Kovasti on kirjoituksia lehdissä että pitäisi olla tarkkana liikenteessä,se kun vaan ei riitä se -pitäis pitäis,itse seuraan aamusta toiseen tätä rallia 50-60km/h kun on kiire koululle, oli sitten nopeusrajoitus 30 tahi 40..ei vaikuta pätkääkään!!!!!!!
Ketkä ne sitten "kaahaa"? just nämä koululaisten äitöset tyhjä katse lasissa,tila-auto tai muu uudempi saksalainen farmari alla sitä varmempi ja kovempi on vauhti,takaisinpäin ehkä aavistuksen kovempaa.
Mihin sitten on kiire? töihin,koululle vai mihin? aikaa sillä ei ainakaan voita jos ajaa kilometrin matkan hieman reippaasti,mutta jonkun pienokaisen elämään sillä voi olla vaikutusta. ÄLY HOI!!
Kohta on sitten tiet täynnä hidasteita ja korotettuja suojateitä,sitäkö me halutaan? luultavasti, näinhän se on muissakin kunnissa käynyt. Turvallista syksyä kaikille,ajakaa ajatuksella:)
Askola ja liikenne onnettomuudet!
4
664
Vastaukset
- Pienestä kiinni
Toi ala-asteen ohi menevä tie on kyllä vaarallinen. Itselläni ei enää kouluikäisiä lapsia, mutta huolissani olen noitten tenavien puolesta kun joutuvat tietä siellä ylittämään mm. urheilukentälle mennessään. Aikuinenkin saa olla tarkkana kun kaahaajat yllättää mutkan takaa. Mkitenkähän noi paikkakunnan kaaharit saatais ymmärtämään?
- nippppu
Voisi ainakin otsikossa vähän skarpata.
- sää ja kielioppi
nippppu kirjoitti:
Voisi ainakin otsikossa vähän skarpata.
Ai ka ni po oot. Mä kyl lä ym mär sin mi tä vies ti tet tiin.
Asiaa puhuttiin. - Alotteita vaan kunnan suuntaan.
sää ja kielioppi kirjoitti:
Ai ka ni po oot. Mä kyl lä ym mär sin mi tä vies ti tet tiin.
Asiaa puhuttiin.Nopeusrajoituksia ei noudata oikeastaan kukaan,kai ne hidasteet sitten lopuksi tehokkaimmat,joka suojatielle vaan 15cm nostoa ja pienemmille teille esim tuomirantaan mennessä useampi töyssy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904