syynäkö puhelin?

ringaling

minulla on erikoinen ongelma ADSL yhteyden kanssa. yhteys pätkii kun puhelin on seinässä, mutta kun ottaa puhelimen pois niin yhteys toimii.

mistä tälläinen voi johtua?

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vellusaari

      jos haluat ettei yhteytesi pätki niin älä laita puhelinta seinään. jos haluat että yhteys pätkii niin laita puhelin seinään. ei se niin vaikeaa ole kun vähän ajattelee asiaa.

      • p00000000000

        minulla oli aikoinani samanlainen ongelma. operaattorin asentaja vaan ihmetteli, ettei se voi millään olla mahdollista. mutta kyllähän se vaan oli..


      • roskapostirobotti
        p00000000000 kirjoitti:

        minulla oli aikoinani samanlainen ongelma. operaattorin asentaja vaan ihmetteli, ettei se voi millään olla mahdollista. mutta kyllähän se vaan oli..

        puhelin ja ADSL yhteys eivät aina toimi yhtäaikaa jos linjoissa on vikaa. joskus voi toimia. kyllä asentajan täytyi tietää missä se vika on, mutta hän salasi sen jostain syystä.


      • varteenotettava
        roskapostirobotti kirjoitti:

        puhelin ja ADSL yhteys eivät aina toimi yhtäaikaa jos linjoissa on vikaa. joskus voi toimia. kyllä asentajan täytyi tietää missä se vika on, mutta hän salasi sen jostain syystä.

        tee vikailmoitus palveluntarjoajalle ja pyydä paikallisen puhelinyhtiön miehiä tekemään PING testin linjoille. jos eivät tee niin vetoa siihen että kaikilla kuuluu olla puhelinlinjat ja niiden kuuluu myös toimia.


      • valmaw
        varteenotettava kirjoitti:

        tee vikailmoitus palveluntarjoajalle ja pyydä paikallisen puhelinyhtiön miehiä tekemään PING testin linjoille. jos eivät tee niin vetoa siihen että kaikilla kuuluu olla puhelinlinjat ja niiden kuuluu myös toimia.

        kannattaa myydä puhelin osake pois niin nettikin alkaa toimimaan kunnolla. minulla on tästä kokemusta.


      • onaanna
        valmaw kirjoitti:

        kannattaa myydä puhelin osake pois niin nettikin alkaa toimimaan kunnolla. minulla on tästä kokemusta.

        minulla oli aikoinaan niin että aina kun puhelin soi niin netti katksesi ja asentaja huomasi viallisen suotimen ja vaihtoi se uuteen niin alkoi netti toimia, mutta puhelin jäi mykäksi. sitten hän sääsi keskukselta jotain säätöjä ja puhelin toimi jälleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe