Mio MOOV V735, näkyykö TV kunnolla, suomessa,

koskaan autossa, yleensä missään ?

koskaan muulloin kuin kytkettynä antenniin,

11

3925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkstee

      Eilen sain (ostin) käyttööni Mio Moov Spirit V735 TV -laitteen.
      Kyllä näkyi tänään TV ilman antennia, joskin onhan siinä se pikku teleskooppi, en vaan ollut huomannut sitä ottaa esiin. Olin tuolloin sisällä "kivitalossa", ihmettelin näkymistä.
      Mutta muutoin hankalan tuntuista on löytää netistä tukea, esimerkiksi karttapäivityksistä, ymmärsin, että siihen pitäisi saada ilmaisia päivityksiä ainakin aluksi, en oikein osannut löytää netistä...

    • Makedonis

      Mio Moov Spirit V505 TV-navigaattorin TV ei näy liikkuvassa autossa kovin hyvin. Testattu Stadin taksissa. Keskustan kivitalojen välissä ei välttämättä näy edes paikallaan. Navigaattorina toimii OK.

      • peerles

        Television katselu TV-navigaattorilla, malli Mio Moov Spirit V735, onnistuu ajon aikana (vaikka ei ole laillista), mutta miten on videoiden kanssa. Itse en ole siinä vielä onnistunut. Heti kun auto lähtee liikenteeseen, tulee varoitustekstit ja videon näyttäminen ns. pätkii. Kuinka saan videot näkymään ajon aikana, jos joskus haluaa näyttää jotain, esim. takapenkkiläisille ??


      • Mio Moov v735
        peerles kirjoitti:

        Television katselu TV-navigaattorilla, malli Mio Moov Spirit V735, onnistuu ajon aikana (vaikka ei ole laillista), mutta miten on videoiden kanssa. Itse en ole siinä vielä onnistunut. Heti kun auto lähtee liikenteeseen, tulee varoitustekstit ja videon näyttäminen ns. pätkii. Kuinka saan videot näkymään ajon aikana, jos joskus haluaa näyttää jotain, esim. takapenkkiläisille ??

        En saa televisiota millään näkymään sanoo vain ei signaalia mikähän mahtaa olla vikana??


      • HUOH!
        Mio Moov v735 kirjoitti:

        En saa televisiota millään näkymään sanoo vain ei signaalia mikähän mahtaa olla vikana??

        Älkää vaan ikinä ostako! Nyt navigaattori 3. kertaa huollossa! Ekalla kerralla joo kaikki toimi ok, mutta yhtäkkiä TMC vastaanotto ei enää toiminut lähti saksaan huoltoon olis iellä 3viikkoa tuli takasin TMC toimi tasan minuutin ja lakkasi sitten taas toimimasta vein seuraavana päivänä takaisin stockalle ja takaisin huoltoon taas oli 3viikkoa siellä ja tekivät jonkun ohjelmistopäivityksen eikä mikääne nää toiminut satelliittiin ei saanut yhteyttä TMC ei toiminut valikko toimi mutta minuutin viiveellä kaikesta mitä teit eli ei toiminut yhtään, mitään et voinut tehdä! Meni takaisin huoltoon ja ollut nyt siellä jo 2,5 viikkoa eikä ole vielä tullut takaisin. Stocka ei enää myy koko laitetta joten eivät voi ilmeisesti enää antaa uutta, mutta nyt riitti rahat otan takaisin! 2 viikkoahan kerkesin koko laitetta käyttämään! Todella susi en suosittele ko mioa! Ei huoltoa suomessa joten huoltoajat todella pitkiä!


      • HPOP
        HUOH! kirjoitti:

        Älkää vaan ikinä ostako! Nyt navigaattori 3. kertaa huollossa! Ekalla kerralla joo kaikki toimi ok, mutta yhtäkkiä TMC vastaanotto ei enää toiminut lähti saksaan huoltoon olis iellä 3viikkoa tuli takasin TMC toimi tasan minuutin ja lakkasi sitten taas toimimasta vein seuraavana päivänä takaisin stockalle ja takaisin huoltoon taas oli 3viikkoa siellä ja tekivät jonkun ohjelmistopäivityksen eikä mikääne nää toiminut satelliittiin ei saanut yhteyttä TMC ei toiminut valikko toimi mutta minuutin viiveellä kaikesta mitä teit eli ei toiminut yhtään, mitään et voinut tehdä! Meni takaisin huoltoon ja ollut nyt siellä jo 2,5 viikkoa eikä ole vielä tullut takaisin. Stocka ei enää myy koko laitetta joten eivät voi ilmeisesti enää antaa uutta, mutta nyt riitti rahat otan takaisin! 2 viikkoahan kerkesin koko laitetta käyttämään! Todella susi en suosittele ko mioa! Ei huoltoa suomessa joten huoltoajat todella pitkiä!

        itselläni ei ole mitään ongelmia kyseisen laitteen suhteen...
        Ulkoisella anteenilla sain näkymään TV:n oikein hyvin.. Oma antenni ei riitä siihen. Kaukkia on aika nasta...Senkus kattelee futis matseja takapenkiltä, kun ollaan möksällä tai muualla. Tietysti onhan siinä oma akkukin, mutta ei tullut ostettua tukea GPS:lle. Hyvä laite mielestäni. Ehkä tää on sit se tiistai malli...


    • thonald

      minulla ollut yli vuoden käytössä kyseinen laite ja on todella hyvä eikä mitään vikoja ole ollut

      • keiz000r

        Ilmaisia karttapäivityksiä on tippunut tasaiseen tahtiin ja telkkari pelaa ajaessakin hyvin! Lisäki olen ostanut laitteeseen 8gb muistikortin johon olen laittanut elokuvia ja pelejä.


      • Mio 2011
        keiz000r kirjoitti:

        Ilmaisia karttapäivityksiä on tippunut tasaiseen tahtiin ja telkkari pelaa ajaessakin hyvin! Lisäki olen ostanut laitteeseen 8gb muistikortin johon olen laittanut elokuvia ja pelejä.

        Terve millä saa näkyviin 735 nopeuskamerat saako niitä jostain netistä


      • ei aloittaja
        keiz000r kirjoitti:

        Ilmaisia karttapäivityksiä on tippunut tasaiseen tahtiin ja telkkari pelaa ajaessakin hyvin! Lisäki olen ostanut laitteeseen 8gb muistikortin johon olen laittanut elokuvia ja pelejä.

        Et sitten viitsinyt aloittajalle kertoa miten ja mistä karttapäivitykset saa


    • kassu

      Mio Moov Spirit V735
      Ostin laitteen vähän yli kaksi vuotta sitten. Laite meni viikon jälkeenn jumiin tuli vain versio teksti näkyviin. Ei auttanut resetointi eikä mikään muu. Onneksi meni takuusen ja sain heti uuden laitteen. Nyt kun tuli kaksi vuotta täyteen uudessa laitteessa sama homma. Mahtava laite käyttää kun vain toimis yli kaksi vuotta vähän turhan kallis vaihtaa parin vuoden jälkeen nyt tilauksesa garminin tv malli toivottavasti toimii paremmin. Yritän kysellä maahantuojalta olisiko tyyppi vika? Onko samanlaisia kokemuksia muilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe