40-kympiset naiset ovat kiinnostuneita vain....

Mies yli 40 vuotias

Nuorist miehistä? miksi? Täällä jotkut n 40 vuotiaat naiset valittavat että eivä löydä mistään ikäistään seuraa? ja mielestäni useimma naiset jahtaavat vain huomattavasti nuorempia miehiä? Ihme touhua? Minä olen yli 40 vuotias mies ja en kertakaikkiaan muka kelpaa saman ikäisille naisille? Ja enkä ole todellakaan mikään ruma! Naiset eivät vaan etsivät kokoajan nuorempaa ja pukeutuvat kuin pikkutytöt?

21

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

nuorempia etsi. Vaan todellista ihmistä. Mikään kevyt ei kelpaa. Ei sellanen kiva nähdä taas. Tai kiva ajatella sua, mutta oot niin hirvee, että en mä todellisuudessa sua kaipaa mun luksuselämään, jossa on kaikkee mitä rahalla ja karismalla saa. Sellanen, joka tulee vastaan, mutta ei roiku, joka ei etsi nuorempaa tai vanhempaa tai kaunista tai Jumalaa vaan on sukulaissielu.

• xxx--xxx

Kyllä me normaalit naiset ihan oman ikäistemme seuraa etsitään, minä ainakin. Eipä tule mieleenkään vonkailla jotain nuoria gigoloita. Tavallinen rauhallinen elämä on sitä parasta ja mukavaa olisi jos olisi kumppani jakamassa tavallisia asioita. Asia vaan on niin, että kunnolla pettyneenä ei ole helppoa alkaa rakentamaan elämää uudelleen. Yksin elämisessä on myös hyvät puolensa mutta tietenkin yksinäisyys vaivaa ajoittain. Ollaanhan me yli nelikymppiset kuitenkin naisia parhaassa iässä.

• möllielli

Onhan niitä nuoria yleensä kiva katsella. Kyllä useasti silmä lepää ja ajattelen, että kun tuollainen olisi tullut vastaan silloin kun olin itse nuori. Nuoremmat miehet pukeutuvat siististi ja pitävät muutenkin parempaa huolta itsestään kuin keski-ikäiset.
      Ikä ei silti ratkaise mitään. Minua ei haittaa, jos mies olisi muutaman vuoden nuorempi tai vanhempi, kunhan "kolahtaa".
      Keski-ikäisille muutama vinkki:
      - seuratkaa edes VÄHÄN muotia ja pukeutukaa siististi, napaan asti auki oleva silkkipaita ja kainaloihin asti ulottuvat housut eivät pahasti innosta
      - älkää juoko itseänne ravintolassa tolkuttomaan känniin
      - älkää vongatko, jos nainen ilmaisee, ettei ole kiinnostunut
      - älkää heti käykö kiinni tanssilattialla ja ehdotelko sänkypuuhia
      - imelä imartelu on mautonta
      Yleensäkin tuntuu siltä, että kovin monelle yli nelikymppiselle yksin asuvalle miehelle viina maistuu liian hyvin. Ainakin minä haen jotain aivan muuta, kuin sohvalla makaavaa kaljaa kittaavaa jääkiekkofanaatikkoa.
      Siis ihania miehiä on nuoremmissa ja vanhemmissa. Yleensä vaan ne, joihin kiinnostus kohdistuu, ovat varattuja. Mutta toivossa elän =)

• nojoohei

yli 40v miehenä olen huomannut että ei se ikä välttämättä ole kynnyskysymys paitsi ehkä treffipalstoilla.
      Nuoret naisetkin tuntuvat kiinnostuvan tällaisista keski-ikäisistä miehistä.
      Samoin voin itsekin sanoa että myös vanhempia naisia on jotka ovat kiinnostavan oloisia.
      Olemus on se asia joka toimii tai ei.

• nuorekas nelikymppinen

no on totta et me nelikymppiset naiset joskus katsellaan nuorempia miehiä...
      onhan ne tosiaankin silmänruokaa...nelikymppiset miehet tuppaa olemaan elämäänsä kyllästyneitä turjakkeita....ja.käytöskin on mitä on...junttimaista.....on toki poikkeuksiakin,mutta
      missä on se elämänilo ja nuorekkuus,leikkimielisyys..oletteko unohtaneet sen?

• "hihittää"
        elämäänsä kyllästyneitä turjakkeita :=)

• ihmetouhua se muka on..Onhan se nuorempi mukavampi katella,ku osaks jo nuupahtanutta ukkoa..

• 40+N

Miksei nainen voisi katsella nuorempia niin kuin miehetkin tekee. Aika vanhanaikaista.

Itse olen suunnilleen 45v ja katselen maximissaan 50v miehiä. Hirveen paljon itseäni nuorempia en katsele, vaan ikä voi olla karvaa vaille 40v.

Joku jo listasi tärkeät miehen ominaisuudet miten käyttäytyä pukeutua jne.

Mutta elämä on mukavaa olla yksinäänkin, ei tarvitse olla riippuvainen kenestäkään eikä kukaan minustakaan. Vientiä olisi, mutta se saa odottaa.

• samaa wäitetään miähistä tjn
      ja se saa paremmat otsikot :=)

• wilma...

Että yli nelikymppiset alkavat olla kyvyttömiä sängyssä ja ovat kaavoihin kangistuneita?

• Alfamies

Paljon puhutaan, että miehet vanhetessaan tulevat kyvyttömiksi eikä enää seiso. Asia ei ole niin vaan vanhemman miehen vaimo tai kumppani alkaa olla niin kamalaa katseltavaa, ettei siinä enää mikään mielenkiinto herää. Jos naiset puhuu miehistään noin niin kannattaisi katsoa peiliin minkälainen mätisäkki siellä luuraa ja usein pukeutuneena nuoren tytön vaatteisiin. Voi kuinka mautonta ja vastenmielistä. Sitten ihmetellään miksi miehet etsivät nuorempaa seuraa. Menkää naiset itseenne.

• silmä sokea ole, miksei saisi katsella nuorempia. Niinhän miehetkin tekevät.;)

• Mummelin rutjake

Hypätäänkö me kaivoon, jos miehetkin hyppää?
        Henk. koht olen sitä mieltä, että itseään paljon nuorempaa seuraa hakevat IHMISET etsivät kadotettua nuoruuttaan tai heillä on niin huono itsetunto, että sitä pitää yrittää kohottaa sillä, että kelpaa nuoremmille.
        Minulla ei ole tainnut tuo nuoruus vielä kadota ja itsetunto suht kohdillaan, koska mulle kelpaa hyvin tämä vaari kenen kanssa nyt elelen.
        Toivon vain onnea kaikille, mitä ikinä etsittekin!

• N40+
        Mummelin rutjake kirjoitti:

Hypätäänkö me kaivoon, jos miehetkin hyppää?
        Henk. koht olen sitä mieltä, että itseään paljon nuorempaa seuraa hakevat IHMISET etsivät kadotettua nuoruuttaan tai heillä on niin huono itsetunto, että sitä pitää yrittää kohottaa sillä, että kelpaa nuoremmille.
        Minulla ei ole tainnut tuo nuoruus vielä kadota ja itsetunto suht kohdillaan, koska mulle kelpaa hyvin tämä vaari kenen kanssa nyt elelen.
        Toivon vain onnea kaikille, mitä ikinä etsittekin!

Moi,

Minä tunnen erään pariskunnan. Miehellä ja naisella on ikäero varmaan se 10v, nainen vanhempi. Pariskunnalla on pieni lapsikin ja onnellisia nuo näyttävät olevan.

Ei se ikää kato jos rakastuu ja samalla aalloilla kumpikin on.

• KERROT

että olet työtön niin se on varma eukkokarkoitin.

• Puhurix

jahdata eikä pukeutua pikkutyttömäisesti. Ei todella tarvii.

• BööPöö

Kun ihmisistä kysyms, ni ei mikään ole ihme touhua iällä tälläkään.
      Kirjoitit myös, ettet ole todellakaan mikään ruma, mut täällä keskusteluissa on vain aakkosia :)
      Toki asioista pitää keskustella ja tuoda julkisia pinttymiä mielen.
      Tekaseppa Galleriaan Profiilisi ja laita kuva, ni voi olla et kohta kirjoitat palstalle tähän, et miksi nuoret jahtaavat sinua.

• nainen naisellinen

on moneksi. oltiin yli 4v (mies tällä hetkellä 49v. ja minä 48v.) yhdessä. miestä alkoi kiinnostamaan 20-30v.
        naiset. No se siitä. Ero tuli. Olemme molemmat 10v. nuoremman näköisiä. Minua ei se ikäseikka miehissä niin kiinnosta vaan se mitä miehen sielussa on. Nyt kun exäni on päässyt jo aikansa nuoremman makuun, alkaakin
        vonkuminen takaisin. Mutta en ota. katselen aikani ja jos luoja suo löydän ihmisen jonka ei tarvitse käydä enää kriisejä läpi. Oli se sitten 40 tai 50. itselläni ei ole koskaan ollut noita ikäkriisejä. onneksi. joten ei viitsitä yleistää kaikkia ihmisiä. Eihän?

• yks vaan _4562

pitää ihan paikkaansa miehiinkin . Kyttääte vaan teinityttöjä

• ......

Ihan hyvän näköinen 42-v nainen joka haluaisi seuraa teistä samanikäisistä miehistä. Miksi ihmeessä emme kohtaa????

Ravintoloissa perässä roikkuu useasti paljon nuorempia (ehkä kun siellä niitä nuorempia on enemmän...), mutta ei oikeasti kiinnosta.

Kun näitä palstoja lukee, niin ongelma ei näytä olevan siinä, että oikeita tarjokkaita ja tarjolle asettautujia ei olisi, vaan jostain syystä ei vaan kohtaa.

Vai haluatteko te miehet teoriassa(täällä palstoilla) sen 40 naisen ja tosipaikan tullen sen 30 ???

• nainen nelkytä ja kaksi päälle
        ...... kirjoitti:

Ihan hyvän näköinen 42-v nainen joka haluaisi seuraa teistä samanikäisistä miehistä. Miksi ihmeessä emme kohtaa????

Ravintoloissa perässä roikkuu useasti paljon nuorempia (ehkä kun siellä niitä nuorempia on enemmän...), mutta ei oikeasti kiinnosta.

Kun näitä palstoja lukee, niin ongelma ei näytä olevan siinä, että oikeita tarjokkaita ja tarjolle asettautujia ei olisi, vaan jostain syystä ei vaan kohtaa.

Vai haluatteko te miehet teoriassa(täällä palstoilla) sen 40 naisen ja tosipaikan tullen sen 30 ???

Edellisen naisen kanssa. Ihmettelen, miksi ikäisteni miesten kanssa homma on niin pirun vaikeaa??? Luulevatko he että heti on mentävä alttarille tms..?

Nuoria tarraa ravintolassa jopa aggressiivisesti kiinni, ja myös 50 ovat itsepintaisia ja sinnikkäitä (ainakin netissä). Kumpikaan ikäluokka ei edes häkelly torjunnasta.

Olen tullut tulokseen että nelikymppisillä on joku ihme kriisi meneillään, ja homma tössähtää jo tutustumisvaiheessa - siis netissä. Ravintolassa nämä ikäiseni eivät edes lähesty, tuijottavat vain. Naisena teen jopa aloitteen, mutta jos toinen alkaa empiä, venkoilla tms. en kyllä jää väkisin yksin suhdetta luomaan. 50 siskoni saa ikäisiltäni miehiltä enemmän ehdotuksia kuin minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109