http://quaoar.ww7.be/ms_fud_of_the_year/569458-microsoft-attack-linux-retail-level-probably.html
Kohta saan orgasmin
Microsoft on hieno firma
5
96
Vastaukset
- ...............
Alkaa olla epätoivoista Microsoftilla, ilmeisesti kurssin läpäisyn ehtona oli valheiden uskominen (tai ainakin kertoo kouluttajalle uskovansa niihin)?
Sen ymmärrän että muutamat trollaajat keskustelupalstoilla levittävät noin helposti vääräksi osoitettavia valheita mutta MS ? Ja oikein kurssilla ? Luulisi että MS oman maineensa suojaamiseksi välttäisi noita suoraltakädeltä tyrmättäviä valheita ja keskittyisi niihin joiden tyrmäämiseen menee edes hetki aikaa ja vaivaa.- sitä kysyn
Mikäköhän MS:ssä on vikana? Millä tavalla MS on jotenkin huonompi ja pahempi kuin Linuxin omistavat IBM, Intel, Novell, Oracle...? Et vain tykkää pienistä? Haluat olla ison porukan puolella potkimassa yhtä?
sitä kysyn kirjoitti:
Mikäköhän MS:ssä on vikana? Millä tavalla MS on jotenkin huonompi ja pahempi kuin Linuxin omistavat IBM, Intel, Novell, Oracle...? Et vain tykkää pienistä? Haluat olla ison porukan puolella potkimassa yhtä?
Tavaramerkin omistaa Linus Torvalds ja koodi on GPL:ää.
- ................
sitä kysyn kirjoitti:
Mikäköhän MS:ssä on vikana? Millä tavalla MS on jotenkin huonompi ja pahempi kuin Linuxin omistavat IBM, Intel, Novell, Oracle...? Et vain tykkää pienistä? Haluat olla ison porukan puolella potkimassa yhtä?
Ensinäkin IBM, Intel, Novell,Oracle yms. eivät omista Linuxia kuten tuossa jo kerrottiinkin. Microsoftia vastaan olen kyseisen yrityksen toimintatavan takia, kilpailu on ymmärrettävää yrityksillä mutta EI keinolla millä hyvänsä. Esimerkiksi vääristelevän tiedon ja selvien valheiden levittäminen kilpailijoista on asia jossa olisi hyvä olla aika varovainen, Microsoftin tasoista röyhkeyttä tuossasuhteessa näkee hyvin harvoin muualla.
- solaris solaris
................ kirjoitti:
Ensinäkin IBM, Intel, Novell,Oracle yms. eivät omista Linuxia kuten tuossa jo kerrottiinkin. Microsoftia vastaan olen kyseisen yrityksen toimintatavan takia, kilpailu on ymmärrettävää yrityksillä mutta EI keinolla millä hyvänsä. Esimerkiksi vääristelevän tiedon ja selvien valheiden levittäminen kilpailijoista on asia jossa olisi hyvä olla aika varovainen, Microsoftin tasoista röyhkeyttä tuossasuhteessa näkee hyvin harvoin muualla.
linuxohjelma kovinpaljoa suuttuu vaikka joku siitä valheita luikauttaisikin.
linuxohjelma ei ehkä välitä.
onko nördellä käynyt mielessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683