Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt pyhimystä leikkimässä. ( Ja just kun pääsin tän sanomasta niin huomisessa Ilttiksessä se on tietysti taas kertomassa Reiska-tossuistaan, julistamassa nöyryyttään ja tilittämässä avioliittonsa vaikeista vuosista.)
Onpas täällä hiljasta...........
4
522
Vastaukset
- minna.
Henkisesti köyhää se on sinunkin elämäsi kun moista ehdit murehtimaan. Kuuntele vaan sitä kiekuvaa ja kiukuttelevaa Tapsukkaasi ja pysy pois täältä jollei sinulla ole järkevämpää sanottavaa.
- jutska**
Kari Tapion haastattelu on tämänpäivän Iltalehdessä ! :D Mahtaa Justiinaxia nyt ahdistaa ;)
- ;DD
Mahtavaa, pitääkin mennä lehden ostoon ;D
- niin turhautunut
Tämä sama Justiinaxko käy täälläkin "viljelemässä tuota kaunista kirjoitustyyliään " . Käyneekö muidenkin artistien sivuilla haukkumassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244