niin järkeviä kun te. voinko jos sota tulis niin lähettäisin mielelläni molemmat poikani 11-14v sinne ei tarttis kuolemaan heitä lähettää ? Kyllä juntit hoitaa taas tän sotavrteraanipuolen niinkun se on sen tehnyt. ei somaali.
- ikkull
Shigella sonnei kirjoitti:
Miksei Ahvenanmaalle ole perustettu pakolaisten vastaanottokeskusta?Missä Suomen pienkunta alueella on otettu nin monta ulkomaalaista kuin Ahvenanmaalla? Siellä puhutaan nykyäänyli 70 kieltä, alueella jossa asuu vähän yli 20000 uhmistä...
- ei enää koskaan sinne
ikkull kirjoitti:
Missä Suomen pienkunta alueella on otettu nin monta ulkomaalaista kuin Ahvenanmaalla? Siellä puhutaan nykyäänyli 70 kieltä, alueella jossa asuu vähän yli 20000 uhmistä...
Turha tuommoista törkyä on tänne kirjoittaa rasismia ei sillä korjata, että paskaa aletaan täällä jauhamaan. Mitä siitä vaikka heillä olisi miten paljon erikielisiä, mutta saavatko he mitään esittää esimerkiksi julkisesti omalla kielellään?
- ahvenanmaahan ihastunut
mistäköhän saisin tietää muuttomahdollisuuksista maarianhaminaan. mistä esim. kannattaa kysellä asuntoa ym.
- Sklibo
ihmiskunnalle: mene ja tee harakiri tylsällä ruuvarilla. Siis yhtä tylsällä kuin itse olet.
- M:r. Juntti
osoittaa sormella ja " yhtyä " edelliseen puhujaan. ei ne sivistyneet junteja ole niinku sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086